Richard

Ja zeker.
Kwaliteit, snelheid, levering en service zijn uitstekend!!
In de ontwerptool ondervonden we na een tijdje de optie “raster”, met het raster ging het ontwerpen stukken sneller!

Rianne

Muriël maakte voor ons opnieuw een kaartje, deze keer een geboortekaartje voor onze dochter Lara. Opnieuw een zeer prettige samenwerking en een resultaat op maat dat perfect voldoet aan onze wensen.

Manouk

Wij zijn erg tevreden. Erg leuk contact gehad met Muriel en geboortekaarten zijn dankzij haar erg mooi geworden en ook snel geleverd!

Eline

We hadden de kaartjes de volgende dag al binnen.

Super bedankt voor de fijne service

Groetjes Eline

Zeer tevreden, het ontwerpen met de tool ging makkelijk, de kwaliteit van de kaarten is goed (je hebt ook keuze uit verschillende soorten papier) en de geboortekaartjes waren binnen een dag... Zeer tevreden, het ontwerpen met de tool ging makkelijk, de kwaliteit van de kaarten is goed (je hebt ook keuze uit verschillende soorten papier) en de geboortekaartjes waren binnen een dag geleverd! Ook heb ik nog contact gehad met 4cards via de mail, superpersoonlijk!

Marieke

Super! Het ontwerpen via de tool ging gemakkelijk, de kwaliteit van de kaarten is goed en de snelheid en service daaromheen was top!! Ook het proactief meedenken hebben we zeer gewaardeerd.

Kathelijne

We zijn over de kaart, de service, de bereikbaarheid en snelheid van levering zeer tevreden.
De ontwerptool vonden we soms wat onhandig. Oa als je iets wiizigt dat er geen 'vorige' is om je laatste aanpassing ongedaan te maken. Daarom moest ik regelmatig opnieuw beginnen. Wellicht iets om toe te voegen.

Reactie 4CARDS | geboortekaartjes en trouwkaarten:

Fijn dat jullie tevreden zijn! Dank je wel ook voor de mooie beoordeling!
Je hebt helemaal gelijk, we hopen deze functie toe te kunnen voegen met de volgende update :-).
Heel veel geluk met...
Fijn dat jullie tevreden zijn! Dank je wel ook voor de mooie beoordeling!
Heel veel geluk met jullie mannetje <3!

A

Hoi Muriel,

Het gaat super met Nore en de kaarten zijn in goede orde ontvangen en in een prachtige kleur. Bedankt voor al je inzet en wie weet tot een volgende keer!
Hoi Muriel,

Groetjes, A

Brechje

Hoi Muriël,

De kaartjes waren precies naar wens, we hebben veel positieve reacties gekregen.
Bedankt voor je hulp bij het maken.

Hoi Muriël,

Bedankt voor je hulp bij het maken.

Brechje

Zeker! Mooie kaarten ontvangen. Precies wat bij ons past. We zijn erg tevreden.