Van der hoeff

Levering prima! Alleen het materiaal werkt niet voor de. 3D dandprint vd action....3D print loopt niet door. Misschien kunnen ze ons daarbij helpen?

Duidelijke site
Veel keuze en makkelijk te bestellen

Reactie 3Dandprint:

Dank je wel voor je review. Wat ontzettend vervelend om te lezen dat de pen niet werk met de filamenten. Dit moet natuurlijk niet kunnen, daarvoor sorry!

Via de mail hebben we een oplossing gestuurd, heb je deze ondertussen ontvangen? Zo niet, willen wij je vragen om direct te bellen met onze klantenservice zodat we voor je aan de slag kunnen.

3dandPrint

Elizabeth

Helaas was de 3D pen die wij voor onze dochter als kerstcadeau hadden gekocht stuk. Ik ontving meteen een nieuwe pen. Top service!! Bedankt.

Top service.

Dave Van der Veen

Overzichtelijke website, snelle levering, geen problemen gehad.

Monique

Zeer goed

Ze belde netjes om het adres te controleren, Ik had mijn huisnummer vergeten on te vullen

Jeannine

Snelle levering aan lage prijs. Je wordt steeds op de hoogte gehouden van de levering.

Sandra Vanherf

1 ste keer iets besteld en super tevreden.

Ja zeker. Enorme keuze en super snelle levering en best goedkoop !! Houden zo 👍

Colin

Sérieuse, pas loin de 2 semaines pour être livré en France.
Arrivé dans les temps pour être sous le sapin

Sylvia Ariëns

Mijn zoontje ontzettend blij gemaakt met de 3d pen. De website ziet er goed verzorgd en duidelijk uit. Omdat ik twijfelde welke pen het meest geschikt zou zijn voor mijn zoontje, heb ik gebeld om...

Duidelijke website en ontzettend vriendelijke en behulpzame medewerkers. Alles netjes en de volgende dag geleverd!

Tanja Maas

Heel goede ervaring: goede voorlichting , snelle levering en goede producten

Levering
Producten
Voorlichting

N. Rompa

Snelle service, vriendelijk personeel, snel contact via de mail.

Helaas was de 3d pen kapot, maar dezelfde dag werd er nog een nieuwe opgestuurd, super service.