Inge van der Feltz

Heel erg leuk! Goede foto's en eerlijke beschrijving

Helemaal mooi, dank u wel voor deze fantastische review. Tot gauw bij 95percent

Patrick

Zeer mooie schoenen gekocht via deze site! Gisteren besteld en vandaag al in huis….top service!

Een 10. Fantastisch hartelijk bedankt hiervoor. Tot ziens bij 95percent

Eddy Hoekstra

Ja top... goed initiatief en positieve werknemers

Of ik het zou aanbevelen? Nou liever niet.. Goed bewaarde geheimen zijn leuker haha.
Maar ja, ik zou ze aanbevelen

Reactie 95percent:

Geweldig deze review. Dank u wel Eddy, hier zijn we heel trots op. tot gauw bij 95 percent

Saskia

Erg goed, laarzen gekocht met flinke korting, echt niets aan te zien. Ook een paar sneakers besteld voor mijn werk, ben erg blij dat er zo een site is die het mogelijkt maakt om schoenen met een... Erg goed, laarzen gekocht met flinke korting, echt niets aan te zien. Ook een paar sneakers besteld voor mijn werk, ben erg blij dat er zo een site is die het mogelijkt maakt om schoenen met een lichte beschadiging/ oneffenheid te kopen.

Reactie 95percent:

Hey dat is leuk om te lezen, bedankt voor uw mooie review. We zien u graag terug bij 95percent

Berby Knier

Heel goed !

Top, hartelijk dank voor dit mooie cijfer. We zien u graag terug bij 95percent

Ilse Lohuis

Goede en snelle levering, graag zou ik wel een foto van alle kanten van b.v de schoenen zien om zodoende te zien of er een rits in zit of dat je er van boven in moet stappen met name geldt dit voor... Goede en snelle levering, graag zou ik wel een foto van alle kanten van b.v de schoenen zien om zodoende te zien of er een rits in zit of dat je er van boven in moet stappen met name geldt dit voor dr martens. En ook bv indeling van een tas etc

Reactie 95percent:

Bedankt voor uw review met tips, deze gaan we zeker mee nemen voor de toekomst.
tot gauw bij 95percent.

Anita Bakker

Reactie 95percent:

We zijn erg blij met uw review. Dank u wel hiervoor. Graag tot gauw bij 95percent

Wil van Aerde

Zeer goed snelle levering en mooi concept

Een 10. Fantastisch hartelijk bedankt hiervoor. Tot ziens bij 95percent

Lian

Snelle levering mooie schoenen. Alleen de laarzen waren heel slecht kwaliteit 😕 ze waren de zelfde dag nog kapot. ( Heel jammer). De gymschoenen dan weer super👍🏻

Reactie 95percent:

Bedankt voor uw mooie review, graag komen wij met u in contact over de kapotte schoenen, dan lossen we dit samen op, want kapotte schoenen is niet waar wij voor staan.

Esther Hooghiemstra

Goede service