Kwaliteit

Leerzame en leuke trainingen gevolgd bij 2Bfound

Veel kennis

N.v.t.

Ice Agency B.V.

Hele fijne training gehad. Veel geleerd en te weten gekomen hoe je het beste uit social media kan halen.

Duidelijke uitleg. Op een rustig tempo alle leerstof doorgenomen. Er wordt met je mee gekeken of je alles goed doet en snapt.

Munter Tuinprojecten

We hebben een Social Media training gevolgd om dit beter op de rit te krijgen. Het werd een privé training en is erg goed uitgepakt. Ik kreeg veel handige tips om direct mee aan de slag te kunnen.

Duidelijke en prettige communicatie, maatwerk is mogelijk!

n.v.t.

Bakkerij van der Grijn

Social media training.

Voor mij was het goed, mooie tips en duidelijke informatie

...?

Kim te Grotenhuis

Een hele praktische en door 2Bfound goed voorbereide SEO- en Analytics training gevolgd. Ik kan er meteen mee aan de slag!

Goed voorbereide training, waardoor het echt gericht was op mijn leerdoelen en ik daar meteen mee aan de slag kan.

Nee

EGPersoneel

De incompany training die we met onze medewerkers gevolgd hebben gaat zeker bijdragen aan het behalen van onze doelen.

Zeer goede voorbereiding, door vooraf in kaart te brengen waar de behoeftes liggen en wat de bestaande vraagstukken zijn.

Reflectit

Ik heb de training als zeer prettig ervaren. ik heb er veel van geleerd en het heeft mij zeker enthousiast gemaakt er mee aan de slag te gaan.

Fred van Eck - Eckkies.nl

Voor mijn werk heb ik privélessen gevolgd. Er werd alle tijd genomen en mijn vragen zijn stuk voor stuk afgevinkt en uitvoerig toegelicht. De ontvangst was hartelijk, de cursus meer dan voldoende... Voor mijn werk heb ik privélessen gevolgd. Er werd alle tijd genomen en mijn vragen zijn stuk voor stuk afgevinkt en uitvoerig toegelicht. De ontvangst was hartelijk, de cursus meer dan voldoende uitgelegd, handige naslagwerken en het broodje was lekker. Aanrader als je echt even specifiek op zaken in wil laten gaan.

Deze mensen weten waar ze over praten. Mijn ervaring met Tim en Astrid was professioneel en prettig om met hun de materie door te nemen.

Ik kan geen verbeterpunten bedenken. Ja eentje; ze zitten voor mij ver weg maar de rit er naartoe was het waard. (Den Helder-Dordrecht)

YamaFoodShop.nl

Goede uitleg en kennis van Facebook adverteren.

Proberen naar een oplossing te zoeken als iets niet lukt door beperkte toegang.

Battatura

Ik heb bij 2BFound een Social Media Training gevolgd die gegeven werd door Astrid. Ik ben zeer tevreden met het resultaat van de training, Astrid heeft mij goede tips gegeven om mijn online... Ik heb bij 2BFound een Social Media Training gevolgd die gegeven werd door Astrid. Ik ben zeer tevreden met het resultaat van de training, Astrid heeft mij goede tips gegeven om mijn online marketing doelstellingen te behalen.

1. De website is overzichtelijk en duidelijk
2. De trainingen worden gegeven in kleine groepen, waardoor ik persoonlijke aandacht krijg
3. De trainingen duren 1 werkdag