2VORM

Roosmale Nepveu conflictbeëindiging

Marjon heeft in 2009 voor het eerst een huisstijl en ontwerp voor de website gemaakt voor mijn advocatenpraktijk. Die huisstijl ziet er nog altijd fraai uit. Daarom heb ik haar in 2019 weer gevraagd... Marjon heeft in 2009 voor het eerst een huisstijl en ontwerp voor de website gemaakt voor mijn advocatenpraktijk. Die huisstijl ziet er nog altijd fraai uit. Daarom heb ik haar in 2019 weer gevraagd om mee te denken over de huisstijl en website van Roosmale Nepveu conflictbeëindiging, een nieuw initiatief. De samenwerking met Marjon verloopt simpelweg probleemloos. Zij luistert naar de plannen, stelt de juiste vragen en weet snel de juiste toon en sfeer te kiezen. De ontwerpen die ze voorlegt passen dan ook vrijwel direct. Zij weet hoe online gecommuniceerd moet worden en geeft daarover praktische en slimme tips.
Op vragen reageert ze altijd snel en adequaat.
De prijs/kwaliteit verhouding is erg goed.
Kortom: een zeer tevreden klant.

Marleen Wolter Tassenatelier

Ik heb prima ervaringen met 2vorm. Marjon luistert goed naar je wensen en kan deze vertalen naar mooie vormgeving. Ze blijft tijdens het maakproces met je meedenken voor een goed resultaat. Ik ben... Ik heb prima ervaringen met 2vorm. Marjon luistert goed naar je wensen en kan deze vertalen naar mooie vormgeving. Ze blijft tijdens het maakproces met je meedenken voor een goed resultaat. Ik ben blij met mijn logo en mijn website.

Marina

Fijne vormgever, werkt nauwkeurig en stipt. Ben zeer tevreden over de huisstijl die Marjon voor mij ontwikkeld heeft!

Megens VvE-beheer

Zeer goed

Pedicure Diana

Zeer snelle en correcte aanpassing van mijn Briefpapier, zelfs navraag gedaan bij het Belastingkantoor in verband met het nieuwe B.T.W. nummer. De order snel ontvangen en persoonlijk op mijn adres... Zeer snelle en correcte aanpassing van mijn Briefpapier, zelfs navraag gedaan bij het Belastingkantoor in verband met het nieuwe B.T.W. nummer. De order snel ontvangen en persoonlijk op mijn adres geleverd, bedankt nog, top!

Juan Khalaf

Zeer tevreden met de website en huisstijl die 2VORM voor mij heeft gemaakt, Marjon luistert goed naar je wensen en maakt alles zorgvuldig in orde. Aanrader!

Xale Financiele Dienstverlening

2Vorm heeft 2 mooie logo's en visitekaartjes ontwikkeld. Wij zijn erg tevreden! Zeker een aanrader

Pedicure Diana

Zeer prettig, er wordt goed geluisterd naar jr wensen en stelt tevredenheid voorop.

Seniorenpartij Den Helder

Dankzij het baanbrekende werk van Marjon Grendel behaalden wij als Seniorenpartij Den Helder 2 zetels in de raad en zijn in de race voor het wethouderschap. Zonder haar was dat nooit gelukt. Nog... Dankzij het baanbrekende werk van Marjon Grendel behaalden wij als Seniorenpartij Den Helder 2 zetels in de raad en zijn in de race voor het wethouderschap. Zonder haar was dat nooit gelukt. Nog hartelijk dank voor alles.

H.M. Sluis Toner & Cartridges

Zeer positief. Blijft constant met je meedenken voor het beste resultaat. Ben uiterst tevreden over het resultaat.