Sylvie

Zeer snelle levering!

Erg tevreden met de snelle levering van de 3 D pennen.

Ilana

Goeie kwaliteit van het product en snelle verzending

snelle verzending en het product was netjes verpakt

John Boedhoe

Goeie middag 3D&print
Goeie middag 3D&print
Ik heb het geprobeerd voor eerst met jullie pen ✒ vind 't een gaaf pen ik moest wel even aan wennen om met te tekenen ik dacht dat hij ook in de lucht kon tekenen maar dat doet hij niet. Normaal gesproken ben ik een project Manager Technisch 3D.Architect ik maak alles via me computer die ik nu eventjes niet heb er kom een nieuwe eraan ik heb ooit jullie op ik denk op AT5 of op NHTV. Gezien ik ben gek op 3D Objecten. Ik wil graag een keertje langs komen bij jullie ik ben wel lichamelijk Beperking en zit in een rolstoel en ik werk met 1 hand. En woont in zandvoort. Groetjes van john boedhoe

Reactie 3Dandprint:

Beste John, Bedankt voor je reactie en super leuk je enthousiasme! Wanneer je in de lucht wilt tekenen moet je de juiste filamenten gebruiken. Dit kan namelijk alleen met de ABS variant. Dit... Beste John, Bedankt voor je reactie en super leuk je enthousiasme! Wanneer je in de lucht wilt tekenen moet je de juiste filamenten gebruiken. Dit kan namelijk alleen met de ABS variant. Dit heeft te maken met het smeltproces en het tijdig hard worden van het materiaal. Wanneer je ABS filament in combinatie met kalkpapier gebruikt, dan zou dit zonder problemen gaan! Wat betreft jou vraag om hier eens langs te komen. Stuur ons een e-mail naar info@3dandprint.eu met wat je graag zou willen zien/doen, dan gaan we kijken wat er mogelijk is! Vriendelijke groet, 3dandprint

Mieke W

Duidelijke website en snelle levering.
Kleur van de 3D pen was alleen niet echt rood, maar eerder magenta

J. Hermse

Snelle levering en goede service!

foucault

Pour l'instant je n'ai pas reçu mon colis donc je ne suis pas très contente. Commandé le 23/12 et nous sommes le 7/01 et toujours rien!!!!!!!!!!!

aucun

Reactie 3Dandprint:

Hi Magali, I am sorry to hear that your shipment is late. On Wednesday the 9th of January, I have sent you a personal email to solve this matter. I have found the reason why your shipment is... Hi Magali, I am sorry to hear that your shipment is late. On Wednesday the 9th of January, I have sent you a personal email to solve this matter. I have found the reason why your shipment is late. Please respond to me with your email. I hope to hear soon from you. With kind regards, Team 3dandprint

Maudy

Goed, duidelijk, snelle service.

Niet bijzonder. De kwaliteit / prijsverhouding die het bedrijf biedt is noemenswaardig.

Pascal Aarts

Snelle levering.

Aanbod is groot.

Verstegen

Nadat ik mijn 3d pen pakket had besteld was deze erg snel verzonden.
Nadat ik mijn 3d pen pakket had besteld was deze erg snel verzonden.
Helaas werkte deze pen niet, na contact op te hebben genomen hebben ze erg snel een oplossing gevonden en een nieuwe toegezonden!

Erg snel met verzenden, reageren vlot op Facebook.