Deskundigheid
Medewerkers
Nazorg
Communicatie

Jolande Kavelaars

Ilja heeft met haar enthousiasme een bijzonder geslaagde match gerealiseerd tussen mij en mijn nieuwe werkgever.

Ilja is erin geslaagd om duidelijk de sfeer van het bedrijf weer te geven aan mij maar vooral ook duidelijk kunnen uitleggen wat ik zoek en wie ik ben bij de mogelijk nieuwe werkgever. Zoals tijdens... Ilja is erin geslaagd om duidelijk de sfeer van het bedrijf weer te geven aan mij maar vooral ook duidelijk kunnen uitleggen wat ik zoek en wie ik ben bij de mogelijk nieuwe werkgever. Zoals tijdens het gesprek is aangegeven: Ilja heeft je duidelijk omschreven"

Patrick Mel

Professioneel en zeer klantvriendelijk. Recruiter is toegankelijken leeft zich goed in bij zoektocht nieuwe baan.

Zeer klantvriendelijk.

Ga zo door.

Ik was opzoek naar een nieuwe uitdaging als (erkend) hypotheekadviseur. Op een zeker moment werd ik benaderd door Marc Valkenburg. Ik heb met hem een zeer prettig, open gesprek gehad. Ik voelde mij... Ik was opzoek naar een nieuwe uitdaging als (erkend) hypotheekadviseur. Op een zeker moment werd ik benaderd door Marc Valkenburg. Ik heb met hem een zeer prettig, open gesprek gehad. Ik voelde mij direct op mijn gemak bij hem. Na ons gesprek is hij met mijn wensen opzoek gegaan naar een geschikte functie. Mijn uiteindelijke keuze is op een functie gevallen waar ik zelf op gereageerd had. Marc, je verdient een dikke pluim, super!

Snelle manier van communiceren. Marc gaf mij echt het gevoel hard opzoek te gaan voor me. Ik ben ook door andere recruiters gebeld, maar niemand was zo driftig opzoek naar een baan dan Marc. Mijn... Snelle manier van communiceren. Marc gaf mij echt het gevoel hard opzoek te gaan voor me. Ik ben ook door andere recruiters gebeld, maar niemand was zo driftig opzoek naar een baan dan Marc. Mijn keuze is uiteindelijk op een baan gevallen waar ik zelf op had gesolliciteerd, maar dat staat los van de manier waarop ik door Marc geholpen ben.

Geen.

Lisette

Ilja gaat er helemaal voor! Is begripvol, communiceert goed, handelt snel en zorgt voor een goede introductie bij werkgevers.

Snelle opvolging, goede communicatie en goede adviezen. Meerdere leuke banen aangeboden gekregen.

2B Connected is echt zoals alle recruitment-organisaties zouden moeten zijn! Ze werken snel, communiceren goed, komen afspraken stipt na en geven vertrouwen. Ze gaan echt actief op zoek naar een... 2B Connected is echt zoals alle recruitment-organisaties zouden moeten zijn! Ze werken snel, communiceren goed, komen afspraken stipt na en geven vertrouwen. Ze gaan echt actief op zoek naar een nieuwe werkgever. Het enthousiasme van Paula Tuinenbreijer en Peter Kraaijeveld was erg fijn. Na het intakegesprek met Paula heeft zij alles goed en compleet overgedragen aan Peter ivm haar vakantie. Het proces ging zonder onderbrekingen door en ik heb een leuke nieuwe baan gevonden. Ook Paula heeft na haar vakantie nog contact met mij gezocht en dat maakt het extra persoonlijk.

Communicatie; nakomen afspraken; enthousiasme; persoonlijk; snelheid; samenwerking; openheid.

Ik heb geen verbeterpunten. Ga zo door!

Agnes Spijkers

Via mijn netwerk in contact gekomen met de heer Olof Raas; een enthousiaste, correcte en leuke recruiter die op een doordachte wijze omgaat met kandidaten.

De mate van zorgvuldigheid en begrip ben ik niet vaak in een recruitment proces tegengekomen

nee

Jan Lemson

Mijn ervaringen met de vertegenwoordigers van 2BConnected Pieter Witte en Sylvie van den Meerendonk tijdens en na mijn gesprek heb ik als zeer prettig ervaren, met echt aandacht en inzet voor mijn... Mijn ervaringen met de vertegenwoordigers van 2BConnected Pieter Witte en Sylvie van den Meerendonk tijdens en na mijn gesprek heb ik als zeer prettig ervaren, met echt aandacht en inzet voor mijn persoon. Hou dit vast!

Met name de communicatie heb ik als zeer positief ervaren. Snel, adequaat, enthousiast en to the point.

Vloerbedekking en iets aan de muur in de omgeving waar de intake gesprekken plaats vinden, maar misschien is dat inmiddels gerealiseerd.

Daniel

Alles was keurig verzorgd

Gradie Timmer

Zeer prettig om mee samen te werken. Leuk hoe Olof en Pieter mij ter sprake hebben gebracht bij mijn nieuwe werkgever! Ze zijn alert, snel schakelen en to the point!

Snelheid van handelen en ze gaan voor je aan de gang!

Meer informatie beschikbaar hebben van de nieuwe werkgever? Alhoewel ik dat juist als sollicitant een wezenlijk onderdeel zie van mijn voorbereiding

Hans Verduyn

Zelf contact opgenomen nav advertentie. Door Peter Kraayeveld uitgenodigd. Leuk gesprek waarbij hij mij enthousiast heeft gemaakt voor de functie bij De Hypotheker.

Hij heeft kennelijk...

Hij heeft kennelijk de opdrachtgever enthousiast gemaakt over mij als kandidaat, want men wilde graag snel in gesprek, met een mooie interessante job als gevolg.

Alles klopte ook met wat Peter mij over het bedrijf heeft verteld. Uitermate tevreden dus.

Snel en adequaat schakelen, hetgeen lang niet bij alle bureau's het geval is.

Ga zo door zou ik zeggen.