Brigitte van de Sande

Geweldig

Reactie 95percent:

Hartelijk bedankt voor uw mooie review, hier zijn we super trots op. Graag zien we u terug op 95 percent

Karin

Geweldig, heel mooie ervaring...prachtige sandalen en snelle levering :)

Reactie 95percent:

Bedankt voor uw mooie review, we zijn hier super trots op en zien u daarom graag terug bij 95percent

Erna Spruijt

Een paar Unisa sandalen gekocht: werkelijk als nieuw! En dat voor zo'n prijs! Daarnaast is dit ook nog eens recycling dus milieu bewust. Win win situatie dus!

Helemaal mooi, dank u wel voor deze fantastische review. Tot gauw bij 95percent

Margreet

Super: goede schoenen voor goede prijs

Top, hartelijk dank voor dit mooie cijfer. We zien u graag terug bij 95percent

Myra Veldhuijzen

Erg netjes beschreven wat voor schoenen je kan verwachten. Contact gehad met de klanternservies wegens een menselijke fout door 95percent maar heel netjes opgelost en erg snel. Erg tevreden dus!

Reactie 95percent:

Hartelijk bedankt voor uw review. Fijn om te lezen dat u zo tevreden bent met 95percent. Graag tot ziens bij 95percent

Hermann van Hoof

SYMPATHIEK, KLANTVRIENDELIJK, GROTE KEUZE, SNELLE LEVERING, AANGENAME PRIJZEN VOOR GROTE KWALITEIT

Ingrid

Prettige communicatie, snelle levering.

Een 10. Fantastisch hartelijk bedankt hiervoor. Tot ziens bij 95percent

Wim Marinus

Schoenen besteld, gebruikssporen te veel en duidelijk te zien.
Schoenen besteld, gebruikssporen te veel en duidelijk te zien.
Retour procedure te omslachtig vanwege uitprinten verzendlabel en begeleidende vrachtbrief. Dat moet in deze tijd digitaal en d.m.v. printen bij PostNL beter geregeld kunnen worden.
Eerdere bestelling was ik tevreden over.

Reactie 95percent:

Bedankt voor uw review. Jammer dat het retourneren niet is gegaan zoals wij dit het liefst aanbieden. Via homerr had u geen printer nodig gehad. Hopelijk tot gauw bij 95percent.

Justa Van Erkel

Hele prettige en direct contact met de klantenservice

Daniëlle

Reactie 95percent:

We zijn erg blij met uw review. Dank u wel hiervoor. Graag tot gauw bij 95percent