Roxanne

Zeer tevreden!

Marion

Zeer tevreden. Snelle reactie, vriendelijke en gezellige contactmomenten en super service

Elke

Ja, de service was heel persoonlijk. Al onze wensen zijn verwerkt en er was steeds nog een persoonlijke controle voordat de (proef)druk ingezet werd. We zijn superblij met het resultaat en dat ook... Ja, de service was heel persoonlijk. Al onze wensen zijn verwerkt en er was steeds nog een persoonlijke controle voordat de (proef)druk ingezet werd. We zijn superblij met het resultaat en dat ook nog een supersnel, zorgvuldig en netjes afgeleverd!

Super fijn hoe wij geholpen zijn met onze geboortekaartjes. Er was heel persoonlijke contact per mail om er voor te zorgen dat wij helemaal tevreden waren met de kaartjes en de snelheid van... Super fijn hoe wij geholpen zijn met onze geboortekaartjes. Er was heel persoonlijke contact per mail om er voor te zorgen dat wij helemaal tevreden waren met de kaartjes en de snelheid van levering. Goeie kwaliteit en waar voor je geld!

Wij zijn ontzettend blij met de geboortekaartjes! De service was ook erg goed; de kaartjes zijn snel geleverd en er werd heel goed met ons meegedacht bij het ontwerpen van de kaartjes.

Marjolein

Persoonlijke service en hulp bij het ontwerpen van de kaarten en afhandeling daarvan. Wordt met je meegedacht totdat je helemaal tevreden bent. Snelle levering en kwaliteit van de kaarten is top! En... Persoonlijke service en hulp bij het ontwerpen van de kaarten en afhandeling daarvan. Wordt met je meegedacht totdat je helemaal tevreden bent. Snelle levering en kwaliteit van de kaarten is top! En natuurlijk heel blij met de geweldig mooie kaart waar we veel complimenten over hebben gekregen. Zou 4cards zeker aanbevelen!

Cederique Dujardin

Heel vlotte en correcte afhandeling doorheen heel het proces van opmaak tot afhandeling.
Zouden dit bedrijf zeker aanraden aan andere mensen.

Kathelijne

Onze kaartjes hebben we gisteren ontvangen en we zijn er heel blij mee! Tijdens het ontwerpen, kregen we echt enorm snel antwoord op onze vragen en ook de levering van de kaarten ging super snel.... Onze kaartjes hebben we gisteren ontvangen en we zijn er heel blij mee! Tijdens het ontwerpen, kregen we echt enorm snel antwoord op onze vragen en ook de levering van de kaarten ging super snel. Top, erg fijn. Echt een aanrader om hier je kaartjes te ontwerpen en te bestellen.

Deborah K.

Yes de geboortekaartjes zijn binnen. Wij zijn er heel erg blij mee, en de eerste reacties zijn heel positief! Bedankt voor de goede service!