Van Brakel

Mooie en praktische photobooth. We hebben deze gehuurd voor onze bruiloft, hij is veelvoudig gebruikt, maakt hele mooie foto's en heeft leuke 'extra' opties als gifs en sms. Ook een van de weinige... Mooie en praktische photobooth. We hebben deze gehuurd voor onze bruiloft, hij is veelvoudig gebruikt, maakt hele mooie foto's en heeft leuke 'extra' opties als gifs en sms. Ook een van de weinige waar je onbeperkt kan printen en dubbel kan printen.

Communicatie met bedrijf gaat super soepen en duidelijk, afspraken worden nagekomen, en design van kaartje op basis van trouwkaart was ook super.

Sandra en Sören

Waanzinnige service. Echt een must op een goed feest! Fijn contact gehad al die tijd en de foto's/filmpjes ontvang je erg snel

By Xaviera

Top service! Communicatie ook echt top.
Kan het iedereen aanraden! Zeker tot een volgende keer weer.

Freddy en Lotte

In 1 woord: geweldig! Wat een beleving op je feest. Next level photobooth

Danielle van dam

Wat een geweldige service en een mooie ervaring. Dit maakte onze bruiloft zoveel leuker, jong en oud iedereen was bezig met foto's maken.

Super meegedacht met ons maffia thema en daarop...

Super meegedacht met ons maffia thema en daarop een hele mooie strip gemaakt en start scherm van de photobooth.

Estelle & Maarten

Geweldige photobooth met veel opties! Goede kwaliteit en eigen ontwerp mogelijk. Veel complimenten erover ontvangen op onze bruiloft!

Bas Jonker

Echt een toegevoegde waarde om naast foto's ook bewegende beelden (als GIF'jes en Video's) te hebben. Daarnaast was de communicatie altijd duidelijk, helder en op tijd.

Iris

Goede service, makkelijke communicatie, goede kwaliteit foto's, makkelijk te gebruiken booth

Denise Snoek

Goede ervaring! Makkelijke apparatuur en geleverd volgens afspraak. Laagdrempelig contact en mooie foto’s!

Kim

Super gafe photobooth! De gasten en wij zelf vonden het fantastisch en kijken met veel plezier naar de beelden terug!