X

Duidelijke website, snelle levering en snelle reactie n.a.v. mijn vraag per email.

H. Reinink

Super overzichtelijke website, met scherpe prijzen. En uiterst correct in de afhandeling van de bestelling en het verzorgen ervan.

Zoals gezegd de website en de afhandeling van de bestelling.

Hupé David

Toujours aucun article reçu ! après une semaine avoir commandé ! aucun suivi de colis, ni d'information sur la livraison ...

Reactie 3Dandprint:

Hi David, I just contacted you on your private email. I found out why your order hasn't been send to you. If you want to contact me you can reply on my email. With kind regards, Team... Hi David, I just contacted you on your private email. I found out why your order hasn't been send to you. If you want to contact me you can reply on my email. With kind regards, Team 3DandPrint

Rianne de Rijk

Mijn ervaring is met het bedrijf is alleen dat ik een pakketje bestelt heb. Ze 2x aan mijn deur komen en dan waren wij niet thuis dus ophalen bij de Gamma. Maar de producten zijn uitstekend. Heb... Mijn ervaring is met het bedrijf is alleen dat ik een pakketje bestelt heb. Ze 2x aan mijn deur komen en dan waren wij niet thuis dus ophalen bij de Gamma. Maar de producten zijn uitstekend. Heb er echt heel veel fun van en tijd gaat super snel voorbij. Ik maak vormen en dat maak ik op schilderdoeken (als hobby).

Werkt snel, is ook snel opgewarmd. Heel handig om je eigen snelheid aan te passen. Ik vind het een fijn product.

De Kerschieter

Produits de qualité, expédition très rapide

Très bon rapport qualité/prix

Van der hoeff

Levering prima! Alleen het materiaal werkt niet voor de. 3D dandprint vd action....3D print loopt niet door. Misschien kunnen ze ons daarbij helpen?

Duidelijke site
Veel keuze en makkelijk te bestellen

Reactie 3Dandprint:

Dank je wel voor je review. Wat ontzettend vervelend om te lezen dat de pen niet werk met de filamenten. Dit moet natuurlijk niet kunnen, daarvoor sorry! Via de mail hebben we een oplossing... Dank je wel voor je review. Wat ontzettend vervelend om te lezen dat de pen niet werk met de filamenten. Dit moet natuurlijk niet kunnen, daarvoor sorry! Via de mail hebben we een oplossing gestuurd, heb je deze ondertussen ontvangen? Zo niet, willen wij je vragen om direct te bellen met onze klantenservice zodat we voor je aan de slag kunnen. Met vriendelijke groet, 3dandPrint

Elizabeth

Helaas was de 3D pen die wij voor onze dochter als kerstcadeau hadden gekocht stuk. Ik ontving meteen een nieuwe pen. Top service!! Bedankt.

Top service.

Dave Van der Veen

Overzichtelijke website, snelle levering, geen problemen gehad.

Monique

Zeer goed

Ze belde netjes om het adres te controleren, Ik had mijn huisnummer vergeten on te vullen

Jeannine

Snelle levering aan lage prijs. Je wordt steeds op de hoogte gehouden van de levering.