Petra Zwierzina

Super

Top, hartelijk dank voor dit mooie cijfer. We zien u graag terug bij 95percent

Marijke Veth

Mooie Gabor sneakers gekocht.

Reactie 95percent:

Hartelijk bedankt voor uw mooie review, hier zijn we super trots op. Graag zien we u terug op 95 percent

philip van hamme

Dit bedrijf is aan te raden aan iedereen.

Reactie 95percent:

Hartelijk bedankt voor uw review. Fijn om te lezen dat u zo tevreden bent met 95percent. Graag tot ziens bij 95percent

Thea

Al heel vaak schoenen hier besteld, goede ervaring met 95percent!

JWW

Prachtig product- idem omschrijving- snelle levering

Reactie 95percent:

Hey dat is leuk om te lezen, bedankt voor uw mooie review. We zien u graag terug bij 95percent

Thea Tijsen

Fantastische MAG’s gekocht zo goed als nieuw en dat zijn ze ook echt. Gewoon top!

Ans van keulen

Schoenen zagen er prima uit.
Snelle verzending ik ga er zeker meer van bestellen

Een 10. Fantastisch hartelijk bedankt hiervoor. Tot ziens bij 95percent

Daniel

Ik hou van duurzame bedrijven. Zeker als dit ook nog goedkoper is dan in de winkel. Ik heb 4 paar schoenen gekocht. Ik had nog meer besteld, maar helaas paste niet alles in combinatie met mijn... Ik hou van duurzame bedrijven. Zeker als dit ook nog goedkoper is dan in de winkel. Ik heb 4 paar schoenen gekocht. Ik had nog meer besteld, maar helaas paste niet alles in combinatie met mijn steunzolen

Reactie 95percent:

Maar dit is een leuke review, dank u wel hiervoor. Duurzaamheid staat inderdaad bij ons voorop. Tot gauw bij 95percent

tjakkolina douwstra

Reactie 95percent:

Bedankt voor uw review. We zien uw graag terug bij 95percent.

Ria van Mourik

Snelle service, mooi product