2BConnected.org

2BConnected.org Ook benieuwd naar feedback over de webshop 2BConnected.org? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company23
9.9/10
100 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen 2BConnected.org met 9.9/10. Gebaseerd op 23 ervaringen.
Communicatie
Advies
Medewerkers
Deskundigheid
Resultaat
Nazorg

Uitstekend (10/10)

veel ervaring binnen de makelaardij en hypotheek

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Zeer goede begeleiding en ook snel. de opdrachtgevers zijn zeer professionele bedrijven.

Uitstekend (10/10)

Betrokkenheid gedurende het proces.
Snel schakelen naar de volgende fase.
Open communicatie.

nvt

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Zeer goede ervaring. professioneel en er wordt snel geschakeld.

Iwana Puhalovic
Iwana Puhalovic

Ik ben direct na het versturen van mijn sollicitatie gebeld door Olof Raas en kon meteen een afspraak maken voor een kennismakingsgesprek. Het lijntje is kort, de communicatie open, het kennismakingsgesprek heb ik ervaren als zeer prettig (én ze drinken goede koffie ;-)

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Een fijne organisatie! open en hartelijk! direct contact en snelle actie! ik raad 2b connected dan ook iedereen aan die op zoek is naar een baan in de makelaardij!.

Kim

Ik kwam in contact met ilja wansink. na telefonisch contact had ik binnen 2 dagen een orientered gesprek met haar, waarin zij je vraagt waar je precies naar op zoek bent. uiteindelijk heeft zij binnen 2 weken een match gevonden! na mijn eerste werkdag nam ilja heel attent contact op om te vragen hoe mijn eerste indruk was. prettige samenwerking. ilja doet haar uiterste best en op een menselijke manier, niet opdringerig. zij gaat echt voor de beste match voor langere termijn.

Bart Willems
Bart Willems

Marc Valkenburg heeft me benaderd voor een kennismakingsgesprek, had mijn gegevens gevonden via linkedin. Hij had snel door wat voor functie en bij welk bedrijf voor mij geschikt was, en prima bemiddeld. Ben nu 1 1/2 week bij mijn nieuwe werkgever aan de gang en het bevalt prima. Goed gedaan Marc, bedankt.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Prima bedrijf, goed gedaan marc.

Joshua

Als starter die naar de andere kant van nederland was verhuisd was de vastgoedmarkt en waar ik precies wou werken me onbekend. wel wist ik dat ik de makelaardij wou werken. gelijk had ik een klik met een van de medewerkers, die goed luisterde naar wat ik wilde maar ook rekening hield met mijn toekomstperspectief. vervolgens op gesprek geweest bij zeer hoog aangeschreven kantoren. namens 2bconnected heeft olof raas mij iedere keer succes gewenst, gebeld hoe het was gegaan en goed teruggekoppeld. uiteindelijk heb ik de keuze gemaakt voor het kantoor die liet zien dat ze me echt wilden hebben en waar ik het beste gevoel had. olof heeft daarnaast geholpen met de onderhandelingen over de arbeidsvoorwaarden en ik ben iedere dag nog blij met mijn baan! ik kon zelf gaan solliciteren en zoeken. maar met 2bconnected achter sta je al gewoon al 1-0 voor. .
bedankt olof en 2bconnected.

2BConnected.org 1 beoordeling

Door zijn uitgebreide netwerk en de kennis over wat er gevraagd wordt in de markt, heeft nathan harder mij heel snel kunne helpen naar mijn nieuwe baan. bedankt!.

N.v.t.

Zeer snel handelen met een snel resultaat.

Neen.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Super geholpen door leroy mearns. direct nadat ik hem had gesproken had hij wellicht een geschikte werkgever voor mij gevonden. een week later kon ik bij deze werkgever op gesprek en direct had ik een klik. echt top gedaan door leroy!.

Tim
Tim

Blijven zeer betrokken. Geven frequente ondersteuning en feedback. Komen afspraken na.

Ga vooral zo door!

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Absoluut naar tevredenheid geholpen! zeer kundige en mensgerichte aanpak.

Edo van der Wouden
Edo van der Wouden

Vacatures in de portefeuille die andere niet hebben. Goed netwerk en positief contact.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Nathan harder heeft contact met mij opgenomen toen ik op zoek was naar nieuwe uitdaging als erkend financieel adviseur/hypotheekadviseur. .
we hadden een zeer ontspannen en prettig intakegesprek in berkel en rodenrijs. .
daarna kwam hij met een vacature bij mijn huidige werkgever. geen enkel ander detacheringsbureau of bemiddelaar had mij gewezen op deze vacature, ook al was die er al tijden. dus het netwerk van nathan was beter dan de anderen. ik ben nu erg gelukkig, ook dankzij hem.

Bedrijfsinformatie

2B Connected is het gespecialiseerde recruitmentbureau voor makelaars en hypotheekadviseurs in geheel Nederland. Onze recruiters zijn specialisten met ervaring binnen de financiële dienstverlening en/of de makelaars branche. 2B Connected heeft een landelijk netwerk aan opdrachtgevers en kandidaten, waardoor wij een snelle en juiste match kunnen maken!
Adres
Gebouw (Nest)Maassluisstraat 2