Ad Verhoeven

Zeer goede service, een paar schoenen van 139 Euro bij het verzenden kwijtgeraakt, ze hebben 100% nvergoed.
De prijs/kwaliteit verhouding is ook uitstekend.

Reactie 95percent:

Hartelijk bedankt voor uw review. We zien u graag terug bij 95percent.

H. CetBer

Erg tevreden met de schoenen!

Reactie 95percent:

Hartelijk bedankt voor uw review. Fijn om te lezen dat u zo tevreden bent met 95percent. Graag tot ziens bij 95percent

V Mors

Prijs kwaliteitsverhouding goed, Goede service, goede oplossing bij 'klacht'

Reactie 95percent:

Bedankt voor uw mooie review, we zijn hier super trots op en zien u daarom graag terug bij 95percent.

Ingrid Geevers

Zeer aan te bevelen

Reactie 95percent:

Hartelijk bedankt voor uw mooie review, hier zijn we super trots op. Graag zien we u terug op 95 percent.

HaVe

Uitstekend

Reactie 95percent:

We zijn erg blij met uw review. Dank u wel hiervoor. Graag tot gauw bij 95percent.

Ina de Vos

Fijne schoenen, leuke prijs en razendsnel in huis

Reactie 95percent:

Top, hartelijk dank voor dit mooie cijfer. We zien u graag terug bij 95percent.

Peter Van beek

Prima. Goede en snwllw afhandeling

Gj Liebeton

Matig

Reactie 95percent:

Hartelijk dank voor uw review, de klantenservice heeft contact met u gezocht. Hopleijk hebben zij het na tevredenheid opgelost.

Margaret

Erg goed! Goede service ook als er per ongeluk iets niet klopt met de bestelling.

Maria Groot

Niet van nieuw te onderscheiden!