Lianne

Goede service en snelle reactie

Dejanee Yazici

Hele fijne en warme ervaring bij de dames van 4Cards. Hele persoonlijke benadering naar de klant toe daarnaast wordt er goed mee gedacht en dubbel gecheckt of alles klopt. Ik raad 4Cards zeker aan!

Diandra Bertrams

Super

Diana

We hebben onlangs geboortekaartjes besteld bij 4CARDS.nl. Fijn, snel en persoonlijk contact. Vooral de persoonlijke benadering was heel prettig en verrassend. Er werd goed meegedacht bij het ontwerp... We hebben onlangs geboortekaartjes besteld bij 4CARDS.nl. Fijn, snel en persoonlijk contact. Vooral de persoonlijke benadering was heel prettig en verrassend. Er werd goed meegedacht bij het ontwerp van het geboortekaartje en bij de definitieve bestelling werd een controle uitgevoerd. Ik kan iedereen aanraden hier iets te bestellen. Erg bedankt voor de goede service!

Super goed geholpen bij ons eerste zoontje. Afgelopen maandag bevallen van ons tweede zoontje en wederom als heel fijn ervaren. Reageert snel en kent haar klanten.

Christy Wife

Heel goed geholpen door 4CARDS met veel persoonlijk contact waarbij Muriël heel fijn meedenkt en snel reageert. En natuurlijk een mooi resultaat. Zeker een aanrader!

Simone

Prachtige geboortekaartjes en heel prettig contact! Heel leuk om zelf te kunnen ontwerpen met veel leuke opties in de beeldbank, genoeg inspiratie op de site zelf en leuke extra’s (sluitzegels en... Prachtige geboortekaartjes en heel prettig contact! Heel leuk om zelf te kunnen ontwerpen met veel leuke opties in de beeldbank, genoeg inspiratie op de site zelf en leuke extra’s (sluitzegels en houten hartjes gekozen). Muriel heeft op een heel prettige manier advies gegeven om het kaartje nóg mooier te maken en reageert heel snel. Ook fijn dat je bij de proefdruk voorbeelden van de papieropties en enveloppen krijgt. We hebben ook een bijpassend raambord besteld. Heel tevreden!

Anouk van der Spek

4cards is echt een aanrader! Ze helpen je niet alleen met bijv het uitlijnen van het kaartje, maar denken ook met je mee bijv met de tekst of helpen je als er iets niet lukt!
Muriël reageert...
Muriël reageert heel snel op je vragen en dat is heel erg fijn! Kaartjes worden snel geleverd, wat wil je nog meer?

Dit al maakt dat wij voor ons 2e kindje dit keer niet hebben gekeken bij anderen, maar meteen bij 4cards de kaartjes hebben ontworpen! En deze keer met bijpassend geboortebord!

Super goed! Je kan met al je vragen terecht en er wordt meegedacht over verschillende ideeën. De klantenservice is heel goed te bereiken en word je heel goed geholpen. Er zijn veel Opties bij te... Super goed! Je kan met al je vragen terecht en er wordt meegedacht over verschillende ideeën. De klantenservice is heel goed te bereiken en word je heel goed geholpen. Er zijn veel Opties bij te bestellen en ook daarin krijg je de beste adviezen. Ik ben heel blij met de geboortekaartjes en zal zeker weer een keer hier bestellen!