Ellen P.

Bedankt voor de kaartjes. Ze zijn prachtig geworden! Ook wil ik jullie bedanken voor de geweldige service, en alle moeite. Jullie zijn toppers!

Hier gaat alles goed. Ons meisje is...

Hier gaat alles goed. Ons meisje is heerlijk tevreden en we genieten volop! Wat een rijkdom!

I & J

We krijgen heel positieve reacties op de kaart oa de kwaliteit van het papier.

Bedankt voor de goede service!

Kevin

Enorm tevreden. Supersnelle verzendingen en enorm goede service. Ik raad dit bedrijf bij iedereen aan.

D. Weber

De kaartjes zijn binnen 😍 helemaal perfect!
Hartelijk bedankt voor de goede service.

Groetjes
D. Weber

Femke

Super! Wij zijn heel erg blij met de kaartjes! Gaan ze direct versturen.
Super! Wij zijn heel erg blij met de kaartjes! Gaan ze direct versturen.
Heel erg bedankt voor deze snelle en goede service. Juist ook de persoonlijke benadering en de manier van op de hoogte brengen vonden wij erg fijn! We zullen 4cards zeker aanraden bij vrienden/fam. :-)
Femke

Elvira

De kaarten zijn echt super mooi!!!! 😍😍😍 We zijn er echt heel erg blij mee! We hebben de eerste leuke reacties al mogen ontvangen.

Nadine

We krijgen echt superleuke reacties over het kaartje, zo mooi! Helemaal happy ermee!
Bedankt! Groetjes Nadine

Angelique

De kaartjes zijn erg naar ons zin en we hebben reeds leuke reacties gehad. Veel dank wederom voor het goede en snelle werk! Groeten, Angelique

Eenvoud in gebruik, kwaliteit van materialen en de persoonlijke touch maken van 4CARDS een geweldige partner oom