Y. Jansen

Gunstige prijs. Ik werd goed op de hoogte gehouden van de voortgang en de levering.

Goede website, gemakkelijk te bestellen, geen verzendkostenen snelle levering.

Colin R

Refills for grandsons 3D pen. Delivered quickly, great birthday present for a young craftsperson!

Great setvice from NL to UK

Irma Haddeman

Niet

geen idee

Tijmen Wittenberg

Voor 23:00 besteld morgen in huis, we zitten nog steeds te wachten op de levering ?

Prijzen zijn reëel

Reactie 3Dandprint:

Beste Tijmen Wittenberg,
Beste Tijmen Wittenberg,
Vriendelijk bedankt voor het plaatsen van je review. Wij hebben via de mail contact gehad over je bestelling maar tot op heden hebben wij geen reactie ontvangen. Wij horen graag van je.
Shrikant -Silvergear

Judith

Goede prijs. Snelle levering

Anna M.

3d

Snel, goed kwaliteit, goed set

Konstantin Ladner

Super, vielen Dank. Tolle Sache

Klabine

Tolles Starterset

Habe das Starterset für meinen Enkel (7Jahre) bestellt.
Habe das Starterset für meinen Enkel (7Jahre) bestellt.
Nach kurzer Anleitung kam er sofort sehr gut damit klar. Es macht ihm sehr viel Spaß und mit etwas Übung wird es von Mal zu Mal besser.

Kara

Jeweils ein Set Printing Pen Pro und Printing Pen Starter Kit

Hervorragend! Die Kinder sind begeistert und haben gleich losgelegt (heute erhalten). Schneller Versand! Ich habe jetzt ein weiteres für mich bestellt. Danke und Grüße aus Nürnberg!

Monique Crandel

Lossen problemen prima op!

Luisteren naar de klant