Startselect

Standaard aanwezig op onze bedrijfsfeestjes. Mooiste belichting voor de beste foto's en videos! Je kunt de printjes met logo personaliseren en je hoeft je geen zorgen te maken over de levering en... Standaard aanwezig op onze bedrijfsfeestjes. Mooiste belichting voor de beste foto's en videos! Je kunt de printjes met logo personaliseren en je hoeft je geen zorgen te maken over de levering en ophalen.

Privé Bruiloft

Fantastische toevoeging aan het feest van onze bruiloft. Onze gasten waren er weg van en wij konden alles terugkijken in een online fotoalbum. Er zijn maar liefst 680 foto's gemaakt. Echte aanrader!

DB Schenker Benelux

Hele goede service, flexibele afstemming. Enige kleine punten van 'kritiek'; de foto's worden best klein afgedrukt en ze zijn ook van een kwaliteit dat je ze alleen in het klein kunt gebruiken.

Aukje

Super leuke toevoeging voor je bruiloft of feest. Goede en vriendelijke service door Jochem.

Manon

Was helemaal top.
De photobooth was echt een succes en de lichtetters die we erbij hadden maakte de versiering van de zaal helemaal af.

Marwin en Naomi van Emmerik

De PhotoBooth van 321 klik kunnen wij iedereen aanraden. Super leuk voor de gasten en onszelf, goede kwaliteit en de aandacht en zorg die in het design van het startscherm en de strips wordt... De PhotoBooth van 321 klik kunnen wij iedereen aanraden. Super leuk voor de gasten en onszelf, goede kwaliteit en de aandacht en zorg die in het design van het startscherm en de strips wordt gestoken is fantastisch!

Lisa & Yanick

Het was een groot succes, communicatie en kwaliteit was ontzettend goed!

Simon & Sharon

Wij vonden de photobooth en lichtletters van 321klik echt een meerwaarde voor onze bruiloft. De lichtletters konden we op meerdere momenten van de dag gebruiken en gaven extra sfeer. De photobooth... Wij vonden de photobooth en lichtletters van 321klik echt een meerwaarde voor onze bruiloft. De lichtletters konden we op meerdere momenten van de dag gebruiken en gaven extra sfeer. De photobooth is veelvuldig gebruikt! Het ontwerp van zowel het startscherm als de fotostrips zijn helemaal op maat gemaakt en passend bij onze uitnodiging. Leuk vermaak tijdens het feest en het resultaat zijn veel leuke, spontane beelden van onze gasten.