Zehra

Super mooie kwaliteit, zeker een aanrader! Alle gasten hebben super veel genoten. Bedanktt!!

Koen en liza

Het was echt top! Een superleuke aanvulling op onze bruiloft en erg goede kwaliteit van de foto's. De gasten waren ook fan!

Kanjerstrouwen

Super origineel en zeer gewaardeerd door alle gasten :) En onszelf

Kevin & Martijn

Alle communicatie tussen ons en 321Klik is erg fijn gelopen, er wordt overal in meegedacht, alles is mogelijk (met betrekking tot achtergronden van de foto's, plaatsing van de Photobooth etc.) Zowel... Alle communicatie tussen ons en 321Klik is erg fijn gelopen, er wordt overal in meegedacht, alles is mogelijk (met betrekking tot achtergronden van de foto's, plaatsing van de Photobooth etc.) Zowel wij als onze gasten hebben genoten en veel gebruik gemaakt van de door hen geleverde producten.
Alles is netjes op tijd klaar gezet en ook weer opgehaald, snel daarna kregen wij alle gemaakte foto's ook nog digitaal, wij hebben ons die dag nergens druk over hoeven maken.

Ilona van der Ende

Super fijne service. En de photobooth was ideaal in gebruik

Jari

Alles word goed geregeld. Komen afspraken na. Mooie voorbeelden voor de fotostrips met voldoende keuze.

Sarinah

Harstikke leuk! Iedereen heeft genoten

Marlies Apon / Hof Wonen

De photobooth was Super! Echt een verrijking voor ons feest!
Ook de service door Jochem was geweldig. Dit is voor herhaling vatbaar!

Steven

Wij hadden 321Klik benaderd voor een photobooth tijdens onze bruiloft. Wij zijn voor een uitgebreide variant gegaan met Boomerangs, Gifjes en Videos inclusief en hebben de champagne achtergrond... Wij hadden 321Klik benaderd voor een photobooth tijdens onze bruiloft. Wij zijn voor een uitgebreide variant gegaan met Boomerangs, Gifjes en Videos inclusief en hebben de champagne achtergrond gekozen. De photobooth was een van de hoogtepunten van de avond en wat hebben wij de dag erna tranen met tuiten gelachen van alle mooie vastleggingen van de gasten! Ik zou 321Klik echt aanbevelen! Kwaliteit van de foto's en het geluid ook super! Goede service!