Deskundigheid
Communicatie

Daniel

Alles was keurig verzorgd

Gradie Timmer

Zeer prettig om mee samen te werken. Leuk hoe Olof en Pieter mij ter sprake hebben gebracht bij mijn nieuwe werkgever! Ze zijn alert, snel schakelen en to the point!

Snelheid van handelen en ze gaan voor je aan de gang!

Meer informatie beschikbaar hebben van de nieuwe werkgever? Alhoewel ik dat juist als sollicitant een wezenlijk onderdeel zie van mijn voorbereiding

Hans Verduyn

Zelf contact opgenomen nav advertentie. Door Peter Kraayeveld uitgenodigd. Leuk gesprek waarbij hij mij enthousiast heeft gemaakt voor de functie bij De Hypotheker.

Hij heeft kennelijk...

Hij heeft kennelijk de opdrachtgever enthousiast gemaakt over mij als kandidaat, want men wilde graag snel in gesprek, met een mooie interessante job als gevolg.

Alles klopte ook met wat Peter mij over het bedrijf heeft verteld. Uitermate tevreden dus.

Snel en adequaat schakelen, hetgeen lang niet bij alle bureau's het geval is.

Ga zo door zou ik zeggen.

Melvin Bakker

Tijdens het kennismakingsgesprek, geïnitieerd door 2B Connected, ben ik dusdanig geïnspireerd door hun enthousiasme, dat ik mezelf meteen heb omgeschoold tot hypotheekadviseur. Zodra de diploma's... Tijdens het kennismakingsgesprek, geïnitieerd door 2B Connected, ben ik dusdanig geïnspireerd door hun enthousiasme, dat ik mezelf meteen heb omgeschoold tot hypotheekadviseur. Zodra de diploma's binnen waren, hadden zij een uitermate geschikte werkgever voor mij gevonden, zowel qua mensen, als qua ligging tov mijn woonplaats. Hulde.

Het enthousiasme naar mij toe en het vertrouwen dat zij in mij uitspraken heb ik als erg positief ervaren. Ook het actief zoeken naar een werkgever binnen een acceptabele reistijd vond ik erg prettig.

Geen verbeterpunten