Rudy

Mijn dochter had een 3D-pen voor haar verjaardag gekregen. Na een half jaar ging deze defect. Heb een mail gestuurd met de vraag of er (nog) garantie op zat en/of deze gerepareerd kon worden.... Mijn dochter had een 3D-pen voor haar verjaardag gekregen. Na een half jaar ging deze defect. Heb een mail gestuurd met de vraag of er (nog) garantie op zat en/of deze gerepareerd kon worden. Antwoord was dat ik een conplete set (incl. accessoires) kreeg opgestuurd. Wat een topservice!

Gert Claes

Snelle levering, goed produkt

Bianca Paap

De printer is moeilijk in te stellen vooral voor kinderen

Nele Maas

Zeer tevreden

Vincent

Ik heb enkel positieve ervaringen met 3Dandprint. In december een tweetal pennen besteld met vulling. Afhandeling en bezorging ging uitstekend. Recent gebruik moeten maken van hun garantieprocedure... Ik heb enkel positieve ervaringen met 3Dandprint. In december een tweetal pennen besteld met vulling. Afhandeling en bezorging ging uitstekend. Recent gebruik moeten maken van hun garantieprocedure i.v.m. een defect. Werd keurig opgepakt en afgehandeld. Zeer tevreden klant en kan iedereen 3Dandprint aanraden!

Else van Rantwijk

Was goed verzorgd en op tijd geleverd

Willem De Grebber

Makkelijk te navigeren website. Veel keus, duidelijke omschrijving bij de producten.
Gewoon goed.

IOANNIS Tsolkas

Fast delivery, excellent customer support