Deskundigheid
Medewerkers
Nazorg
Communicatie

N.v.t.

Zeer positieve ervaring met 2BConnected!

Vriendelijk, doortastend en adequaat handelen met oog hebben voor beide partijen.

Ga zo door!

Gwen de Jong

Mijn ervaring was echt super fijn! Jacqueline heeft mij super goed geholpen bij het vinden van mijn eerste baan. Als kers op de taart kwam ze langs op kantoor om een pot met snoep en een super lieve... Mijn ervaring was echt super fijn! Jacqueline heeft mij super goed geholpen bij het vinden van mijn eerste baan. Als kers op de taart kwam ze langs op kantoor om een pot met snoep en een super lieve kaart langs te brengen!

Goed contact. Actief aan het zoeken. Meedenkend. Positief. Energiek & enthousiast!

Geen!

Prettig

Goed bereikbaar en breed netwerk

Iets meer advies geven en begeleiding tijdens het onderhandelings proces.

Elwin

Olof did it again! Tegen de verwachtingen in een hele leuke en goede uitdaging voor mij gevonden.

Korte lijnen, goed advies.

Rik van den Bosch

Binnen no time een prima match voor mij gevonden!

Zeer goede communicatie

Helemaal goed zo

27huis makelaars

Top communicatie met Jacqueline, ze heeft mij geheel voorzien van alle do’s and dont’s voor de sollicitatie bij mijn nu huidige werk! Zij houdt ook na de onboarding warm contact met mij terwijl mijn... Top communicatie met Jacqueline, ze heeft mij geheel voorzien van alle do’s and dont’s voor de sollicitatie bij mijn nu huidige werk! Zij houdt ook na de onboarding warm contact met mij terwijl mijn werkgever toch haar opdrachtgever is. Echt chapeau!

Hele warme geïnteresseerde vrouw die oprecht begaan is met mensen die zij plaatst

Marvin Hakkenberg

Hartstikke goede en fijne ervaring gehad !

Warm, geïnteresseerd en persoonlijk

Gewoon zo door gaan

Pascal Baten

Zeer goed geholpen met het vinden van nieuwe baan.

Goed contact, korte lijntjes en blijven doorgaan ook als je zelf het 1e of 2e aanbod afslaat.

Ga zo door.

Will

Slechte opvolging, niet terugbellen en geen reactie op mail

ERA Content+

Fijn traject, goede communicatie