Marlies Van der Poel

Goed contact

Marike van der Raadt/ KSH

Al geruime tijd bestel ik pennen en vulmaterialen bij 3D and Print. Ze leveren snel en zijn goed te bereiken bij vragen. Een foutieve bestelling van mijn kant hebben ze verholpen. Erg... Al geruime tijd bestel ik pennen en vulmaterialen bij 3D and Print. Ze leveren snel en zijn goed te bereiken bij vragen. Een foutieve bestelling van mijn kant hebben ze verholpen. Erg klantvriendelijk.

Anja

Bij jullie hebben we voor beide zoons een mooi 3d pen starterspakket besteld.
Bij jullie hebben we voor beide zoons een mooi 3d pen starterspakket besteld.
Nadat 1 pen kapot was gegaan doordat de punt was gebroken contact met jullie gehad. Door jullie werd kosteloos een mooie nieuwe pen opgestuurd.
Wat een super service!

Josefien

Al na het maken van 2 dingen stuk gegaan terwijl er normaal mee werd gewerkt. 3D printing pen xl starterkit. Geen aanrader dus, heel teleurgesteld kind hierover. Zonde van je geld. Kunt beter... Al na het maken van 2 dingen stuk gegaan terwijl er normaal mee werd gewerkt. 3D printing pen xl starterkit. Geen aanrader dus, heel teleurgesteld kind hierover. Zonde van je geld. Kunt beter doorsparen voor betere kwaliteit.

Samantha Hijman

Zeer snelle afhandeling. Goed product

Melanie Houkes

Mooie kleuren

Lisa Mac Donald

Niet goed. Mijn product werd veel te laat geleverd. Er werd absoluut niet gecommuniceerd. Pas toen ik zelf contact met het bedrijf zocht werd mij verteld dat het product ten tijde van het bestellen... Niet goed. Mijn product werd veel te laat geleverd. Er werd absoluut niet gecommuniceerd. Pas toen ik zelf contact met het bedrijf zocht werd mij verteld dat het product ten tijde van het bestellen niet op voorraad was en dat zij niet zeker wisten wanneer ik het product zou ontvangen. Zeer teleurstellend aangezien ik het product had besteld als cadeau op pakjesavond. Ik heb mijn zoon dus helaas moeten teleurstellen.

Reactie 3Dandprint:

Hallo Lisa,
bedankt voor je feedback, je hebt helemaal gelijk.
Hallo Lisa,
bedankt voor je feedback, je hebt helemaal gelijk.
Ik heb het gelijk toen we daar achter kwamen doorgegeven aan onze systeembeheerders om hierin iets in te stellen voor communicatie.
We hopen dat dit in het vervolg niet meer op deze manier zal voorkomen, nogmaals excuses en alvast hele fijne feestdagen gewenst.
Groeten, Isabella - 3D & Print