Mieke Kuipers

Ik ben heel blij met de aankoop bij 95percent. Het is een goed initiatief om ook schoenen te 'recyclen'. Heel fijn ook dat je aan de sterren kunt zien in welke conditie de schoenen zijn. Ik heb nu 2... Ik ben heel blij met de aankoop bij 95percent. Het is een goed initiatief om ook schoenen te 'recyclen'. Heel fijn ook dat je aan de sterren kunt zien in welke conditie de schoenen zijn. Ik heb nu 2 keer iets bij hen gekocht en ga dat zeker weer doen als ik schoenen nodig heb.

Een 10. Fantastisch hartelijk bedankt hiervoor. Tot ziens bij 95percent

Johan Van Bael

Aankopen ok
Jammer dat bij een schoen wat schade was. (Litsje was over )
Levering oj

Reactie 95percent:

Bedankt voor uw review. Als u contact zoekt met de klantenservice over uw kapotte schoen lossen zij dit samen met u na tevredenheid op. Hopelijk tot ziens bij 95percent.

Ina de Vos

Super fijne sneakers voor een leuke prijs. En de volgende dag al in huis

Reactie 95percent:

Hey dat is leuk om te lezen, bedankt voor uw mooie review. We zien u graag terug bij 95percent

Gerrie Beuken van Dongen

Heel goede service

Top, hartelijk dank voor dit mooie cijfer. We zien u graag terug bij 95percent

Annemarie Van Toorn

Mooie schoenen, snelle verzending en goede service.

Een 10. Fantastisch hartelijk bedankt hiervoor. Tot ziens bij 95percent

Erna Rijnsburger

Helemaal top en snel, super mooie schoenen.

Reactie 95percent:

Hartelijk bedankt voor uw mooie review, hier zijn we super trots op. Graag zien we u terug op 95 percent

lia bergmans

Ik vind het een goed bedrijf. Ik heb weleens een fout meegemaakt maar dat werd keurig opgelost!!! Complimenten!!!

Reactie 95percent:

Hartelijk bedankt voor uw review. Fijn om te lezen dat u zo tevreden bent met 95percent. Graag tot ziens bij 95percent

Hendrien van Eck

Heel goed initiatief om zo het milieu te sparen! Echter ik kreeg de verkeerde schoenen thuis gestuurd, vriendelijke mevrouw die me hielp om het terug te sturen. Ik kreeg ook nog een kortingscode... Heel goed initiatief om zo het milieu te sparen! Echter ik kreeg de verkeerde schoenen thuis gestuurd, vriendelijke mevrouw die me hielp om het terug te sturen. Ik kreeg ook nog een kortingscode voor de eventuele volgende bestelling, als ik m’n geld terug heb ga ik weer op de website kijken .

Reactie 95percent:

Hartelijk bedankt voor uw review. We hopen dat uw volgende aankoop naar wens is. tot gauw bij 95percent

Anja Reuvers

G. Comijs

Het product komt exact overeen met de foto's en de beschrijving.
Het product komt exact overeen met de foto's en de beschrijving.
De prijzen zijn bijzonder aantrekkelijk, zeker in verhouding met de kwaliteit van de producten. De klantenservice is goed bereikbaar en vriendelijk. En niet onbelangrijk, de "after sales service" is uitmuntend.