Joke Roozenburg

Mijn ervaring is heel goed. Ook had ik tijdens mijn bestelling de klantenservice nodig, omdat ik met de betaling iets niet goed had gedaan. De service was heel vriendelijk, professioneel en... Mijn ervaring is heel goed. Ook had ik tijdens mijn bestelling de klantenservice nodig, omdat ik met de betaling iets niet goed had gedaan. De service was heel vriendelijk, professioneel en adequaat.
Het concept om ook schoenen te refurbishen vind ik echt geweldig!
Ik ben heel tevreden over de 2 paar schoenen die ik gekocht heb. Een met 5 sterren en een paar met een ster minder vanwege lichte gebruikssporen.
Persoonlijk zou ik het prettig vinden iets meer te weten over de aard van de gebruikssporen, voordat ik tot bestellen overga.
Verder een en al lof dus 👍👍👍👍👍👍

Colin Apps

Schoenen snel ontvangen maar waren niet gerepareerd originele kassa bon van de winkel
Zat nog in de schoen als dit de manier van snel geld verdienen is van 95percent vind ik dit heel slecht

Goossens Stef

Ik bestel hoge sneakers van bjorn borg ,kleur wit ,maat 43 en ik krijg groene lage sneakers van bjorn borg ,kleur groen ,maat 40,dit is toch wel totaal iets anders dan ik besteld heb ,en nu de... Ik bestel hoge sneakers van bjorn borg ,kleur wit ,maat 43 en ik krijg groene lage sneakers van bjorn borg ,kleur groen ,maat 40,dit is toch wel totaal iets anders dan ik besteld heb ,en nu de miserie van terug sturen en setra ,terwijl dit helemaal had voorkomen worden ,indien men weet met wat men bezig is ,eerste keer besteld ,ook laatste keer ,en ik ga het ook niemand aanraden ;

Jan Sturing

Totaal verkeerde maat opgestuurd gekregen

Cathy Huberts

Heb fijne schoenen gekocht bij jullie!

Een 10. Fantastisch hartelijk bedankt hiervoor. Tot ziens bij 95percent

MCP

Mooie prijzen voor mooie schoenen! en ook nog eens snel geleverd

Top, hartelijk dank voor dit mooie cijfer. We zien u graag terug bij 95percent

Jan

Heel tevreden!

Helemaal mooi, dank u wel voor deze fantastische review. Tot gauw bij 95percent

Herman Hoesen

Heel goed en goede service

Reactie 95percent:

We zijn erg blij met uw review. Dank u wel hiervoor. Graag tot gauw bij 95percent

M Maas

Best wel goed, maar de maatvoering moet beter vermeldt worden op de site als het afwijkt van de standaard (maat G) nu heb ik al 2x wijdte H toegestuurd gekregen bij Gabor schoenen.
En...

En het telefoon no. duidelijker vermelden op de pakbon/site
06-…… ipv + 31. 85. 01828…..

Reactie 95percent:

Hartelijk bedankt voor uw review. We hebben hem intern opgepakt. Hopelijk tot ziens bij 95percent.

Vera Bergh-Dirks

Ik ben heel tevreden met mijn aankoop. Mooie laarsjes voor een lage prijs. Ze zien er als nieuw uit. Ook een snelle levering.

Een 10. Fantastisch hartelijk bedankt hiervoor. Tot ziens bij 95percent