Melanie Houkes

Mooie kleuren

Lisa Mac Donald

Niet goed. Mijn product werd veel te laat geleverd. Er werd absoluut niet gecommuniceerd. Pas toen ik zelf contact met het bedrijf zocht werd mij verteld dat het product ten tijde van het bestellen... Niet goed. Mijn product werd veel te laat geleverd. Er werd absoluut niet gecommuniceerd. Pas toen ik zelf contact met het bedrijf zocht werd mij verteld dat het product ten tijde van het bestellen niet op voorraad was en dat zij niet zeker wisten wanneer ik het product zou ontvangen. Zeer teleurstellend aangezien ik het product had besteld als cadeau op pakjesavond. Ik heb mijn zoon dus helaas moeten teleurstellen.

Hallo Lisa,
bedankt voor je feedback, je hebt helemaal gelijk.
Hallo Lisa,
bedankt voor je feedback, je hebt helemaal gelijk.
Ik heb het gelijk toen we daar achter kwamen doorgegeven aan onze systeembeheerders om hierin iets in te stellen voor communicatie.
We hopen dat dit in het vervolg niet meer op deze manier zal voorkomen, nogmaals excuses en alvast hele fijne feestdagen gewenst.

Bianca Groenen

Zeer slecht

Hallo Bianca,
bedankt voor je feedback, onze excuses dat je zo lang zonder bericht hebt gezeten.
Hallo Bianca,
We hebben dit intern doorgezet om te zorgen dat dit in het vervolg anders zal verlopen.
Nogmaals excuses en alvast fijne feestdagen gewenst.

SBO De Driemaster

SBO School

Emile Scholten

Snelle levering en goed verpakt ontvangen

Reactie 3Dandprint:

Heel fijn om te horen Emile, heel veel plezier van je aankoop!

Gerdien Tuller

Sylvia Buijs

Super snelle levering en goed product.
De creativiteit van de kinderen wordt gestimuleerd, erg leuk!

Hallo Sylvia,
bedankt voor je feedback en heel fijn te horen dat de creativiteit van de kinderen gestimuleerd wordt!

T

Snelle en goede levering