Chantal

Gratis webinars zijn enkel reclame voor hun bedrijf. Kreeg er meer stress van ipv minder

Reclame

Inge Huibers

Open staan voor elkaar, liefde, samen zijn, oefeningen. Telkens weer wordt er een nieuwe schil eraf gehaald en mag ik het aankijken wat het is. Leer telkens weer!

Leer telkens weer!

Reactie 365 Dagen Succesvol:

Dank voor je mooie review Inge!

Geen stress, met gedachte omgaan dat het niet doorslaat naar stress

Geef een titel aan je review

Leven is een gegeven gift

Van zalinge

Zie hierboven

Geef een titel aan je review

Aanmelden gratis webinar lukt niet, verzendoptie blijft mij negeren

Lisa

Wat een goede salestechnieken worden er gebruikt om programma’s te verkopen.

Supergoed in sales

Ilse Nijdam

Miracle Roadmap kwam op het juiste moment in mijn leven. Ik stond er zo voor open dat alles in zelfinzichten op zijn plek viel. Daardoor heeft er een verschuiving kunnen plaatsvinden in mijn mindset... Miracle Roadmap kwam op het juiste moment in mijn leven. Ik stond er zo voor open dat alles in zelfinzichten op zijn plek viel. Daardoor heeft er een verschuiving kunnen plaatsvinden in mijn mindset en mijn gedrag. Veranderd door mijzelf te worden. En wow! Wat levert dat een miracles op in mijn leven.

Geef een titel aan je review

Geland en alles op zijn plek.

Dennis

Ik heb 2x de MRM gedaan en wat blijft het fijn om alle mensen te ontmoeten en de verbinding te voelen. Dat is toch wel echt wel de kracht van 365. Hieruit zijn echt vriendschappen ontstaan en zelfs... Ik heb 2x de MRM gedaan en wat blijft het fijn om alle mensen te ontmoeten en de verbinding te voelen. Dat is toch wel echt wel de kracht van 365. Hieruit zijn echt vriendschappen ontstaan en zelfs een samenwerking. Verder is het mooi om te zien hoe iedereen groeit in zijn eigen proces. Wat ook zeker bij mij zichtbaar is. Ik sta krachtiger in het leven en durf nu mijn mening te geven, want ook ik mag gehoord worden. Maar ook weet ik dat ik liefde ben en dit mag uitdragen. Waardoor ik nu eindelijk na >10 jaar een relatie heb :)

Geef een titel aan je review

MRM brengt veel naar boven, maar dat is het waard.

Susan

De Miracle Roadmap is niet zomaar een cursus. Het zijn mensen, het is samenZijn, het is liefde , het is verbinding, je welkom voelen, je thuis voelen, je mag voelen wat je voelt, jezelf ontdekken in... De Miracle Roadmap is niet zomaar een cursus. Het zijn mensen, het is samenZijn, het is liefde , het is verbinding, je welkom voelen, je thuis voelen, je mag voelen wat je voelt, jezelf ontdekken in waar je op aangaat, het is geven en ontvangen, ontdekken dat je niet voor jezelf leeft , dat je samen leeft met alle pijn , verdriet en blijheid van je leven en dat het oke is . Je bent helemaal goed zoals je bent en dat mag en kan bij de MRM. Het is de meest liefdevolle plek die ik ken om te zijn met jezelf en het universum.

Wonderen in je leven

Matthijs Kassies

Ik heb een prachtige reis gemaakt en veel van mezelf ontdekt. Pijn van binnen waar ik niet bewust van was ben ik tegen gekomen en ben ik mee gaan werken. Daarmee heb ik hele krachtige stappen gezet.

Zeer gaaf!

Esther Boy

Ik heb 2x aan de MR meegedaan en eigenlijk ben ik nog bezig want het pruttelt na. Er zijn processen en veranderingen in gang gebracht die ik niet had kunnen bedenken. En "the best is yet to come".... Ik heb 2x aan de MR meegedaan en eigenlijk ben ik nog bezig want het pruttelt na. Er zijn processen en veranderingen in gang gebracht die ik niet had kunnen bedenken. En "the best is yet to come". Praktische informatie, leuke oefeningen, een heerlijke sfeer en zoveel mensen die met hetzelfde proces bezig zijn: een unieke ervaring die vraagt om meer. Ik ben super blij dat ik meegedaan heb!

Geef een titel aan je review

Zoveel meer dan ik verwacht had