Ellen Struijs

De schoenen worden netjes verpakt en zien er keurig uit

Reactie 95percent:

We zijn erg blij met uw review. Dank u wel hiervoor. Graag tot gauw bij 95percent.

An Wijnen

Goede ervaring goede service

Reactie 95percent:

Hartelijk bedankt voor uw mooie review, hier zijn we super trots op. Graag zien we u terug op 95 percent.

Hanna Harpe

Prima ervaring.

Reactie 95percent:

Helemaal mooi, dank u wel voor deze fantastische review. Tot gauw bij 95percent.

rene wolters

Voor het eerst iets besteld en is me 100% bevallen levering was perfect schoen zijn in mijn ogen helemaal nieuw

Reactie 95percent:

Een 10. Fantastisch hartelijk bedankt hiervoor. Tot ziens bij 95percent.

Leo Verbeek

Zeer goede service.

Reactie 95percent:

Bedankt voor uw mooie review, we zijn hier super trots op en zien u daarom graag terug bij 95percent.

jan waltmans

Zeer positief, je krijgt wat je ziet

Ineke Speek

Snelle levering en refund van mooie maar voor mij helaas te grote schoenen ging ook snel

Debby Holthuisen

Snelle levering. Goede service.

Reactie 95percent:

Top, hartelijk dank voor dit mooie cijfer. We zien u graag terug bij 95percent.

Danique

Over het algemeen goede ervaringen met 95percent. Ik ben vooral fan van het concept, duurzaamheid en tweede kansjes alsnog een mooi “leven” te geven.

De laatste drie bestellingen die ik...

De laatste drie bestellingen die ik hier heb geplaatst verliepen helaas niet zoals
Ik gewend was.

Bestelling 1
- ik ontving een heel ander paar, maat, model dan ik besteld had.. balen en weer gedoe met retourneren.
Bestelling 2
- ik ontving slippertjes, waarvan de bandjes gewoon los waren. De bandjes waren duidelijk gelijmd, en hing er dan ook helemaal los langs. Eigenlijk niet verkoopbaar meer. Ik heb ze toen zelf maar gelijmd, en draag ze nu binnenshuis.
Bestelling 3
- ik ontving een paar sandaaltjes met twee verschillende maten. Dit paar mocht ik houden (erg netjes!) maar ik had helaas en ander paar dat ik wilde retourneren. Uiteindelijk ruim 1 maand na retourneringen nog geen geld terug ontvangen. Weer contact gezocht…

Na drie bestellingen dus maar een melding gemaakt, ik ben de moeilijkste niet. Maar deze optelsom maakte het voor mij dat ik contact zocht met de klantenservice.
Hier valt niets over te zeggen. Snel en vriendelijk antwoord op je mailtjes en boden mij ook een prima oplossing.
Ik wilde vooral duidelijk maken wat er allemaal mis ging, en was niet uit naar een compensatie oid.
Maaar, dit heeft 95procent heel netjes opgelost.
Ook na melding van de retournering die zo lang duurde, meteen actie ondernomen en alsnog snel opgelost.

Ik ben sinds dag 1 fan van jullie!
En hoop dat zo te kunnen blijven.
Bedankt voor de goede zorgen, en het bieden van oplossingen.
Was niet nodig geweest, maar wordt uiteraard onwijs gewaardeerd!

Reactie 95percent:

Hartelijk dank voor uw mooie en heldere review. We zijn hier blij mee. Problemen zijn er om opgelost te worden. Hopelijk tot ziens bij 95percent.

Richard Hardeman

Ik ben zeer tevreden over de schoenen. Ervaring met PostNL zijn minder

Reactie 95percent:

Hartelijk dank voor uw review. Jammer dat de ervaring met postnl minder positief is geweest. Hopelijk zien we u terug bij 95 percent.