4Living

8.5/10

Helaas op 2 emails en een fb bericht geen antwoord op een klacht gekregen (een spijker in het hout), en het was heel moeijlijk om informatie over het leveringsdatum te krijgen. Ik ga nooit meer hier kopen

Y.Coppens

Uitstekend. Goed te woord gestaan ad telefoon.

De beloftes worden na gekomen. Telefoontjes worden snel beantwoord

Heb ik niet

A van de Haar

Een fantastische ervaring zeer goede behandeling door Patrick

Een Top service

Geen enkele

Goede service en veel mogelijk wat betreft levering.

Vrijwel alles :)

Vooraf zending melding zou fijn zijn.

Ariele

Topservice. Koop er graag nog een volgende keer.

Snelle reactie en snelle en stipte levering. Bijzonder aardige mijnheer die kwam leveren.

Geen verbeterpunten. prima zo.

Jannekke

Goed!

Keurige levering

Kees

Alles naar wens gegaan!

Franz

Stoelen werden snel geleverd. Bedankt voor de goede service.

Miranda

Bedankt voor de mooie eetkamertafel EenStuk. Het blad is prachtig en de stoelen gaan we ook weer bij jullie bestellen :)

De poten zijn uniek waardoor je makkelijk rond de tafel kan zitten. Fijne communicatie omtrent levering.

Eind februari iets besteld bij 4 living. We worden alsmaar aan het lijntje gehouden over de levering. Het is nu juni en nog steeds niets geleverd gekregen.

Sterke punten: Prima smoezen over de leverdatum

Doen wat je beloofd

Reactie 4Living:

Beste,
Klopt! De poeven waren idd 3x van lever datum verandert bij onze leverancier. We hebben u op de hoogte gehouden en aangeboden het bedrag retour te doen mocht het te lang duren. We hebben de poef daarna gratis geleverd. Vriendelijke groet, Patrick