Marianne De Bruyne

Luister nu nog alleen maar de ponscasts. Zo'n fijne, heldere manier van kijken naar zaken door een non-duale bril. Ik word er blij van en het helpt me op een 'uitgezoomde' manier te kijken naar... Luister nu nog alleen maar de ponscasts. Zo'n fijne, heldere manier van kijken naar zaken door een non-duale bril. Ik word er blij van en het helpt me op een 'uitgezoomde' manier te kijken naar 'ingezoomde' dingen die spelen.

Heerlijk en inspirerend!

Ymke Bartlema

Sinds ik in 2019 het jaarprogamma gedaan is er iets in mij definitief veranderd. Van onzeker en zoekende naar stabieler en gelukkiger

Verrijkend

Reactie 365 Dagen Succesvol:

Wat tof om te lezen Ymke dat je daar nog altijd de vruchten van plukt! :) Dankjewel voor je mooie woorden!

Melissa

Altijd heel erg dankbaar voor de fantastische verrekking van de training die ik in 2019 heb gevolgd. Echt een wereld van Wonderen en Dromen durven doen en creëren.

Bedankt voor jullie...

Bedankt voor jullie liefdevolle begrip en zachtheid en ook de persoonlijkheid 😁

Altijd heel erg dankbaar

Marcelle

Vorig jaar het programma Miracle Roadmap gevolgd en zó blij dat dit op mijn pad/road kwam. Het heeft me geholpen de pijn van mijn verleden te verwerken en mezelf als een waardevol persoon te zien.... Vorig jaar het programma Miracle Roadmap gevolgd en zó blij dat dit op mijn pad/road kwam. Het heeft me geholpen de pijn van mijn verleden te verwerken en mezelf als een waardevol persoon te zien. Ik heb er zoveel geleerd en dat blijf ik de rest van mijn leven bij me dragen

Waardevol

Irene de ruyter

Ik volg jullie nu een half jaar en vind steeds weer zeer belangrijke info voor mij met diagnose bipolair sinds 2019. Ik ben nu 57 dus apart voor deze diagnose.
Vader van 84 is narsist gebleken...
Vader van 84 is narsist gebleken en heeft veel slechte invloed op mij terwijl ik nog wel van hem houd net zoals mijn moeder.
Heb tijdelijk afstand van hem genomen!
Ik beland menigmaal in een zware depressie als ik met hem gepraat heb. Ik moet als 57 jarige nog steeds doen wat hij vindt en naar hem luisteren en mijn mening of van mijn man is praktisch altijd fout. Dat geeft ons gehele gezin veel verdriet. Bipolair is niet te begrijpen voor hun.

Geef een titel aan je review

Zeer waardevolle info voor een bipolair persoon

Nicole van Hirtum

De derde ronde MRM heeft me door een moeilijke periode heen geholpen. Drie dagen na de eerste live dag werd mijn partner opgenomen op de IC. De eerste live dag hebben we afgesloten met ho'oponopono... De derde ronde MRM heeft me door een moeilijke periode heen geholpen. Drie dagen na de eerste live dag werd mijn partner opgenomen op de IC. De eerste live dag hebben we afgesloten met ho'oponopono een Hawaïaanse manier van verzoening en vergeving. Het zijn vier korte zinnen. Tijdens de IC dagen heb ik deze zinnen veelvuldig herhaald. In die dagen hebben zich een paar onverklaarbare en wonderlijke dingen voorgedaan. En van het ene op het andere moment mocht mijn man van de IC. En niet alleen deze vier zinnen hebben me kracht gegeven. Ook bij en van mijn cirkelgenoten heb ik steun mogen ervaren, zonder dat het belerend of meelijwekkend was. Het was meeleven in plaats van mee lijden. Miracle Roadmap gaat over het leven. Het leven met al zijn ups en downs. In de downs daar zitten de belangrijke lessen, de leermomenten en de wonderen. En de kracht zat hem niet in het sterk zijn. De kracht zat hem in het mogen ervaren dat deze ervaring een grote impact had en dat ook dat er mocht zijn. En dat voor mij is het wonder, dat ik dat voor mezelf mocht en kon toelaten en dat zonder dat ik me een slachtoffer van de situatie voelde. Dus lieve mensen van 365 en mijn cirkelgenoten... dank daar voor.
Ik ga dus door naar mijn vierde ronde. Ik voel me inmiddels net mevrouw Cactus.

Op naar de 4e ronde Miracle Roadmap

D

Je neemt deel aan een gratis webinar die uiteindelijk leidt tot een ultiem verkooppraatje waarmee je duizenden euro’s lichter raakt.

Geef een titel aan je review

Verkooppraatje geen concrete tips zoals beloofd

10 Vitaal

Ik ben begonnen met het 365 coachprogramma. Ik heb de start met de community week als zeer waardevol ervaren. Er gaat van alles bij me aan, van flow, enthousiasme tot af en toe enorme weerstand. Ik... Ik ben begonnen met het 365 coachprogramma. Ik heb de start met de community week als zeer waardevol ervaren. Er gaat van alles bij me aan, van flow, enthousiasme tot af en toe enorme weerstand. Ik vind het heerlijk en uitdagend. Ik heb enorm veel zin om het programma op te starten en kijk er naar uit om mijn A-team te bouwen en mijn buddy’s te ontmoeten. In jullie (David & Arjan) heb ik in ieder geval al een A-factor gevonden, dus dank daarvoor.

A-factor

Reactie 365 Dagen Succesvol:

Veel dank voor je mooie review! Te gek om je erbij te hebben :)

Nicole

Ik ben benieuwd. Het is toch gratis?

Geef een titel aan je review

Lang geleden interessante webinar van jullie gevolgd

Nila

365 volg ik al ruim 10 jaar. In de afgelopen jaren heb ik goed geluisterd naar jullie wijze lessen en wat voor mij van toepassing was, heb ik toepgepast. Met resultaat. Die lessen hebben mij iedere... 365 volg ik al ruim 10 jaar. In de afgelopen jaren heb ik goed geluisterd naar jullie wijze lessen en wat voor mij van toepassing was, heb ik toepgepast. Met resultaat. Die lessen hebben mij iedere keer weer een stukje verder geholpen in mijn leven. Mooi ook om te zien hoe jullie je verder hebben ontwikkeld. David, jouw liefdevolle en rustige uitstraling icm je wijsheid, vind ik inspirerend. Heel erg bedankt voor jullie bijdrage aan onze samenleving. Jullie liefdevolle mindset, hebben we heel hard nodig en ik persoonlijk geef het door aan mijn omgeving. Heel erg bedankt!

Geef een titel aan je review

Zoveel wijsheid en oprechtheid.

Hi Nila,
Bedankt voor je review. Waanzinnig om te lezen dat je onze lessen hebt kunnen toepassen. Dank voor je support en dat we kunnen en mogen bijdragen!
Liefs, Team 365