S.R

Alles super, sehr schnell geliefert vielen lieben Dank!

Alles top! Mein Mann wird sich freuen an Weihnachten!

Ziet er betrouwbaar uit

overzichtelijk

Koen

Snelle levering (volgende dag al in huis), op tijd voor de feestdagen. 2 besteld voor mijn zoon en dochter. Kreeg deze tip van vrienden waarvan hun dochter niet weg te slaan was van de 3d pen.

Correcte en snelle levering, goed verpakt

Een goede ervaring ,geen klachten tot nu toe.

Snelle levering,netjes verpakt en goede kwaliteit

Ryan

Super snelle levering

Snelle levering e betaalbaar

Jean Claude Deuff

J'ai bien reçu ma commande, avec un peu de retard à cause du transporteur.

Très bon produit

Sarah-Jane Berthe

Commande effectuée, paiement prélevé, j'ai du attendre une semaine avant de recevoir un mail pour me dire que je ne recevrai pas mon colis puisqu'il n'y en a plus, et encore une autre semaine pour... Commande effectuée, paiement prélevé, j'ai du attendre une semaine avant de recevoir un mail pour me dire que je ne recevrai pas mon colis puisqu'il n'y en a plus, et encore une autre semaine pour le recevoir

large gamme de produits

Reactie 3Dandprint:

Hi Sarah-Jane, Thank you for letting us know about your experience with 3Dandprint. I am sorry to hear that you had to wait one week to get the information about the delay of your order. We... Hi Sarah-Jane, Thank you for letting us know about your experience with 3Dandprint. I am sorry to hear that you had to wait one week to get the information about the delay of your order. We strive to notify every customer within 24 hours if the delivery of the package is delayed. Unfortunately, this didn't happen in your case. I have just sent you a personal email to find a solution to this matter. I hope to hear soon from you! If you didn't receive it, please contact us at info@3dandprint.eu or call us at +31 (0)20 – 261 4883. with kind regards, Stefan Team 3Dandprint

Pandora

Bij de bestelling een 3d starters set besteld. Toen deze binnen kwam bleek dit een gebruikte te zijn wat tevens kapot was. Na contact te hebben gehad met jullie werd er gelijk een nieuwe toe... Bij de bestelling een 3d starters set besteld. Toen deze binnen kwam bleek dit een gebruikte te zijn wat tevens kapot was. Na contact te hebben gehad met jullie werd er gelijk een nieuwe toe gestuurd. En in de avond kreeg ik een mail dat omdat er wat in het magazijn mis was gegaan mijn dochter een paar extra fillaments kreeg en ipv de 3d starters pack de 3d pro . Ook bleek deze helaas niet te functioneren maar na contact te hebben gelegt werd er weer keurig een nieuwe gestuurd en deze werkt perfect.!! Ondanks een foute start is alles zeer professioneel en kundig door jullie opgelost. Dit verdiend een warme douche hiervan kunnen veel bedrijven leren. Ga zo door. Wij bevelen jullie zeker aan.

Behulpzaam.
Oplossing gericht