Eveline vdE

Onlangs kocht ik een paar Skechers, maar ontving ik Gabor schoenen. Dit os netjes afgehandeld. Daarna 2 paar skechers besteld, maar niet geheel tevreden. Mankementen zouden beter benoemd kunnen... Onlangs kocht ik een paar Skechers, maar ontving ik Gabor schoenen. Dit os netjes afgehandeld. Daarna 2 paar skechers besteld, maar niet geheel tevreden. Mankementen zouden beter benoemd kunnen worden, een foto zegt niet alles. Paar 1 zat niet de originele zool in (en die loopt nou juist zo lekker) waardoor mijn steunzolen er niet lekker inpassen.
Paar 2 kraakt en binnenin is de neus stuk.

Reactie 95percent:

Bedankt voor uw review. Heeft u contact gehad met de klantenservice? Hoploelijk hebben zij u na tevredenheid kunnen helpen. We zien u graag terug bij 95percent

Dick Hoving

Wat een succes! De Timberlands die ik nergens meer kon vinden, had 95percent wel! Tiptop in orde voor een schappelijke prijs!

Reactie 95percent:

Bedankt voor uw mooie review, we zijn hier super trots op en zien u daarom graag terug bij 95percent

P Zuijderduijn

Fijne schoenen mooi opgeknapt koop altijd hier zo hoeven schoenen niet weggegooid te worden

Reactie 95percent:

Hartelijk bedankt voor uw mooie review, hier zijn we super trots op. Graag zien we u terug op 95 percent

Kirsty

Reactie 95percent:

We zijn erg blij met uw review. Dank u wel hiervoor. Graag tot gauw bij 95percent

Marijn Pels

Fantastic

Een 10. Fantastisch hartelijk bedankt hiervoor. Tot ziens bij 95percent

Therese Kampers

Supersnel bezorgd en zeer netjes

Helemaal mooi, dank u wel voor deze fantastische review. Tot gauw bij 95percent

Evert Wetering

Snelle levering. Ik heb nu 2 paar 5 sterren schoenen gekocht bij 95 percent. Ben dik tevreden. De omschrijving klopt volledig met de geleverde schoenen. Volgens mij waren de schoenen nieuw, ik heb... Snelle levering. Ik heb nu 2 paar 5 sterren schoenen gekocht bij 95 percent. Ben dik tevreden. De omschrijving klopt volledig met de geleverde schoenen. Volgens mij waren de schoenen nieuw, ik heb bij beide paar schoenen geen gebruikerssporen kunnen ontdekken. Kortom ik koop de volgende keer hier weer. Aantrekkelijke prijzen.

Arnolda Wielick

Produkten kommen netjes aan, en op tijd!

Top, hartelijk dank voor dit mooie cijfer. We zien u graag terug bij 95percent

robert Faber

Prima, snel en perfect

Een 10. Fantastisch hartelijk bedankt hiervoor. Tot ziens bij 95percent

Annerieke van Beek

Ik ben totaal verrast wat een prachtige laarzen ze zijn gewoonweg nieuw
Ik had laarzen besteld om te kijken wat het nu was ze zijn in een woord geweldig
Dus probeer het zeker uit je bent...
Ik ben totaal verrast wat een prachtige laarzen ze zijn gewoonweg nieuw
Dus probeer het zeker uit je bent totaal verrast !!
Ik heb inmiddels alweer een bestelling eruit gedaan !!

Helemaal mooi, dank u wel voor deze fantastische review. Tot gauw bij 95percent