2Bfound.nl

2Bfound.nl Ook benieuwd naar feedback over de webshop 2Bfound.nl? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company56
Uitstekend (10/10)
100 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen 2Bfound.nl met 9.1/10. Gebaseerd op 56 ervaringen.
Kwaliteit

EET PUUR GELUK

Duidelijk, inlevend, begrijpend

Score voor 2Bfound.nl:5/5

Beste mensen,.
mocht er ooit behoefte bestaan aan een 1 op 1 coaching met specifieke vragen waar 2bfound voor staat, dan is dat zeer zeker de moeite waard. korte lijnen en een heldere inleving.

Goed (8/10)

Voorbeeldcases, die je verder kunt toepassen binnen je eigen website.

Geen.

Score voor 2Bfound.nl:4/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Goed. interessante en leerzame cursus gehad bij 2bfound, dat zeker toepasbaar is binnen het vakgebied.

Marcella Hempelmann

Een hele leerzame cursus. voor mij is duidelijk geworden welke social media platformen het beste gebruikt kunnen worden voor onze organisatie/product. er werd stap voor stap duidelijk uitgelegd hoe je diverse accounts optimaal kunt inrichten en onderhouden. ben er thuis met succes direct mee aan de slag gegaan!.

Ivor
Ivor

SEO training was met een kleine groep. Daarmee konden theorie en praktijk goed worden gemengd en het geleerde gelijk worden toegepast. Dat maakte het leuk en nuttig.

Enorm nuttige training.

Emma van Rijswijk

Zeer vriendelijke, deskundige trainers. prettige omgeving, jonge organisatie. zeer interessante en leerzame trainingen gehad, waardoor ik inmiddels zelfstandig alles wat ik geleerd heb toe kan passen op mijn werk. doel gehaald! :-).

www.visumturkije-aanvragen.nl
www.visumturkije-aanvragen.nl
Score voor 2Bfound.nl:5.00/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Afgelopen dinsdag seo cursus gehad .
zeker waardevolle cursus was dat voor mij..
ben gelijk ermee begonnen om hoger op te komen op google..

N.v.t.

nog meer kennis van diverse website's zodat iedereen direct eea kan toepassen

Prima, praktijkgericht, snel,.

N.v.t.

Ik kreeg 2 keer niemand aan de telefoon en die bleef ook maar overgaan. Maar dat kan ook toeval zijn geweest.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Ik vond het een positieve ervaring. erg klantvriendelijk en ook voldoende vakkennis.

Wijnand B
Wijnand B
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Mijn ervaring met 2bfound is dat ze open staan, luisteren naar de klant, eerlijk advies geven en van het vak af weten.

Jansen

Ik heb op meerdere momenten door de jaren heen ervaringen gehad met 2bfound, ook tussendoor geswitcht naar een andere partij. 2bfound ligt qua prijsklasse in het hogere segment maar goedkoop is duurkoop heb ik altijd geleerd. veel sites van concurrenten zijn gedaald na bepaalde updates van google's, terwijl mijn site gestegen is!.

Bedrijfsinformatie

2Bfound is uw online marketing specialist sinds 2006 gevestigd in het historische centrum van Dordrecht. Onze klanten bevinden zich met name in het MKB, waaraan wij altijd oplossingen op maat aanbieden.
Adres
Vest 161