Rien Janssen

Zeer goed en snelle levering

Zeer goede kwaliteit

Oem

Super!

Zeer snelle bezorging en goede service.

Wilma van der Ende

Heel fijn, komen na wat ze beloven

Je wordt goed op de hoogte gehouden van je bestelling, dat vind ik super fijn.

Max

Ik heb altijd wel een goede ervaring gehad met dit bedrijf, behalve dat mijn eerste pen (van de starters kit) na een paar dagen stuk was. Maar de pro-pen is veel beter

De filament is niet heel duur, het word altijd wel kwalitatief goed bezorgt.

Nadine F.

Hurtig levering, godt produkt

hurtig levering, godt produkt

Anne Martens

Ik heb het Produkt nog niet ontvangen!

?

Reactie 3Dandprint:

Beste Anne Martens,
Beste Anne Martens,
Vriendelijk bedankt voor het achterlaten van uw review. Uw pakket dient vanuit Nederland naar Oostenrijk te gaan. Vanwege de drukte en internationale COVID maatregelen kan het momenteel helaas wat langer duren voor uw pakket word geleverd.
Wij danken u voor uw begrip en geduld.
Shrikant - 3D and Print

Hanneke Bruin

Snel geleverd

Thorbugs

Bestelling vlot en keurig geleverd.

Product is ontvangen zoals verwacht.

Deborah Peeters

Goede service

Anna Piepenschneider

Die Lieferung ging sehr schnell. Wir haben abends um ca. 21 Uhr bestellt und nachts um 24 Uhr kam schon die Versandbestätigung. Das Pakat war innerhalb von 2 Tagen bei uns in Deutschland angekommen.... Die Lieferung ging sehr schnell. Wir haben abends um ca. 21 Uhr bestellt und nachts um 24 Uhr kam schon die Versandbestätigung. Das Pakat war innerhalb von 2 Tagen bei uns in Deutschland angekommen. Ich habe 3dandprint direkt weiterempfohlen und auch diese Lieferung ging genauso schnell! Der 3D-Stift gefällt uns auch sehr gut! Nur der E-Mail Konakt hat mir zu lange gedauert. Die Antwort kam erst nach 1 Woche! Der Stift war in der Zwischenzeit schon bestellt und angekommen. Alles in allem sind wir aber sehr zufrieden!!

Versand