J. Hermse

Snelle levering en goede service!

foucault

Pour l'instant je n'ai pas reçu mon colis donc je ne suis pas très contente. Commandé le 23/12 et nous sommes le 7/01 et toujours rien!!!!!!!!!!!

aucun

Reactie 3Dandprint:

Hi Magali,

I am sorry to hear that your shipment is late. On Wednesday the 9th of January, I have sent you a personal email to solve this matter. I have found the reason why your shipment is late.

Please respond to me with your email. I hope to hear soon from you.

With kind regards,

Team 3dandprint

Maudy

Goed, duidelijk, snelle service.

Niet bijzonder. De kwaliteit / prijsverhouding die het bedrijf biedt is noemenswaardig.

Pascal Aarts

Snelle levering.

Aanbod is groot.

Verstegen

Nadat ik mijn 3d pen pakket had besteld was deze erg snel verzonden.
Helaas werkte deze pen niet, na contact op te hebben genomen hebben ze erg snel een oplossing gevonden en een nieuwe...

Erg snel met verzenden, reageren vlot op Facebook.

X

Duidelijke website, snelle levering en snelle reactie n.a.v. mijn vraag per email.

H. Reinink

Super overzichtelijke website, met scherpe prijzen. En uiterst correct in de afhandeling van de bestelling en het verzorgen ervan.

Zoals gezegd de website en de afhandeling van de bestelling.

Hupé David

Toujours aucun article reçu ! après une semaine avoir commandé ! aucun suivi de colis, ni d'information sur la livraison ...

Reactie 3Dandprint:

Hi David,

I just contacted you on your private email. I found out why your order hasn't been send to you.

If you want to contact me you can reply on my email.

With kind regards,

Team 3DandPrint

Rianne de Rijk

Mijn ervaring is met het bedrijf is alleen dat ik een pakketje bestelt heb. Ze 2x aan mijn deur komen en dan waren wij niet thuis dus ophalen bij de Gamma. Maar de producten zijn uitstekend. Heb...

Werkt snel, is ook snel opgewarmd. Heel handig om je eigen snelheid aan te passen. Ik vind het een fijn product.

De Kerschieter

Produits de qualité, expédition très rapide

Très bon rapport qualité/prix