SkygardenCare

Good items,
Very good communication

Ursula van der Veer

Goede snelle levering,1 kleur filament was er niet en ik werd netjes gebeld of ik geld terug wilde of een andere kleur

Vera Eldering

De verzending ging snel en het pakte was degelijk verpakt.
De 3dandprint is een cadeau voor sinterklaas dat wij pas 8 december vieren dus is nog niet uitgepakt of geprobeerd.
Met...

Frank Houwaard

Ik had logisch gevonden als de prijs van een set 20 niet geprijsd was op 19,99 . hiermee kan de bestelling niet gratis verstuurd worden.

Wout

Goede duidelijke site met mooie artikelen

ondanks drukke periode afspraken nagekomen

Marieke

Super. Service pen was met een dag binnen alleen deed de pen het niet maar na een mailtje volgende dag nieuwe pen en deze Doet het super

Super service

judith jansen

Geweldig!super snelle reactie levering, duidelijke en gebruiksvriendelijke site en een hele fijne 3d pen waar mijn dochter dolblij de mooiste creaties maakt.

zeker snel goed en duidelijk

Sandy

Helemaal tevreden.
De 3d pennen zijn op tijd voor de kerst.
Had ze op woensdag besteld en vrijdag in huis.
Een top service.

Snelle service en wordt goed op de hoogte gehouden.
Bedankt.

Pollewopke

Ik was op zoek naar een leuke 3D pen voor Sinterklaas. Via Google op de site van 3Dandprint terechtgekomen. Toevallig liep er op dat moment een leuke kortingsactie. Geen moment getwijfeld...

Ruime keuze aan 3D print artikel en snelle levering.

Raggers

Snelle levering. Wat ik wel jammer vind is dat de verpakking eromheen erg eenvoudig is (pastic zak zonder opdruk) ik heb ook iets besteld waar helemaal niets omheen zat.