Yvonne

Goede ervaringendoir snelle levering en de afbeeldingen kloppen met de schoenen die je besteld hebt

Een 10. Fantastisch hartelijk bedankt hiervoor. Tot ziens bij 95percent

Rob de Vries

Bedrijf met een duurzaam concept. Webwinkel met voldoende keus. Van de foto’s van de schoenen mis ik foto’s van de zolen, de binnenkant hiel en recht van boven. De artikeltekst vertelt over... Bedrijf met een duurzaam concept. Webwinkel met voldoende keus. Van de foto’s van de schoenen mis ik foto’s van de zolen, de binnenkant hiel en recht van boven. De artikeltekst vertelt over ‘gebruikt maar als nieuw van topkwaliteit’ terwijl hiermee zaken als product en staat ervan doorelkaar gehaald worden. Als nieuw betekend dat het niet ingelopen hoort te zijn. De topkwaliteit gaat over de gebruikte materialen en hoe het ontworpen en geproduceerd is.

Beste Rob,
Bedankt voor uw review en de tips, deze nemen wij zeker mee voor de toekomst. hopelijk tot gauw bij 95percent.

J Molenaar

Fijne en heldere communicatie

Reactie 95percent:

We zijn erg blij met uw review. Dank u wel hiervoor. Graag tot gauw bij 95percent

Jantsje Winkel

Fijne ervaring. Goede service, snelle verzending en een mooi concept.

Reactie 95percent:

Maar dit is een leuke review, dank u wel hiervoor. Duurzaamheid staat inderdaad bij ons voorop. Tot gauw bij 95percent

Ruud Frankhuizen

Relaxed achteraf betalen

Ben

Super

Top, hartelijk dank voor dit mooie cijfer. We zien u graag terug bij 95percent

Wim Hendriksen

Zeer betrouwbaar ze komen afspraken na.

Een 10. Fantastisch hartelijk bedankt hiervoor. Tot ziens bij 95percent

Nelleke Dillema

Prima produkten, prima helpdesk

Top, hartelijk dank voor dit mooie cijfer. We zien u graag terug bij 95percent

M de Boer

Duidelijk in levering en mooi op tijd. Maar de suggestie wordt gewekt dat het product als nieuw is, in mijn geval 5 sterren. Echter werden mij schoenen gestuurd met een beschadiging op neus linker... Duidelijk in levering en mooi op tijd. Maar de suggestie wordt gewekt dat het product als nieuw is, in mijn geval 5 sterren. Echter werden mij schoenen gestuurd met een beschadiging op neus linker schoen (snee/kras) die moeilijk over het hoofd te zien is tijdens een kwaliteit controle.De beschadiging werd ook niet vermeld bij de fotos of beschrijving anders had ik ze niet eens besteld. De schoenen zijn dus niet zo goed als nieuw en vind het daarom ook een beetje misleidend Helaas waren ze ook te klein en was daardoor de teleurstelling minder erg.

Reactie 95percent:

Bedankt voor uw review, U heeft contact gehad met de klantenservice en heeft ons een aantal tips gegeven met betrekking tot de website, hier gaan we zeker mee aan het werk om de beleving optimaal te... Bedankt voor uw review, U heeft contact gehad met de klantenservice en heeft ons een aantal tips gegeven met betrekking tot de website, hier gaan we zeker mee aan het werk om de beleving optimaal te krijgen.

Herma Nieboer

Prima bedrijf