Familie Luites

We hebben net de kaartjes binnen gehad. Ze zijn heel mooi, en precies wat we wilden. Ook hele snelle verzending. Gisteren besteld en al meteen verzonden.

Heel erg bedankt.

Heel erg bedankt.

Famliie Luites

Betty

Fijn dat je ons kaartje zo in detail bekijkt!
Dankjewel! We zijn erg tevreden met de kaartjes!!!

Stijn

Wat fijn dat de kaartjes op de bus zijn!
Nogmaals dank voor de goede en snelle service!

Groetjes,
Stijn

Emilie Poissonnier

De ontwerptool is gebruiksvriendelijk, de kaartjes zijn van goede kwaliteit, zonder inktvlekken (wat vroeger wel bij een concurrent gebeurd was). De leveringstermijn wordt nageleefd en wordt tijdig... De ontwerptool is gebruiksvriendelijk, de kaartjes zijn van goede kwaliteit, zonder inktvlekken (wat vroeger wel bij een concurrent gebeurd was). De leveringstermijn wordt nageleefd en wordt tijdig bezorgd (bestelling op woensdag na 18u geplaatst, kaartjes bezorgd op vrijdagochtend in België). Service en opvolging: de medewerkers zijn heel vriendelijk en behulpzaam.

Yvonne Pluger

Super leuke kaarten en een geweldige, persoonlijke service. Ik zou 4cards echt aan iedereen aanbevelen!

De ontwerptool biedt genoeg mogelijkheden om je kaartje naar wens te maken. Waardering ook voor de tips en opmerkingen naar aanleiding van de eerste proefdruk. Wij zijn ook tevreden over de... De ontwerptool biedt genoeg mogelijkheden om je kaartje naar wens te maken. Waardering ook voor de tips en opmerkingen naar aanleiding van de eerste proefdruk. Wij zijn ook tevreden over de kwaliteit en levering van de kaartjes.

Iris

Hallo Muriel,

Bedankt voor de service. De kaartjes zijn precies zo geworden als we ze wilden.
Hallo Muriel,

Bedankt voor de service. De kaartjes zijn precies zo geworden als we ze wilden.
De proefdrukken waren erg nuttig voor ons. Ook nog bedankt voor je input bij de eerste proefdruk.
Altijd fijn als er iemand met een frisse blik naar kijkt.

Iris

Teddy Jansen

Heel tevreden! Veel verschillende ontwerpen die makkelijk te bewerken zijn. De service van Muriël was uitstekend, de kaartjes zijn prachtig en super snel geleverd. Zeker een aanrader!

Chantal

Wij hebben de geboortekaartjes voor onze Faas bij 4CARDS besteld. Het online 'ontwerpen' ging erg makkelijk. De proefdruk was er super snel en ook de rest van de kaartjes was super snel binnen... Wij hebben de geboortekaartjes voor onze Faas bij 4CARDS besteld. Het online 'ontwerpen' ging erg makkelijk. De proefdruk was er super snel en ook de rest van de kaartjes was super snel binnen (ondanks de kerstdrukte). Ook super vriendelijke en behulpzame mensen!

Dunja Kentie

Ik ben zeer tevreden over de service, kwaliteit, site en de snelheid van levering. Wij hebben heel leuke reacties gehad op de kaartjes dat ze zo mooi zijn.