2VORM

Megens VvE-beheer

Zeer goed

Pedicure Diana

Zeer snelle en correcte aanpassing van mijn Briefpapier, zelfs navraag gedaan bij het Belastingkantoor in verband met het nieuwe B.T.W. nummer. De order snel ontvangen en persoonlijk op mijn adres... Zeer snelle en correcte aanpassing van mijn Briefpapier, zelfs navraag gedaan bij het Belastingkantoor in verband met het nieuwe B.T.W. nummer. De order snel ontvangen en persoonlijk op mijn adres geleverd, bedankt nog, top!

Juan Khalaf

Zeer tevreden met de website en huisstijl die 2VORM voor mij heeft gemaakt, Marjon luistert goed naar je wensen en maakt alles zorgvuldig in orde. Aanrader!

Xale Financiele Dienstverlening

2Vorm heeft 2 mooie logo's en visitekaartjes ontwikkeld. Wij zijn erg tevreden! Zeker een aanrader

Pedicure Diana

Zeer prettig, er wordt goed geluisterd naar jr wensen en stelt tevredenheid voorop.

Seniorenpartij Den Helder

Dankzij het baanbrekende werk van Marjon Grendel behaalden wij als Seniorenpartij Den Helder 2 zetels in de raad en zijn in de race voor het wethouderschap. Zonder haar was dat nooit gelukt. Nog... Dankzij het baanbrekende werk van Marjon Grendel behaalden wij als Seniorenpartij Den Helder 2 zetels in de raad en zijn in de race voor het wethouderschap. Zonder haar was dat nooit gelukt. Nog hartelijk dank voor alles.

H.M. Sluis Toner & Cartridges

Zeer positief. Blijft constant met je meedenken voor het beste resultaat. Ben uiterst tevreden over het resultaat.

shine massagepraktijk

Een bedrijf die luistert naar je wensen en wat ook heel belangrijk is met je meedenkt. In korte tijd had ik een top website die helemaal naar mijn zin was en is.

Ger's haarmode

Fijn bedrijf.
fijne uitleg over hoe het werkt!

Cure Letselschade

2VORM (Marjon) luistert goed naar je wensen en komt met mooie en originele ontwerpen, aanrader !