2VORM

van kessel tuinrealisatie

Goed, prettig , netjes

Jan Joosten

Marjon heeft een mooi logo ontworpen. Fijne samenwerking waarbij er voldoende overleg is om tot een ontwerp te komen wat aan mijn verwachtingen voldoet. Zeker aan te bevelen!

lifestylecoaching uden

Zeer goed geholpen!!

Sassy Classy

Prettige samenwerking. Fijne en goede communicatie

Roosmale Nepveu conflictbeëindiging

Marjon heeft in 2009 voor het eerst een huisstijl en ontwerp voor de website gemaakt voor mijn advocatenpraktijk. Die huisstijl ziet er nog altijd fraai uit. Daarom heb ik haar in 2019 weer gevraagd... Marjon heeft in 2009 voor het eerst een huisstijl en ontwerp voor de website gemaakt voor mijn advocatenpraktijk. Die huisstijl ziet er nog altijd fraai uit. Daarom heb ik haar in 2019 weer gevraagd om mee te denken over de huisstijl en website van Roosmale Nepveu conflictbeëindiging, een nieuw initiatief. De samenwerking met Marjon verloopt simpelweg probleemloos. Zij luistert naar de plannen, stelt de juiste vragen en weet snel de juiste toon en sfeer te kiezen. De ontwerpen die ze voorlegt passen dan ook vrijwel direct. Zij weet hoe online gecommuniceerd moet worden en geeft daarover praktische en slimme tips.
Op vragen reageert ze altijd snel en adequaat.
De prijs/kwaliteit verhouding is erg goed.
Kortom: een zeer tevreden klant.

Marleen Wolter Tassenatelier

Ik heb prima ervaringen met 2vorm. Marjon luistert goed naar je wensen en kan deze vertalen naar mooie vormgeving. Ze blijft tijdens het maakproces met je meedenken voor een goed resultaat. Ik ben... Ik heb prima ervaringen met 2vorm. Marjon luistert goed naar je wensen en kan deze vertalen naar mooie vormgeving. Ze blijft tijdens het maakproces met je meedenken voor een goed resultaat. Ik ben blij met mijn logo en mijn website.

Marina

Fijne vormgever, werkt nauwkeurig en stipt. Ben zeer tevreden over de huisstijl die Marjon voor mij ontwikkeld heeft!

Megens VvE-beheer

Zeer goed

Pedicure Diana

Zeer snelle en correcte aanpassing van mijn Briefpapier, zelfs navraag gedaan bij het Belastingkantoor in verband met het nieuwe B.T.W. nummer. De order snel ontvangen en persoonlijk op mijn adres... Zeer snelle en correcte aanpassing van mijn Briefpapier, zelfs navraag gedaan bij het Belastingkantoor in verband met het nieuwe B.T.W. nummer. De order snel ontvangen en persoonlijk op mijn adres geleverd, bedankt nog, top!

Juan Khalaf

Zeer tevreden met de website en huisstijl die 2VORM voor mij heeft gemaakt, Marjon luistert goed naar je wensen en maakt alles zorgvuldig in orde. Aanrader!