Arie Schimmel

Prima kwaliteit prijs. Snelle verzending.

Reactie 95percent:

Hartelijk bedankt voor uw mooie review, hier zijn we super trots op. Graag zien we u terug op 95 percent

Sibylle Denneman

Prima.

Helemaal mooi, dank u wel voor deze fantastische review. Tot gauw bij 95percent

Daniëlla Coensen

Snelle levering, product zoals verwacht, beter zelfs, een goed gevoel ook in mijn portemonnee! Top verpakt ook, op en top netjes!

Top, hartelijk dank voor dit mooie cijfer. We zien u graag terug bij 95percent

Sanne Huizer

Keurige levering op de aangeboden tijd. Helaas was er een mankement aan een van de schoenen, na telefonisch overleg dit laten repareren bij een schoenmaker en bonnetje mocht ingediend worden.

Een 10. Fantastisch hartelijk bedankt hiervoor. Tot ziens bij 95percent

Schell

De schoenen zagen er heel goed uit maar pasten helaas niet. Bij de retour is de communicatie heel minimaal. Ik weet een ruime week later niet of de schoenen zijn aangekomen.

Reactie 95percent:

Hartelijk dank voor uw review. Via de track and trace kunt u uw retour volgen. Binnenkort hebben wij een beter retour systeem en hier wordt dit probleem mee verholpen. hopelijk tot gauw bij 95%

Jitske Postma

Meestal goed, deze keer 2 verschillende maten ontvangen.

Reactie 95percent:

Bedankt voor uw review. Heeft u contact gehad met de klantenservice? Zij lossen dit graag correct met u op. Zodat u weer met tevrednheid kunt shoppen bij 95percent.

Justine Wessels

Met de winkel in Amersfoort heb ik goede ervaringen maar met de webshop niet: dit was mijn eerste bestelling en helaas kreeg ik de bestelde sneakers in rechts de goede maat 39 maar de linker was... Met de winkel in Amersfoort heb ik goede ervaringen maar met de webshop niet: dit was mijn eerste bestelling en helaas kreeg ik de bestelde sneakers in rechts de goede maat 39 maar de linker was maat 40. Heel jammer, wel na telefonisch contact de belofte dat ik mijn geld terug krijg, dus netjes afgehandeld.

Reactie 95percent:

Hartelijk dank voor uw review. Vervelend om te lezen dat u 2 verschillende maten heeft ontvangen. Dit proberen we altijd na tevredenheid op te lossen. Hopelijk tot ziens in onze winkel!

R Njoo

Schoen ontvangen en kwaliteit zoals verwacht.

Helemaal mooi, dank u wel voor deze fantastische review. Tot gauw bij 95percent

Jose Manso