Kim

Super gafe photobooth! De gasten en wij zelf vonden het fantastisch en kijken met veel plezier naar de beelden terug!

Hindriks

Hele fijne ervaring. Pakt de wensen op denkt mee met ideeën. Heel tevreden zeker een aanrader. Tot de volgende boeking.

Arjan

De Photobooth was het succes van de avond!! Fijn dat alle prints er dubbel uitkwamen en dat we achteraf ook nog alles digitaal kregen. Goede service. Ze maakten de achtergrond op de photobooth... De Photobooth was het succes van de avond!! Fijn dat alle prints er dubbel uitkwamen en dat we achteraf ook nog alles digitaal kregen. Goede service. Ze maakten de achtergrond op de photobooth helemaal zoals onze uitnodiging voor de bruiloft. Ook het onbeperkt mogen printen is een dikke aanrader.

Kelly

Super vriendelijk en behulpzaam. Photobooth is serieus waar voor zijn geld! Enorm veel plezier mee gehad en uiteraard nog steeds aan het nagenieten van de beelden.

Silvie van den Broek - Kroese

Wij hebben ontzettend veel plezier gehad van de photobooth op onze bruiloft! Het contact voorafgaand aan de bruiloft was zeer goed. Altijd een snelle reactie op vragen en een achtergrond toevoegen... Wij hebben ontzettend veel plezier gehad van de photobooth op onze bruiloft! Het contact voorafgaand aan de bruiloft was zeer goed. Altijd een snelle reactie op vragen en een achtergrond toevoegen bij de pthotobooth was ook zo geregeld. Voor het plaatsen van de photobooth is al het contact via de locatie verlopen. Hier hebben wij zelf geen omkijken naar gehad, dat was echt superfijn!
De achtergrond is ook echt een aanrader, staat zo gaaf op de foto's! De ontwerpen van de fotostrips en de achtergrond van de photobooth zelf waren ook helemaal naar wens op basis van onze trouwkaart.
Kortom alleen maar goede woorden voor Jochem, dankjewel!

Bo de Brouwer - Dominicus

Het was echt een hele aanvulling op ons feest, we genieten nog vol op na van de mooie foto’s! Een mooie prijs voor een super goede kwaliteit, echt een aanrader. Ook altijd snel reactie gehad op... Het was echt een hele aanvulling op ons feest, we genieten nog vol op na van de mooie foto’s! Een mooie prijs voor een super goede kwaliteit, echt een aanrader. Ook altijd snel reactie gehad op berichtjes en top geregeld.

Hilde

Top! Goede service en hele leuke foto’s.

Kruidhof

Door deze fotobooth hebben wij ontzettend leuke herinneringen aan onze bruiloft. Het contact verliep fijn en het door hun ontworpen design paste goed bij onze stijl. De booth en mooie lichtletters... Door deze fotobooth hebben wij ontzettend leuke herinneringen aan onze bruiloft. Het contact verliep fijn en het door hun ontworpen design paste goed bij onze stijl. De booth en mooie lichtletters werden zelfs al eerder op de dag geïnstalleerd waardoor we er overdag ook al plezier van konden hebben. Na de bruiloft kregen we al heel snel de foto's opgestuurd en waren ze makkelijk te downloaden.

Janne gloudemans

Wij vonden het super. Hij werkt goed dit maakt het feest toch wel echt af

M. Zwinkels

Zeer prettig contact en snelle reacties