Wat was het fijn om zelf ons kaartje samen te stellen. De ontwerptool was heel handig in gebruik en er is heel wat keuze! Na het bestellen van de proefdruk werd het ontwerp nog eens gecontroleerd op... Wat was het fijn om zelf ons kaartje samen te stellen. De ontwerptool was heel handig in gebruik en er is heel wat keuze! Na het bestellen van de proefdruk werd het ontwerp nog eens gecontroleerd op eventuele foutjes, dat is zeer fijn! Hierbij was het contact met Muriël zeer hartelijk! De proefdruk hebben wij met zorg gekregen alsook allemaal extra staaltjes waaruit we konden kiezen.
Ook ons uiteindelijke geboortekaartje werd met zorg nagekeken en Muriël gaf nog een extra idee waaraan we zelf niet gedacht hadden. Opnieuw een super fijn contact! We kunnen al niet wachten om onze geboortekaartjes in ontvangst te nemen! Een echte aanrader!!!

Jaap-Jelle Vollaard

Meer dan uitstekend. Wij hadden specifieke wensen mbt de Perzische taal en het schrift. Dat is allemaal gelukt en iedere keer was het contact prettig.

Astrid

Zo ontzettend fijn om met de ontwerptool helemaal je eigen ontwerp te kunnen maken, maar dan toch nog hulp van Muriel van 4cards te krijgen voor de laatste details...Soms kijk je zelf even over... Zo ontzettend fijn om met de ontwerptool helemaal je eigen ontwerp te kunnen maken, maar dan toch nog hulp van Muriel van 4cards te krijgen voor de laatste details...Soms kijk je zelf even over kleine foutjes heen, en daar heeft Muriel echt oog voor. Met haar hulp zijn mijn trouwkaarten, rsvp-kaarten en save the date-kaarten echt prachtig geworden. Al hele leuke reacties op de save the date kaarten gehad en kan niet wachten om de officiële trouwuitnodigingen uit te sturen.

Marijn

Super! Er werd goed meegedacht en het contact was erg snel. Ik zou het zeker aan iedereen aanraden!

Mandy

Dankjewel! Eindelijk is ze daar dan na bijna 42 weken zwangerschap! Vandaag alweer een week oud en doet het erg goed!

Wat zijn de kaartjes mooi geworden! Vandaag kregen de mensen hem...

Wat zijn de kaartjes mooi geworden! Vandaag kregen de mensen hem bezorgd en ik heb al vele appjes gehad over hoe mooi ze hem vonden!

Bedankt voor jullie mee denken & service!

Susan

Erg mooie kwaliteit kaartjes. Nadat je jouw ontwerp hebt gemaakt, wordt deze nog gecontroleerd en krijg je reactie op eventuele foutjes in de kaart. Deze extra controle is heel fijn. Daarnaast een... Erg mooie kwaliteit kaartjes. Nadat je jouw ontwerp hebt gemaakt, wordt deze nog gecontroleerd en krijg je reactie op eventuele foutjes in de kaart. Deze extra controle is heel fijn. Daarnaast een heel duidelijke bestelmethode, een snelle levering en goede service. Wij zijn helemaal tevreden.

Lisanne

Allebei de keren super!

Jurgen

Geweldig! Super aardige en behulpzame mensen en de schitterende geboortekaartjes snel ontvangen.

Josephine Bom

Heel goed. Vriendelijk, prachtig kaartje en snel geleverd. Top!