Laura de Koning

Prima, beter voor de wereld.

Wat een leuke review, hartelijk dank hiervoor. Tot gauw bij 95percent

Stefanie

Ik houd van dit soort concepten. Geen verspilling, maar goede spullen. De schoenen zijn als nieuw. En wat ik helemaal super vind, ik had het gelukkig niet nodig, maar stel dat er een defect zou... Ik houd van dit soort concepten. Geen verspilling, maar goede spullen. De schoenen zijn als nieuw. En wat ik helemaal super vind, ik had het gelukkig niet nodig, maar stel dat er een defect zou zijn. Dan willen ze liever dat je naar de lokale schoenmaker gaat ipv weer een retourzending. Mooi initiatief.

Reactie 95percent:

Maar dit is een leuke review, dank u wel hiervoor. Duurzaamheid staat inderdaad bij ons voorop. Tot gauw bij 95percent

Angie

Goede service en snelle levering. Retourneren gaat makkelijk en keuze uit verschillende mogelijkheden.

Reactie 95percent:

Hey dat is leuk om te lezen, bedankt voor uw mooie review. We zien u graag terug bij 95percent

Birgit Gilissen

Super fijne site waar je prachtige nieuwe schoenen kunt kopen voor een stuk minder. Ik kan niets ontdekken aan mijn pas bestelde schoenen ondanks dat ze een klein mankementje zouden hebben. En dat... Super fijne site waar je prachtige nieuwe schoenen kunt kopen voor een stuk minder. Ik kan niets ontdekken aan mijn pas bestelde schoenen ondanks dat ze een klein mankementje zouden hebben. En dat voor een stuk minder dan in de winkel ! Top site!!

Top, hartelijk dank voor dit mooie cijfer. We zien u graag terug bij 95percent

Maria C Kuijpers

Snelle levering, fijn en goed contact met de klantenservice. In de eerste levering was er maatverschil in het paar schoenen. Na contact met de klantenservice werd dit heel snel en goed opgelost voor... Snelle levering, fijn en goed contact met de klantenservice. In de eerste levering was er maatverschil in het paar schoenen. Na contact met de klantenservice werd dit heel snel en goed opgelost voor mij. Binnen 48 uur had ik een paar schoenen in de juiste maat!

Reactie 95percent:

Hartelijk bedankt voor uw mooie review. Hier zijn we heel trots op. Hopelijk tot gauw bij 95 percent.

Petra Hommel

Heb verschillende schoenen gekocht voor mezelf en voor mijn man. Ik ben hartstikke blij met mijn aankopen en de mankementen die er aan zijn, zijn strepen of iets wat je bij nieuwe schoenen normaal... Heb verschillende schoenen gekocht voor mezelf en voor mijn man. Ik ben hartstikke blij met mijn aankopen en de mankementen die er aan zijn, zijn strepen of iets wat je bij nieuwe schoenen normaal ook de volgende dag al hebt.

Een 10. Fantastisch hartelijk bedankt hiervoor. Tot ziens bij 95percent

Marije Kubben

Reactie 95percent:

We zijn erg blij met uw review. Dank u wel hiervoor. Graag tot gauw bij 95percent

Mariet Berendsen

Fijn contact, goede service en mooie schoenen

Anita Cleven

Fijn bedrijf.Laarzen waren binnen 2 dagen in huis en zagen er als ‘ net nieuw ‘ uit

Een 10. Fantastisch hartelijk bedankt hiervoor. Tot ziens bij 95percent

Paulien

De volgende dag al geleverd.