Hilde

Top! Goede service en hele leuke foto’s.

Kruidhof

Door deze fotobooth hebben wij ontzettend leuke herinneringen aan onze bruiloft. Het contact verliep fijn en het door hun ontworpen design paste goed bij onze stijl. De booth en mooie lichtletters... Door deze fotobooth hebben wij ontzettend leuke herinneringen aan onze bruiloft. Het contact verliep fijn en het door hun ontworpen design paste goed bij onze stijl. De booth en mooie lichtletters werden zelfs al eerder op de dag geïnstalleerd waardoor we er overdag ook al plezier van konden hebben. Na de bruiloft kregen we al heel snel de foto's opgestuurd en waren ze makkelijk te downloaden.

Janne gloudemans

Wij vonden het super. Hij werkt goed dit maakt het feest toch wel echt af

M. Zwinkels

Zeer prettig contact en snelle reacties

Julien en Anouk Saur

Enorm goede service van 321Klik. Photobooth was een enorm succes op onze bruiloft. Zou deze photobooth voor het volgende feestje nog een keer huren. Contact met de verhuurder was super en de... Enorm goede service van 321Klik. Photobooth was een enorm succes op onze bruiloft. Zou deze photobooth voor het volgende feestje nog een keer huren. Contact met de verhuurder was super en de ontwerpjes van de foto's ook.

Naura Group( Van Uffelen/Expresso/Claudia Sträter

Erg leuk en toevoeging op je feest! Letters zijn mooi en geven een extra feestelijk tintje.

Pieter Veerman

Superfijne toevoeging aan ons feest!

Henk

Zeer goede service en flexibel, zowel vooraf als tijdens installatie. Groot succes!

Popcentrale

TOP! Niks op aan te merken.

Joyce Monster

Was echt een feestje met de photobooth, en the day after! Wat heb ik gelachen om alle foto’s!