D

Je neemt deel aan een gratis webinar die uiteindelijk leidt tot een ultiem verkooppraatje waarmee je duizenden euro’s lichter raakt.

Geef een titel aan je review

Verkooppraatje geen concrete tips zoals beloofd

10 Vitaal

Ik ben begonnen met het 365 coachprogramma. Ik heb de start met de community week als zeer waardevol ervaren. Er gaat van alles bij me aan, van flow, enthousiasme tot af en toe enorme weerstand. Ik... Ik ben begonnen met het 365 coachprogramma. Ik heb de start met de community week als zeer waardevol ervaren. Er gaat van alles bij me aan, van flow, enthousiasme tot af en toe enorme weerstand. Ik vind het heerlijk en uitdagend. Ik heb enorm veel zin om het programma op te starten en kijk er naar uit om mijn A-team te bouwen en mijn buddy’s te ontmoeten. In jullie (David & Arjan) heb ik in ieder geval al een A-factor gevonden, dus dank daarvoor.

A-factor

Reactie 365 Dagen Succesvol:

Veel dank voor je mooie review! Te gek om je erbij te hebben :)

Nicole

Ik ben benieuwd. Het is toch gratis?

Geef een titel aan je review

Lang geleden interessante webinar van jullie gevolgd

Nila

365 volg ik al ruim 10 jaar. In de afgelopen jaren heb ik goed geluisterd naar jullie wijze lessen en wat voor mij van toepassing was, heb ik toepgepast. Met resultaat. Die lessen hebben mij iedere... 365 volg ik al ruim 10 jaar. In de afgelopen jaren heb ik goed geluisterd naar jullie wijze lessen en wat voor mij van toepassing was, heb ik toepgepast. Met resultaat. Die lessen hebben mij iedere keer weer een stukje verder geholpen in mijn leven. Mooi ook om te zien hoe jullie je verder hebben ontwikkeld. David, jouw liefdevolle en rustige uitstraling icm je wijsheid, vind ik inspirerend. Heel erg bedankt voor jullie bijdrage aan onze samenleving. Jullie liefdevolle mindset, hebben we heel hard nodig en ik persoonlijk geef het door aan mijn omgeving. Heel erg bedankt!

Geef een titel aan je review

Zoveel wijsheid en oprechtheid.

Reactie 365 Dagen Succesvol:

Hi Nila,
Bedankt voor je review. Waanzinnig om te lezen dat je onze lessen hebt kunnen toepassen. Dank voor je support en dat we kunnen en mogen bijdragen!
Liefs, Team 365

Horse & Wisdom

Samen met de Challenge uit je hoofd, naar je hart heb ik de cursus doorlopen van de 13 stappen - die gratis door de 365 academie wordt aangeboden.
Heldere video's, gericht oefeningen - zit goed...
Heldere video's, gericht oefeningen - zit goed in elkaar.
Daar waar de masterclass van de challenge naar mijn idee te commercieel wordt ingevuld, is deze cursus to the point en zeer waardevol, zonder poespas.
Het geeft een goede handreiking om stil te staan bij dat waar je warm voor loopt en dit om te zetten naar concrete veranderingen in je leven.

Geef een titel aan je review

Prachtige basis om zelf aan de slag te gaan en te blijven

Ritch

Let op!!!
Dit is als heeeel veel andere dingen een kei en keiharde list!

In het eerste uurtje heb je hier en daar tips die je zelf al weet.
Daarna is het gewoon een verkoop...
Let op!!!
Dit is als heeeel veel andere dingen een kei en keiharde list!

In het eerste uurtje heb je hier en daar tips die je zelf al weet.
Daarna is het gewoon een verkoop praatje. Heel veel herhaling, beloftes en uitstel.

Ironisch want ze hebben het in het begin over dat tijd het meest belangrijke in je leven is en dat zijn ze zelf aan het verspillen!!!

Dus nogmaals LET OP!
Alles is gewoon online te vinden of voor veeeeele malen minder te koop online.

PAS OP!!!

Rianne

De live sessies zijn helemaal niet live. Er wordt aangespoord te reageren, de reacties worden meegenomen. Maar tegelijkertijd was er een andere sessie aan de gang met dezelfde persoon. Dat kan dus... De live sessies zijn helemaal niet live. Er wordt aangespoord te reageren, de reacties worden meegenomen. Maar tegelijkertijd was er een andere sessie aan de gang met dezelfde persoon. Dat kan dus niet. Ik heb nog in de chat en Q&A dit aangekaart. Geen reactie. De geloofwaardigheid zakt gelijk helemaal weg. Ik voel me geflest. 't Was gewoon een verkooppraatje.

Weg geloofwaardigheid

Didi

David en Arjan weten je in je hart en ziel te raken. De kennis die hun delen en de inzichten die ze geven zijn van onschatbare waarden. 365 hoort in ieders leven!

De mooiste programma’s

Anja

Heldere duidelijke aanpak die je op weg helpt naar een succesvolle praktijk. Het bonusmateriaal is uitgebreid en een toegevoegde waarde en ook de inhoud van het programma en de bonus zijn van hoge... Heldere duidelijke aanpak die je op weg helpt naar een succesvolle praktijk. Het bonusmateriaal is uitgebreid en een toegevoegde waarde en ook de inhoud van het programma en de bonus zijn van hoge kwaliteit. De live webinairs mogen wat meer variatie in tijden hebben, zodat ze toegankelijk zijn voor iedereen.

365 Coachprogramma

Gert-Jan van Zijderveld

Het word mij meer en meer duidelijk mede dankzij jullie. Dat ik zelf in actie mag komen, om zo te kunnen doen wat er voor mij toe doet.

Bevestiging.