J.R. Bouwman

Ontevreden over mijn laatste bestelling

Machteld Bogaerts

Blij dat ik jullie ontdekt heb!

Reactie 95percent:

Helemaal mooi, dank u wel voor deze fantastische review. Tot gauw bij 95percent.

Tjipke van der Veen

Heel erg goed

Reactie 95percent:

Hartelijk bedankt voor uw mooie review, hier zijn we super trots op. Graag zien we u terug op 95 percent.

Igor Toes

Super en goed

Reactie 95percent:

Bedankt voor uw mooie review, we zijn hier super trots op en zien u daarom graag terug bij 95percent.

Natascha Tiebackx

Keurig, netjes en erg tevreden. Schoenen zijn z.g.a.n. En de schoenen zijn zoals ze op de foto zijn. Ik ben zeer tevreden. Mooie schoenen voor een kleine prijs. Schoenen verdienen een 2e kans

Reactie 95percent:

Top, hartelijk dank voor dit mooie cijfer. We zien u graag terug bij 95percent.

Rita Mähner

Goede website

Reactie 95percent:

Hey dat is leuk om te lezen, bedankt voor uw mooie review. We zien u graag terug bij 95percent.

Koos Van stroe

Zeer goede service.Na een vergissing met een paar schoenen direct een restitutie van de rekening en als klap op de vuurpijl mocht ik als bonus nog een paar schoenen uitzoeken.Kosteloos.Hulde voor... Zeer goede service.Na een vergissing met een paar schoenen direct een restitutie van de rekening en als klap op de vuurpijl mocht ik als bonus nog een paar schoenen uitzoeken.Kosteloos.Hulde voor dit bedrijf.

Andrej Velicko

Nancy Tevreden

Ik ben helemaal te spreken over 95percent, heb al vaker met alle tevredenheid bij hen gekocht.

Reactie 95percent:

We zijn erg blij met uw review. Dank u wel hiervoor. Graag tot gauw bij 95percent.

Victor Schiferli

Goede prijs en snel verzonden

Reactie 95percent:

Top, hartelijk dank voor dit mooie cijfer. We zien u graag terug bij 95percent.