Jolanda Gloudemans

Schoenen zijn prima. Als er toch wat is wordt dit netjes opgelost.

Erica Geelhoed

Producten zijn precies wat ik er van verwacht, zelfs beter. Duidelijke communicatie snelle levering. Vaker besteld slechts 2x retour nodig, hetgeen ook soepel verliep. Top!

Reactie 95percent:

Helemaal mooi, dank u wel voor deze fantastische review. Tot gauw bij 95percent.

Patrick Leeuwen

Echt super service! Ook nadat schoenen niet in orde waren en nieuwe mocht uitzoeken met zelfs een meerprijs daarvan!!

Reactie 95percent:

Hey dat is leuk om te lezen, bedankt voor uw mooie review. We zien u graag terug bij 95percent.

Thomas Burger

Er blij met de gekochte schoenen , je ziet bijna niet dat ze niet nieuw waren. En super snel geleverd. Ik koop zeker vaker als ik weer wat moois zie staan 😉

Reactie 95percent:

Bedankt voor uw mooie review, we zijn hier super trots op en zien u daarom graag terug bij 95percent.

Thilly Pols Bos

Reactie 95percent:

Top, hartelijk dank voor dit mooie cijfer. We zien u graag terug bij 95percent.

Dick Bodaan

Goede in ervaring

Reactie 95percent:

We zijn erg blij met uw review. Dank u wel hiervoor. Graag tot gauw bij 95percent.

Carolien Horde

Wat een mooi en goed bedrijf. Schoenen zijn prima, lijken gewoon nieuw.

FLORIN PAUN

De producten kwamen snel aan, precies zoals ze op de foto's waren, de prijs is ok.

Maurice Hendriks

Mooie schoenen tegen een gunstige prijs

Els Elgers

Heel prettig om te bestellen en fijne klantenservice!

Reactie 95percent:

Top, hartelijk dank voor dit mooie cijfer. We zien u graag terug bij 95percent.