B en M

We hebben de kaartjes inmiddels verstuurd en de reacties zijn erg positief.

Bedankt voor alle hulp en de felicitaties!

Groetjes,
B en M

M. Visser

De kaartjes zijn allemaal vorige week uitgestuurd en mensen vonden het een erg mooi kaartje.
Bedankt voor de goede service.

Mvg,
M. Visser

E.

Via deze weg wil ik je bedanken voor de geboortekaartjes! Ik heb er erg veel complimenten over gehad.
Mensen vinden het een heel mooi en chique kaartje, met name door de eenvoud en de goudfolie.

Er is ook al een aantal vriendinnen die zwanger zijn en gevraagd hebben waar ik de kaartjes heb besteld,
dus ik vermoed dat je nog wel meer bestellingen zult krijgen;-).

Veel succes!

Hartelijke groeten,
E.

Dennis

Helemaal vergeten te melden dat we erg blij zijn met de geboortekaartjes. De reacties waren ook erg positief.
Nogmaals hartelijk dank!
Met vriendelijke groeten,

Dennis en co

Murat

We hebben de kaartjes goed en wel ontvangen en zeer snel ook.
We zijn zeer tevreden met de kwaliteit en zorg van de levering. Ik ga jullie zeker aanraden aan vrienden.

Jessica

We hadden de kaartjes vrijdagavond binnen met de goudfolie en we zijn er super blij mee!! Het effect was echt heel erg mooi.
Heel erg bedankt voor je hulp en je service!!

Mara

Geboortekaartjes zijn super leuk geworden en we krijgen al erg leuke reacties!
Iig wil ik je heel erg bedanken! xxx heeft een super leuk geboortekaartje dankzij jullie :-)

Chantal

Ze zijn binnen! En echt heel erg leuk! <3
Dankjewel voor je hulp met het kaartje!
Top service. Dankjewel!

Muriel Idema

We krijgen veel positieve reacties op het kaartje. We zijn er erg blij mee! Bedankt nog voor je hulp hierbij.

Sarah

Dankjewel voor de felicitaties en nog meer bedankt voor de ontzettend leuke en mooie geboortekaartjes!!
Ze zijn gisteren goed binnen gekomen en vandaag gelijk op de post gedaan.