Kwaliteit
Kennis/Vakmanschap
Prijs
Communicatie

Kim te Grotenhuis

Een hele praktische en door 2Bfound goed voorbereide SEO- en Analytics training gevolgd. Ik kan er meteen mee aan de slag!

Goed voorbereide training, waardoor het echt gericht was op mijn leerdoelen en ik daar meteen mee aan de slag kan.

EGPersoneel

De incompany training die we met onze medewerkers gevolgd hebben gaat zeker bijdragen aan het behalen van onze doelen.

Zeer goede voorbereiding, door vooraf in kaart te brengen waar de behoeftes liggen en wat de bestaande vraagstukken zijn.

Reflectit

Ik heb de training als zeer prettig ervaren. ik heb er veel van geleerd en het heeft mij zeker enthousiast gemaakt er mee aan de slag te gaan.

Fred van Eck - Eckkies.nl

Voor mijn werk heb ik privélessen gevolgd. Er werd alle tijd genomen en mijn vragen zijn stuk voor stuk afgevinkt en uitvoerig toegelicht. De ontvangst was hartelijk, de cursus meer dan voldoende...

Deze mensen weten waar ze over praten. Mijn ervaring met Tim en Astrid was professioneel en prettig om met hun de materie door te nemen.

Ik kan geen verbeterpunten bedenken. Ja eentje; ze zitten voor mij ver weg maar de rit er naartoe was het waard. (Den Helder-Dordrecht)

YamaFoodShop.nl

Goede uitleg en kennis van Facebook adverteren.

Proberen naar een oplossing te zoeken als iets niet lukt door beperkte toegang.

Battatura

Ik heb bij 2BFound een Social Media Training gevolgd die gegeven werd door Astrid. Ik ben zeer tevreden met het resultaat van de training, Astrid heeft mij goede tips gegeven om mijn online...

1. De website is overzichtelijk en duidelijk
2. De trainingen worden gegeven in kleine groepen, waardoor ik persoonlijke aandacht krijg
3. De trainingen duren 1 werkdag

Arjanne Versluis

Leuk jong bedrijf op een prachtige locatie.

-goede voorbereiding
-prettige omgeving
-met 2 cursisten bijna privé cursus

niets op of aan te merken

Kevin

Al ruim 3 jaar werken wij samen met 2Bfound. Als er 1 partij is met kennis en verstand van zaken betreft internet optimalisatie, zijn hun de juiste partij. Zeer prettige mensen om mee samen te...

Duidelijk, klantvriendelijk en zeer professioneel.

Ik ben erg blij met 2Bfound, ze denken goed mee.

Fijn dat ze kennis overbrengen.

Eigenlijk niet.

David Middelkoop, MFC Het Spant Ameide

Afgelopen week heb ik de cursus social media gevolgd. Astrid was een zeer prettige, rustige cursusleidster. Voor elk MKB zou dit een aanrader zijn. Veel nuttige tips gekregen waar ik mee aan de slag...

De lunch was in het zelfde zaaltje als de cursus. Op zich niet erg maar van een 'pauze' is dan niet echt sprake aangezien iedereen (door het enthousiasme) weer doorging over de stof.

Daarnaast zouden een paar stopcontacten op centrale positie in de cursusruimte ook een verbetering zijn.

Uiteraard zijn dit bijzaken. Op de cursus zelf niets aan te merken!