Elizabeth

Helaas was de 3D pen die wij voor onze dochter als kerstcadeau hadden gekocht stuk. Ik ontving meteen een nieuwe pen. Top service!! Bedankt.

Top service.

Dave Van der Veen

Overzichtelijke website, snelle levering, geen problemen gehad.

Monique

Zeer goed

Ze belde netjes om het adres te controleren, Ik had mijn huisnummer vergeten on te vullen

Jeannine

Snelle levering aan lage prijs. Je wordt steeds op de hoogte gehouden van de levering.

Sandra Vanherf

1 ste keer iets besteld en super tevreden.

Ja zeker. Enorme keuze en super snelle levering en best goedkoop !! Houden zo 👍

Colin

SĂ©rieuse, pas loin de 2 semaines pour ĂȘtre livrĂ© en France.
ArrivĂ© dans les temps pour ĂȘtre sous le sapin

Sylvia Ariëns

Mijn zoontje ontzettend blij gemaakt met de 3d pen. De website ziet er goed verzorgd en duidelijk uit. Omdat ik twijfelde welke pen het meest geschikt zou zijn voor mijn zoontje, heb ik gebeld om... Mijn zoontje ontzettend blij gemaakt met de 3d pen. De website ziet er goed verzorgd en duidelijk uit. Omdat ik twijfelde welke pen het meest geschikt zou zijn voor mijn zoontje, heb ik gebeld om de verschillen in de pennen uit te laten leggen. Ik kreeg duidelijke uitleg met de verschillende mogelijkheden zodat ik zelf een keuze kon maken welke pen mijn voorkeur had. Kortom, mijn zoontje is helemaal in de wolken met zijn pen en maakt inmiddels de mooiste creaties! En papa en mama trouwens ook!

Duidelijke website en ontzettend vriendelijke en behulpzame medewerkers. Alles netjes en de volgende dag geleverd!

Tanja Maas

Heel goede ervaring: goede voorlichting , snelle levering en goede producten

Levering
Producten
Voorlichting

N. Rompa

Snelle service, vriendelijk personeel, snel contact via de mail.

Helaas was de 3d pen kapot, maar dezelfde dag werd er nog een nieuwe opgestuurd, super service.

SkygardenCare

Good items,