Karin

Ik had de photobooth op een bruilofd gezien en daarom gehuurd voor mijn verjaardag. Het heeft alle verwachtingen overtroffen.

trudy bergers

Fantastich!! mooie scherpe foto's

Vicky

Goede site, snelle en accurate communicatie, duidelijk en persoonlijk. Photobooth werkt super goed en is mooi. Service achteraf met aanlevering beelden ook!

Savannah

Vriendelijk, heel behulpzaam. Heel erg blij met hun!

Yorick

Goede prijzen, fijn contact en veel mogelijkheden.

Hair & Looks

Altijd leuk om een Photobooth te hebben op een bedrijfsfeest. Leuke foto/video-opties en gepersonaliseerde kaartjes. Vriendelijk en goed contact met Jochem en de foto's werden zeer snel beschikbaar... Altijd leuk om een Photobooth te hebben op een bedrijfsfeest. Leuke foto/video-opties en gepersonaliseerde kaartjes. Vriendelijk en goed contact met Jochem en de foto's werden zeer snel beschikbaar voor ons. Zeker een aanrader!

A van Riel

Hele fijne en goede service, met een top product! Iedereen vond de photobooth geweldig, veel leuke momenten hebben we zo kunnen vastleggen!

CFP Green Buildings

Het contact verliep soepelen en goed. De photobooth en de lichtletters waren heel leuk.

Overheid

Positief, snel contact duidelijk verhaal en goede service!

Leonie

Wat een top ervaring met 321 Klik, snel antwoord op je vragen. Houden zich aan de afspraken, denken met je mee qua wensen. Zeer mooi ontwerp ontvangen rondom de foto's. Echt een mega aanrader!