Deskundigheid
Nazorg
Communicatie

X

Heel erg leuk gesprek

Was gewoon een heel erg prettig gesprek om veel redenen

Geen idee

Marieke

Ik ben erg goed geholpen. Ik kwam met Olof in contact om mij te oriënteren op een carriere switch. Olof heeft mij heel goed geholpen.

Snel en out of the box denken

Mitch

Afgelopen Oktober begon ik aan de opleiding makelaardij, om direct ervaring op te doen in deze sector ging ik opzoek naar een nieuwe uitdaging in deze branche. Niet veel later kwam ik in contact met... Afgelopen Oktober begon ik aan de opleiding makelaardij, om direct ervaring op te doen in deze sector ging ik opzoek naar een nieuwe uitdaging in deze branche. Niet veel later kwam ik in contact met Olof, in ons eerste gesprek hadden we direct een open gesprek over wie ik ben en waar ik naar opzoek was. Olof wist direct waar die moest zijn en ondernam gelijk actie, niet veel later mocht ik op gesprek komen bij wat nu mijn huidige werkgever is. Tijdens deze sollicitatie periode bleef ik in contact met Olof, hield hij mij op de hoogte van de ontwikkelen en gaf advies waar nodig. Na mijn eerste werkweek durf ik al te zeggen dat ik de juiste beslissing heb gemaakt en Olof een passend kantoor voor mij heeft gevonden. Dan bezit je in mijn ogen van de juiste mensenkennis, al met al een fijne samenwerking!
Bedankt Olof!

Groet, Mitch

proactief, communicatief sterk, vriendelijk, eerlijk

Elwin

Vriendelijke en effectieve bemiddelaar. Van harte aanbevolen.

Snel en sympathiek

Weisch Advies

Snel contact, duidelijke communicatie en goede afspraken

Snelheid en duidelijkheid

De Levenskeuzenaar

Waar er vaak wat spanning zit in het traject van arbeidsbemiddeling/recruitment gaat bij Olof alles heel natuurlijk, vanzelfsprekend en ontspannen. Vraag me niet hoe het kan maar profiteer er van... Waar er vaak wat spanning zit in het traject van arbeidsbemiddeling/recruitment gaat bij Olof alles heel natuurlijk, vanzelfsprekend en ontspannen. Vraag me niet hoe het kan maar profiteer er van ?!
Kortom, heel prettig contact en hoge effectiviteit met uitstekend resultaat.

Aandacht

Dennis Cheung / DLC Financieel Advies

Olof is een ervaren en kundige professional die de markt goed kent. Dankzij hem doe ik nu wat ik het leukst vind: het adviseren van klanten over hun hypotheek. Ben heel goed geholpen door... Olof is een ervaren en kundige professional die de markt goed kent. Dankzij hem doe ik nu wat ik het leukst vind: het adviseren van klanten over hun hypotheek. Ben heel goed geholpen door 2BConnected !

Snel en efficiënt

Angeliene

De persoonlijke benadering en betrokkenheid van Jacqueline heb ik als zeer prettig en waardevol ervaren. Alhoewel ik niet op zoek was naar een nieuwe baan, ben ik onlangs bij een heel leuk... De persoonlijke benadering en betrokkenheid van Jacqueline heb ik als zeer prettig en waardevol ervaren. Alhoewel ik niet op zoek was naar een nieuwe baan, ben ik onlangs bij een heel leuk makelaarskantoor gestart. Dit kwam tot stand dankzij haar pro-actieve benadering, in combinatie met haar gevoel voor wat passend zou kunnen zijn voor zowel het kantoor als voor mij.

pro-actief en betrokken

Jerney

Ik heb een heel prettig intake gesprek gehad met Olof waarin alle opties, wensen, doelen etc zijn besproken. Binnen een week had hij al een sollicitatiegesprek geregeld en volgende week ga ik al... Ik heb een heel prettig intake gesprek gehad met Olof waarin alle opties, wensen, doelen etc zijn besproken. Binnen een week had hij al een sollicitatiegesprek geregeld en volgende week ga ik al beginnen bij mijn nieuwe werkgever.

Vriendelijk, eerlijk, duidelijk, goede en snelle communicatie.

M. Ardizzone

N.a.v. mijn cv werd ik uitgenodigd op het kantoor in Amsterdam.
Daar heb ik uitvoerig met Olaf gesproken.
Ik heb wel vaker met recruiters te maken gehad waarbij mij allerlei beloftes...
N.a.v. mijn cv werd ik uitgenodigd op het kantoor in Amsterdam.
Daar heb ik uitvoerig met Olaf gesproken.
Ik heb wel vaker met recruiters te maken gehad waarbij mij allerlei beloftes werden gedaan die vervolgens niet werden opgevolgd. Olaf is wel meteen aan de slag gegaan voor mij. Hij heeft een heel groot netwerk en kent zijn klanten goed. Doordat hij de tijd heeft genomen mij goed te leren kennen heeft hij mij binnen een week ergens voor kunnen stellen. Daar mocht ik op gesprek komen en ben ik aangenomen. Kortom top!

Afspraken worden nagekomen. Olaf is een hele prettige gesprekspartner met een groot netwerk.