Irma Van buuren

Super goede en snelle service. Ik ga hier zeker vaker bestellen

H.E. van Eesteren

Zeer goed, product zoals op de foto 😀

René Siertsema

De website werkt goed, orders worden juist afgehandeld. Ook telefonisch zijn ze bereikbaar. 100 procent tevreden.

Reactie 95percent:

Een 10. Fantastisch hartelijk bedankt hiervoor. Tot ziens bij 95percent.

Harrie Thoolen

Zeer goed schoenen zijn als nieuw.

Reactie 95percent:

Helemaal mooi, dank u wel voor deze fantastische review. Tot gauw bij 95percent.

Leo Klein

Traag met verwerken van status retour

Reactie 95percent:

Hartelijk bedankt voor uw review. We proberen alle retouren binnen een week af te handelen. Bij u zal dit anders gelopen zijn. We zijn bezig met het toepassen van een ander retour systeem waarbij de... Hartelijk bedankt voor uw review. We proberen alle retouren binnen een week af te handelen. Bij u zal dit anders gelopen zijn. We zijn bezig met het toepassen van een ander retour systeem waarbij de communicatie met de klant verbeterd wordt. Als u vragen heeft zit de klantenservice altijd voor u klaar om dit te beantwoorden. Hopelijk tot ziens bij 95percent.

Rieneke De Kreek

Goede schoenen. Mooie motivatie achter dit bedrijf (nieuwe schoenen een 2e kans geven).
Helaas waren 3 van de 4 paren geen goede pasvorm voor onze kindervoetjes. Daar kom je pas achter als je ze kunt aantrekken uiteraard. Het retourneren en terugkrijgen van je geld duurt wel erg lang. Dat remt mij een evt andere bestelling te plaatsen

Reactie 95percent:

Hartelijk bedankt voor uw review. We proberen alle retouren binnen een week af te handelen. Bij u zal dit anders gelopen zijn. We zijn bezig met het toepassen van een ander retour systeem waarbij... Hartelijk bedankt voor uw review. We proberen alle retouren binnen een week af te handelen. Bij u zal dit anders gelopen zijn. We zijn bezig met het toepassen van een ander retour systeem waarbij de communicatie met de klant verbeterd wordt. Als u vragen heeft zit de klantenservice altijd voor u klaar om dit te beantwoorden. Hopelijk tot ziens bij 95percent.

TJ

Leuke Wolky’s gekocht voor een heel mooi prijsje. Snelle levering

Reactie 95percent:

Hey dat is leuk om te lezen, bedankt voor uw mooie review. We zien u graag terug bij 95percent.

Tineke Jabaaij

Top

Reactie 95percent:

Een 10. Fantastisch hartelijk bedankt hiervoor. Tot ziens bij 95percent.

Dieter Jacobs

Al 2 maal een paar schoenen besteld - zeer tevreden over de staat van de schoenen alsook over de snelheid van levering.

Reactie 95percent:

Hartelijk bedankt voor uw mooie review, hier zijn we super trots op. Graag zien we u terug op 95 percent.

A Van Helsdingen

Mooi aanbod, sneller levering en goede producten

Reactie 95percent:

Top, hartelijk dank voor dit mooie cijfer. We zien u graag terug bij 95percent.