Marielle en Erwin

Fantastische aanvulling van onze bruiloft. Onze gasten vonden het top idee voor het feest. Goeie communicatie, prima service en heel vriendelijk allemaal. Wij zouden het iedereen aanraden voor een... Fantastische aanvulling van onze bruiloft. Onze gasten vonden het top idee voor het feest. Goeie communicatie, prima service en heel vriendelijk allemaal. Wij zouden het iedereen aanraden voor een leuk ervaring op ieder feest.

Mireille

Super! Echt een toevoeging aan ons feest

Mendy Verhoef- van Elteren

Goede communicatie, professioneel apparatuur. Leuk dat de photobooth print kan worden aangepast naar de eigen trouwkaart. Deze had niet mogen missen bij onze bruiloft!! Super veel gebruik van... Goede communicatie, professioneel apparatuur. Leuk dat de photobooth print kan worden aangepast naar de eigen trouwkaart. Deze had niet mogen missen bij onze bruiloft!! Super veel gebruik van gemaakt door jong en oud. Ook de lichtletters waren een prachtige toevoeging voor onze bruiloft.

Lindsay de Groot

Super goede ervaring! Ze reageren heel snel per mail, denken goed mee om het te personaliseren, namen zelf contact op met de locatie voor het wegzetten en ophalen. Beter kan niet!!

Nikki

Super snel en fijn contact met Jochem! De photobooth vond iedereen super leuk op ons trouwfeest. Wij hebben stuk gelegen om de foto’s terug te zien van iedereen.

Coen en Lies Anholts-van Nijendaal

Een mega aanrader om je feestje extra feestelijk te maken. Op onze bruiloft werd er onwijs veel gebruik gemaakt van de Photo Booth. Onze ceremoniemeesters hadden er een gastenboek bijgelegd, zodat... Een mega aanrader om je feestje extra feestelijk te maken. Op onze bruiloft werd er onwijs veel gebruik gemaakt van de Photo Booth. Onze ceremoniemeesters hadden er een gastenboek bijgelegd, zodat iedereen meteen 1 van de 2 fotostrips kon inplakken met een wens voor ons erbij. En zo leuk dat de opmaak van die strips in de kleuren roze, oranje en geel van onze kaart waren. We kunnen niet wachten totdat we het gastenboek ontvangen. Binnen 2 dagen ontvingen we al de link met alle gemaakte foto's en filmpjes en dat was echt hilarisch en dus opnieuw het feest beleven...Bedankt voor de top service.

jansen

Super verlopen

Anne

Wat een fantastisch bedrijf met snelle, goede en duidelijke communicatie!

De Hooge Rotterdamsche

Fijn contact, leuk dat je het kan personaliseren naar de gelegenheid en onwijs grappige foto's voorbij zien komen.