Deskundigheid
Medewerkers
Nazorg
Communicatie

Iwana Puhalovic

Een fijne organisatie! Open en hartelijk! Direct contact en snelle actie! Ik raad 2B Connected dan ook iedereen aan die op zoek is naar een baan in de makelaardij!

Ik ben direct na het versturen van mijn sollicitatie gebeld door Olof Raas en kon meteen een afspraak maken voor een kennismakingsgesprek. Het lijntje is kort, de communicatie open, het... Ik ben direct na het versturen van mijn sollicitatie gebeld door Olof Raas en kon meteen een afspraak maken voor een kennismakingsgesprek. Het lijntje is kort, de communicatie open, het kennismakingsgesprek heb ik ervaren als zeer prettig (én ze drinken goede koffie ;-)

Kim

Ik kwam in contact met Ilja Wansink. Na telefonisch contact had ik binnen 2 dagen een orientered gesprek met haar, waarin zij je vraagt waar je precies naar op zoek bent. Uiteindelijk heeft zij... Ik kwam in contact met Ilja Wansink. Na telefonisch contact had ik binnen 2 dagen een orientered gesprek met haar, waarin zij je vraagt waar je precies naar op zoek bent. Uiteindelijk heeft zij binnen 2 weken een match gevonden! Na mijn eerste werkdag nam Ilja heel attent contact op om te vragen hoe mijn eerste indruk was. Prettige samenwerking. Ilja doet haar uiterste best en op een menselijke manier, niet opdringerig. Zij gaat echt voor de beste match voor langere termijn.

Bart Willems

Prima bedrijf, goed gedaan Marc.

Marc Valkenburg heeft me benaderd voor een kennismakingsgesprek, had mijn gegevens gevonden via linkedin. Hij had snel door wat voor functie en bij welk bedrijf voor mij geschikt was, en prima... Marc Valkenburg heeft me benaderd voor een kennismakingsgesprek, had mijn gegevens gevonden via linkedin. Hij had snel door wat voor functie en bij welk bedrijf voor mij geschikt was, en prima bemiddeld. Ben nu 1 1/2 week bij mijn nieuwe werkgever aan de gang en het bevalt prima. Goed gedaan Marc, bedankt.

Joshua

Als starter die naar de andere kant van Nederland was verhuisd was de vastgoedmarkt en waar ik precies wou werken me onbekend. Wel wist ik dat ik de makelaardij wou werken. Gelijk had ik een klik... Als starter die naar de andere kant van Nederland was verhuisd was de vastgoedmarkt en waar ik precies wou werken me onbekend. Wel wist ik dat ik de makelaardij wou werken. Gelijk had ik een klik met een van de medewerkers, die goed luisterde naar wat ik wilde maar ook rekening hield met mijn toekomstperspectief. Vervolgens op gesprek geweest bij zeer hoog aangeschreven kantoren. Namens 2bconnected heeft Olof raas mij iedere keer succes gewenst, gebeld hoe het was gegaan en goed teruggekoppeld. Uiteindelijk heb ik de keuze gemaakt voor het kantoor die liet zien dat ze me echt wilden hebben en waar ik het beste gevoel had. Olof heeft daarnaast geholpen met de onderhandelingen over de arbeidsvoorwaarden en Ik ben iedere dag nog blij met mijn baan! Ik kon zelf gaan solliciteren en zoeken. Maar met 2bconnected achter sta je al gewoon al 1-0 voor.

Bedankt Olof en 2bconnected

Betrokkenheid en nazorg

Door zijn uitgebreide netwerk en de kennis over wat er gevraagd wordt in de markt, heeft Nathan Harder mij heel snel kunne helpen naar mijn nieuwe baan. Bedankt!

Super geholpen door Leroy Mearns. Direct nadat ik hem had gesproken had hij wellicht een geschikte werkgever voor mij gevonden. Een week later kon ik bij deze werkgever op gesprek en direct had ik... Super geholpen door Leroy Mearns. Direct nadat ik hem had gesproken had hij wellicht een geschikte werkgever voor mij gevonden. Een week later kon ik bij deze werkgever op gesprek en direct had ik een klik. Echt top gedaan door Leroy!

Zeer snel handelen met een snel resultaat.

Neen.

Tim

Absoluut naar tevredenheid geholpen! Zeer kundige en mensgerichte aanpak.

Blijven zeer betrokken. Geven frequente ondersteuning en feedback. Komen afspraken na.

Ga vooral zo door!

Edo van der Wouden

Nathan Harder heeft contact met mij opgenomen toen ik op zoek was naar nieuwe uitdaging als erkend financieel adviseur/hypotheekadviseur.
We hadden een zeer ontspannen en prettig...
We hadden een zeer ontspannen en prettig intakegesprek in Berkel en Rodenrijs.

Daarna kwam hij met een vacature bij mijn huidige werkgever. Geen enkel ander detacheringsbureau of bemiddelaar had mij gewezen op deze vacature, ook al was die er al tijden. Dus het netwerk van Nathan was beter dan de anderen. Ik ben nu erg gelukkig, ook dankzij hem.

Vacatures in de portefeuille die andere niet hebben. Goed netwerk en positief contact.

Danny van Voorst (hypotheekshop)

Prima ervaring!

Ben gebeld door Marc Valkenburg. Ik was niet heel erg op zoek, we hebben samen gekeken naar de mogelijkheden die meer bij mij aansluiten. Erg prettig gesprek waarin Marc volledig en duidelijk was.... Ben gebeld door Marc Valkenburg. Ik was niet heel erg op zoek, we hebben samen gekeken naar de mogelijkheden die meer bij mij aansluiten. Erg prettig gesprek waarin Marc volledig en duidelijk was. Ook naderhand is de nazorg goed geweest. Het zijn van die kleine dingen een appje sturen op je eerste werkdag. Ik kan iedereen 2bconnect van harte aanbevelen.

Robert van de Pol

Ik zocht een nieuwe uitdaging en reageerde op een vacature. Binnen een uur werd ik gebeld door Olof Raas en binnen een paar dagen een kennismakingsgesprek waaruit vervolgens een week later al een... Ik zocht een nieuwe uitdaging en reageerde op een vacature. Binnen een uur werd ik gebeld door Olof Raas en binnen een paar dagen een kennismakingsgesprek waaruit vervolgens een week later al een sollicitatie uit voort vloeide. Veel recruiters hebben maar benaderd (ook grote partijen) maar ik kreeg de indruk dat je daar als "bestandsvlees" wordt gebruikt. 2BConnected gaat er echt voor. Snel schakelen en de vinger aan de pols houden. Ik heb weer een baan en die had ik al na een gesprek met de 2e opdrachtgever. Dus ik ben een zeer tevreden kandidaat die per 1 maart weer werknemer is.

Snel schakelen en ze doen wat ze zeggen. Weten echt een goede match te maken.

Nee, de grotere partijen als Brunel en Randstad zouden 2BConnected als voorbeeld kunnen nemen.