Leo Klein

Traag met verwerken van status retour

Reactie 95percent:

Hartelijk bedankt voor uw review. We proberen alle retouren binnen een week af te handelen. Bij u zal dit anders gelopen zijn. We zijn bezig met het toepassen van een ander retour systeem waarbij de... Hartelijk bedankt voor uw review. We proberen alle retouren binnen een week af te handelen. Bij u zal dit anders gelopen zijn. We zijn bezig met het toepassen van een ander retour systeem waarbij de communicatie met de klant verbeterd wordt. Als u vragen heeft zit de klantenservice altijd voor u klaar om dit te beantwoorden. Hopelijk tot ziens bij 95percent.

Rieneke De Kreek

Goede schoenen. Mooie motivatie achter dit bedrijf (nieuwe schoenen een 2e kans geven).
Helaas waren 3 van de 4 paren geen goede pasvorm voor onze kindervoetjes. Daar kom je pas achter als je ze kunt aantrekken uiteraard. Het retourneren en terugkrijgen van je geld duurt wel erg lang. Dat remt mij een evt andere bestelling te plaatsen

Reactie 95percent:

Hartelijk bedankt voor uw review. We proberen alle retouren binnen een week af te handelen. Bij u zal dit anders gelopen zijn. We zijn bezig met het toepassen van een ander retour systeem waarbij... Hartelijk bedankt voor uw review. We proberen alle retouren binnen een week af te handelen. Bij u zal dit anders gelopen zijn. We zijn bezig met het toepassen van een ander retour systeem waarbij de communicatie met de klant verbeterd wordt. Als u vragen heeft zit de klantenservice altijd voor u klaar om dit te beantwoorden. Hopelijk tot ziens bij 95percent.

TJ

Leuke Wolky’s gekocht voor een heel mooi prijsje. Snelle levering

Reactie 95percent:

Hey dat is leuk om te lezen, bedankt voor uw mooie review. We zien u graag terug bij 95percent.

Tineke Jabaaij

Top

Reactie 95percent:

Een 10. Fantastisch hartelijk bedankt hiervoor. Tot ziens bij 95percent.

Dieter Jacobs

Al 2 maal een paar schoenen besteld - zeer tevreden over de staat van de schoenen alsook over de snelheid van levering.

Reactie 95percent:

Hartelijk bedankt voor uw mooie review, hier zijn we super trots op. Graag zien we u terug op 95 percent.

A Van Helsdingen

Mooi aanbod, sneller levering en goede producten

Reactie 95percent:

Top, hartelijk dank voor dit mooie cijfer. We zien u graag terug bij 95percent.

Karin

Fantastisch, blij met mijn schoenen!

Een 10. Fantastisch hartelijk bedankt hiervoor. Tot ziens bij 95percent

Michel Grootjans

Een" 5 sterren" slipper was tot onze verbazing beschadigd, maar zulks werd op klantvriendelijke wijze direct gecorrigeerd, met nog een mooie bonuskorting erbij.

Reactie 95percent:

Hartelijk bedankt voor uw review, fijn om te lezen dat de problemen goed zijn opgelost. Hopelijk tot gauw bij 95percent.

Hieronymus

Via Marktplaats 95% “ontdekt” een paar Greve gesp schoenen gekocht. Met de insteek we gaan eens zien wat het is. Net ontvangen bij thuiskomst vanuit Spanje maar wat een mooi paar schoenen! Blij en... Via Marktplaats 95% “ontdekt” een paar Greve gesp schoenen gekocht. Met de insteek we gaan eens zien wat het is. Net ontvangen bij thuiskomst vanuit Spanje maar wat een mooi paar schoenen! Blij en zeer positief verrast. Ik ga het zeker in de gaten houden ook de bijdrage aan de circulaire economie is mooi.
Goed gedaan 95% tot de volgende keer.

Reactie 95percent:

Maar dit is een leuke review, dank u wel hiervoor. Duurzaamheid staat inderdaad bij ons voorop. Tot gauw bij 95percent.

Hilde Witte

Ik heb 2 paar sneackers van het merk Gabor besteld. Zagen er nieuw uit. Super netjes. De prijs was ook heel goed. Goede service . Ook goed verpakt en de volgende dag al in huis.

Reactie 95percent:

Een 10. Fantastisch hartelijk bedankt hiervoor. Tot ziens bij 95percent.