Communicatie
Resultaat
9.8/10
Nazorg
9.5/10

Snel aan een leuke baan geholpen.

Duidelijke communicatie,

Ook na de bemiddeling interesse tonen

Ik heb een positieve ervaring met 2B Connected gehad

Alles ging vrij snel.

Een zeer goed en gerenommeerd bedrijf. Heel erg hulpvaardig!

Zeer hulpvaardig en reageren snel. Vriendelijke en betrouwbare recruiters.

Geen verbeterpunten.

Zeer goede begeleiding en ook snel. de opdrachtgevers zijn zeer professionele bedrijven.

veel ervaring binnen de makelaardij en hypotheek

Zeer goede ervaring. Professioneel en er wordt snel geschakeld

Betrokkenheid gedurende het proces.
Snel schakelen naar de volgende fase.
Open communicatie.

nvt

Iwana Puhalovic

Een fijne organisatie! Open en hartelijk! Direct contact en snelle actie! Ik raad 2B Connected dan ook iedereen aan die op zoek is naar een baan in de makelaardij!

Ik ben direct na het versturen van mijn sollicitatie gebeld door Olof Raas en kon meteen een afspraak maken voor een kennismakingsgesprek. Het lijntje is kort, de communicatie open, het kennismakingsgesprek heb ik ervaren als zeer prettig (én ze drinken goede koffie ;-)

Kim

Ik kwam in contact met Ilja Wansink. Na telefonisch contact had ik binnen 2 dagen een orientered gesprek met haar, waarin zij je vraagt waar je precies naar op zoek bent. Uiteindelijk heeft zij...

Bart Willems

Prima bedrijf, goed gedaan Marc.

Marc Valkenburg heeft me benaderd voor een kennismakingsgesprek, had mijn gegevens gevonden via linkedin. Hij had snel door wat voor functie en bij welk bedrijf voor mij geschikt was, en prima bemiddeld. Ben nu 1 1/2 week bij mijn nieuwe werkgever aan de gang en het bevalt prima. Goed gedaan Marc, bedankt.

Joshua

Als starter die naar de andere kant van Nederland was verhuisd was de vastgoedmarkt en waar ik precies wou werken me onbekend. Wel wist ik dat ik de makelaardij wou werken. Gelijk had ik een klik...

Betrokkenheid en nazorg

Door zijn uitgebreide netwerk en de kennis over wat er gevraagd wordt in de markt, heeft Nathan Harder mij heel snel kunne helpen naar mijn nieuwe baan. Bedankt!