Lidwien

Vol enthousiasme ben ik twee jaar terug begonnen met de vervolg opleiding. Alles ging anders dan iemand had verwacht. Toen veel van de geplande activiteiten verplaatst werden of toch doorgingen met... Vol enthousiasme ben ik twee jaar terug begonnen met de vervolg opleiding. Alles ging anders dan iemand had verwacht. Toen veel van de geplande activiteiten verplaatst werden of toch doorgingen met veel mensen, koos ik er voor om niet te gaan.
De Basiliek is ver weg en even op en neer is niet te doen. Kosten maken voor
veel overnachtingen , daar was geen ruimte voor. Helaas had ik alle in eerste instantie geplande dagen vrijgenomen, dit kon niet nog een keer. Mijn rooster is onregelmatig en kon niet meer zomaar vrij nemen. Online was het niet of niet meer te volgen. Hoe dan ook, door gemaakte keuzes en verschuivingen heb ik veel gemist van mijn jaarprogramma dat zo enorm rijk begon met al het aangebodene. Ik heb gewoon pech gehad met mijn jaar lichting. Maar! Blijf vooral mensen gelukkig maken. Knuf Lidwien

Alles gemist

Ronald

Nederland het gelukkigste land van de wereld, dat is de missie die David en Arjan zich hebben gesteld. In de praktijk gaat het om dichter bij de kern komen, van jezelf, van welke waarden je wilt... Nederland het gelukkigste land van de wereld, dat is de missie die David en Arjan zich hebben gesteld. In de praktijk gaat het om dichter bij de kern komen, van jezelf, van welke waarden je wilt leven, van hoe je verbind met anderen en het leren zien van en omgaan met de manieren die je hebt aangeleerd om om te gaan met jezelf als je buiten je comfort zone gaat. Een mooie, liefdevole, praktische en vaak ook humoristische reis.

Geef een titel aan je review

Verbind met je zelf en anderen in een veilige setting

Natascha Valbracht

Mijn grootste verandering die ik heb doorgevoerd is het groeten van mijn bonuskinderen met een boks.

Geef een titel aan je review

Doorbraakdagen waren erg fijn!

anoniem

Ik mis erg de dagen in de AFAS live, ik vind Veenendaal geen fijne locatie. Bovendien lijkt de ventilatie daar niet goed, want zelfs als je veel afstand van de groep houdt kom je toch met een... Ik mis erg de dagen in de AFAS live, ik vind Veenendaal geen fijne locatie. Bovendien lijkt de ventilatie daar niet goed, want zelfs als je veel afstand van de groep houdt kom je toch met een coronabesmetting terug (tot 2 keer toe)

Geef een titel aan je review

Het programma vind ik al jaren top, maar De Basiliek in Veenendaal vind ik geen fijne zaal

Joop Schuurman

Te veel, te mooi om waar te zijn.
Bijna elke dag mail, zweethut acties.
Te veel online. Ben 365 moe.

Commentaar

Rosa Francken

Het waren 5 bijzondere dagen. Ik heb veel mooie ontmoetingen gehad en veel kunnen opruimen waardoor ik me nu blijer en zachter voel in mijzelf. Ik sta weer lichter in mijn leven.

Steviger in mijn schoenen

Harmien Lemstra

Geweldige ervaring.. veel insight en prachtig samenspel. Kortom een magische dans met vele lagen.

Doorbraakdagen

Marloek van dijk

Ik heb het echt als een kadotje ervaren om deze week zo met mezelf bezig te zijn. Door de verschillende opdrachten kreeg ik mooie inzichten die ik meeneem. Wel vond ik het jammer dat de kaartjes... Ik heb het echt als een kadotje ervaren om deze week zo met mezelf bezig te zijn. Door de verschillende opdrachten kreeg ik mooie inzichten die ik meeneem. Wel vond ik het jammer dat de kaartjes voor het evenement ineens zoveel goedkoper werden ( de helft ). Ik snap dat het niet om het geld gaat, maar vond dit verschil wel heel erg groot. Daarnaast vond ik het ook jammer dat er zoveel tijd werd gestoken in de aanprijzing van het nieuwe programma. Ook omdat iedereen zich heel kwetsbaar opstelt in zo’n week en dan krijg je aanbieding op aanbieding als je nu zou boeken.
Maar verder was het echt fantastisch!

Fijne en bijzondere week

Robin Alblas

Ik kwam voor het eerst naar een 365 event zonder diepe vraag of een drang naar verlichting. Het ging al goed met me en ik wilde er gewoon zijn. Aanwezig zijn en weer die energie van de zaal voelen... Ik kwam voor het eerst naar een 365 event zonder diepe vraag of een drang naar verlichting. Het ging al goed met me en ik wilde er gewoon zijn. Aanwezig zijn en weer die energie van de zaal voelen was voldoende geweest. Toch kwam ik lichter terug. Ik heb gehuild, gelachen, geknuffeld en verwerkt. 5 dagen bij elkaar was ontzettend intensief maar dit werkte voor mij juist goed doordat je echt door pakt.
Ik ben er de volgende keer weer bij!

Geef een titel aan je review

kwam zonder vragen en toch lichter weg

Mimi

Ik vond het fijn dat Arjan, David & Emmanuela de cursisten uit hun comfortzone wisten te krijgen, zonder erbij na te denken hoppa daar ging iedereen.

Dat stukje was te gek, het minder...

Dat stukje was te gek, het minder fijne stukje was de teken van begrip, dat is helaas een duivelse teken, daar heb ik niet aan mee gedaan.

Gelukkig kan je met lichaamstaal ook aangeven dat je mee leeft met een ander, verder vond ik het stukje commercieel niet zo fijn, daar werd teveel tijd aan besteed, snap natuurlijk dat het ook niet en verdienmodel is, maar dat het iets minder gemogen.

Wel mooi uit je comfortzone stappen, wat een kracht is dat met een grote groep, chapeu voor dat.

Toch is dit wel heel waardevol en zou het elk jaar gewoon even terug moeten komen met de samenwerking met IZZ zorg, zodat het voor zorg personeel aantrekkelijk blijft om in zich zelf te investeren.

Al met al is mijn dank groot!

Uit je comfortzone stappen