Martina

De tool op de website is heel makkelijk te gebruiken. Mocht er iets toch niet lukken, dan is Muriel binnen no-time bereikbaar om je te helpen. Supersnelle reactie en levering en in het ontwerp wordt... De tool op de website is heel makkelijk te gebruiken. Mocht er iets toch niet lukken, dan is Muriel binnen no-time bereikbaar om je te helpen. Supersnelle reactie en levering en in het ontwerp wordt meegedacht. Top!

Tara

Super service, goed contact en je eigen ontwerp wordt altijd gecontroleerd vóór het drukken. Ook hele snelle reacties en levering. Heel blij met het resultaat.

Peter & Vicky

Excellente service, zeer snelle opvolging met goede tips en snelle levering, vriendelijke en persoonlijke correspondentie, voor een zeer eerlijke prijs.

Anouk

Super tevreden!

Baert Van Broeck

Fantastische service, zeer snelle levering, vriendelijke correspondentie en dit alles voor een zeer eerlijke prijs.

F. Mesman

Opnieuw super tevreden! Zowel over ons trouwkaartje van anderhalf jaar geleden als nu over het geboortekaartje. Communicatie is erg fijn. Snel, betrokken en persoonlijk. Heel fijn dat er zo... Opnieuw super tevreden! Zowel over ons trouwkaartje van anderhalf jaar geleden als nu over het geboortekaartje. Communicatie is erg fijn. Snel, betrokken en persoonlijk. Heel fijn dat er zo betrokken en actief meegedacht wordt om er een zo mooi mogelijk eindresultaat van te maken.

Claudia

Ik ben ontzettend blij met de prachtige geboortekaart van onze dochter! Het is nog mooier geworden dan ik voor ogen had, mede dankzij de geweldige tips, persoonlijke communicatie en betrokkenheid... Ik ben ontzettend blij met de prachtige geboortekaart van onze dochter! Het is nog mooier geworden dan ik voor ogen had, mede dankzij de geweldige tips, persoonlijke communicatie en betrokkenheid van Muriël. De ontwerptool was erg gebruiksvriendelijk en de levering van de kaarten was super snel! Ik zou 4cards bij iedereen aanraden - veel mooie ontwerpen en de kaarten zijn van prachtige kwaliteit!