Inge Marloes

Super! Alles tot in de puntjes geregeld en goede communicatie!

Gabry Pouwels

Wij vonden het echt een leuke toevoeging aan ons feest, iedereen was enthousiast en heeft er gebruik van gemaakt!
Buiten het feest om goede hulp gehad van het bedrijf en snelle reacties via de mail.

Naomi de Bruijn

Photobooth was fantastisch. Heeft onze dag helemaal compleet gemaakt. Ontzettend leuk dat iedereen hier van heeft genoten. Daarbij fijne communicatie!

Familie Scholten-Kummer

In 1 woord geweldig! Zeer goede communicatie van begin tot het eind. De photobooth was een groot succes! Nogmaals bedankt

Laura Henrard

Vriendelijk, toegankelijk, snelle reactie en behulpzaam.

Richard & Kim

Goed geregeld en de photobooth was een waardevolle aanvulling op onze bruiloft!

Linda

Geweldig! De photobooth was echt een geweldig succes op onze bruiloft! Er zijn 1138 afdrukken gemaakt😆. Alles stond netjes voor afgesproken tijd klaar en is om 01.00 opgehaald op de locatie.... Geweldig! De photobooth was echt een geweldig succes op onze bruiloft! Er zijn 1138 afdrukken gemaakt😆. Alles stond netjes voor afgesproken tijd klaar en is om 01.00 opgehaald op de locatie. Ontzettend leuk dat wij een aantal dagen later een link kregen, waardoor we alles digitaal hebben; foto's, filmpjes en gifjes. Wij hebben veel positieve reacties ontvangen van onze gasten. Zeker een dikke aanrader dus!!
Ook hele fijne communicatie vooraf en tof dat de strip naar wens wordt aangepast!

Saskia Lazeroms

Het was een grote verrassing en een groot succes voor onze gasten.

Nino Witlox

De mensen waren zo enthousiast, dat is ook terug te zien in de ruime 750 foto’s.

Tom Hautvast

Perfecte service met veel persoonlijke aandacht! Zou dit bedrijf zeker aanbevelen.