Saskia

Erg goed, laarzen gekocht met flinke korting, echt niets aan te zien. Ook een paar sneakers besteld voor mijn werk, ben erg blij dat er zo een site is die het mogelijkt maakt om schoenen met een... Erg goed, laarzen gekocht met flinke korting, echt niets aan te zien. Ook een paar sneakers besteld voor mijn werk, ben erg blij dat er zo een site is die het mogelijkt maakt om schoenen met een lichte beschadiging/ oneffenheid te kopen.

Reactie 95percent:

Hey dat is leuk om te lezen, bedankt voor uw mooie review. We zien u graag terug bij 95percent

Berby Knier

Heel goed !

Top, hartelijk dank voor dit mooie cijfer. We zien u graag terug bij 95percent

Ilse Lohuis

Goede en snelle levering, graag zou ik wel een foto van alle kanten van b.v de schoenen zien om zodoende te zien of er een rits in zit of dat je er van boven in moet stappen met name geldt dit voor... Goede en snelle levering, graag zou ik wel een foto van alle kanten van b.v de schoenen zien om zodoende te zien of er een rits in zit of dat je er van boven in moet stappen met name geldt dit voor dr martens. En ook bv indeling van een tas etc

Reactie 95percent:

Bedankt voor uw review met tips, deze gaan we zeker mee nemen voor de toekomst.
tot gauw bij 95percent.

Anita Bakker

Reactie 95percent:

We zijn erg blij met uw review. Dank u wel hiervoor. Graag tot gauw bij 95percent

Wil van Aerde

Zeer goed snelle levering en mooi concept

Een 10. Fantastisch hartelijk bedankt hiervoor. Tot ziens bij 95percent

Lian

Snelle levering mooie schoenen. Alleen de laarzen waren heel slecht kwaliteit 😕 ze waren de zelfde dag nog kapot. ( Heel jammer). De gymschoenen dan weer super👍🏻

Reactie 95percent:

Bedankt voor uw mooie review, graag komen wij met u in contact over de kapotte schoenen, dan lossen we dit samen op, want kapotte schoenen is niet waar wij voor staan.

Esther Hooghiemstra

Goede service

Yvonne

Goede ervaringendoir snelle levering en de afbeeldingen kloppen met de schoenen die je besteld hebt

Een 10. Fantastisch hartelijk bedankt hiervoor. Tot ziens bij 95percent

Rob de Vries

Bedrijf met een duurzaam concept. Webwinkel met voldoende keus. Van de foto’s van de schoenen mis ik foto’s van de zolen, de binnenkant hiel en recht van boven. De artikeltekst vertelt over... Bedrijf met een duurzaam concept. Webwinkel met voldoende keus. Van de foto’s van de schoenen mis ik foto’s van de zolen, de binnenkant hiel en recht van boven. De artikeltekst vertelt over ‘gebruikt maar als nieuw van topkwaliteit’ terwijl hiermee zaken als product en staat ervan doorelkaar gehaald worden. Als nieuw betekend dat het niet ingelopen hoort te zijn. De topkwaliteit gaat over de gebruikte materialen en hoe het ontworpen en geproduceerd is.

Beste Rob,
Bedankt voor uw review en de tips, deze nemen wij zeker mee voor de toekomst. hopelijk tot gauw bij 95percent.

J Molenaar

Fijne en heldere communicatie