Jesse van Stegeren

Fijn proces en samenwerking van offerte tot uitvoering. Een toevoeging die zeer in de smaak viel bij al onze avondgasten!

Vera

Iedereen vond het zo leuk die fotobooth om gekke foto's en filmpjes vast te leggen! En ook super leuk dat je deze allemaal digitaal krijgt.

Kajal Falli

Wat een snelle, makkelijke en heldere communicatie hebben jullie! Alles was tiptop geregeld en de gasten hebben enorm genoten! Echt een aanrader!

Annelies Manders

Super!!

Wendy Marcus

Geweldig stukje entrainment op je feest/bruiloft, wij en onze gasten hebben er van genoten!
Snelle/duidelijke communicatie :)

Leeuwenhoek

Snelle en duidelijke communicatie.
De booth werd op tijd afgeleverd op de afgesproken plek.
Onbeperkt printen en zelfs direct naar je e-mail sturen.
Iedereen vond het geweldig en had...
Snelle en duidelijke communicatie.
De booth werd op tijd afgeleverd op de afgesproken plek.
Onbeperkt printen en zelfs direct naar je e-mail sturen.
Iedereen vond het geweldig en had het niet willen en kunnen missen op onze bruiloft.
#aanrader

Anouk Koevoets

Super!. Een leuk alternatief voor een fotograaf

A Lab

Goede service en een leuke foto design

Wes

Wat een ervaring, alle bruiloftsgasten waren enthousiast over de photobooth van 321Klik!
De letters waren een prachtige aanvulling op het gehele decor. Verder perfecte communicatie en alles snel en in afstemming geleverd. Complimenten en zeker een aanrader!