Deskundigheid
Medewerkers
Nazorg
Communicatie

Edo van der Wouden

Nathan Harder heeft contact met mij opgenomen toen ik op zoek was naar nieuwe uitdaging als erkend financieel adviseur/hypotheekadviseur.
We hadden een zeer ontspannen en prettig...
We hadden een zeer ontspannen en prettig intakegesprek in Berkel en Rodenrijs.

Daarna kwam hij met een vacature bij mijn huidige werkgever. Geen enkel ander detacheringsbureau of bemiddelaar had mij gewezen op deze vacature, ook al was die er al tijden. Dus het netwerk van Nathan was beter dan de anderen. Ik ben nu erg gelukkig, ook dankzij hem.

Vacatures in de portefeuille die andere niet hebben. Goed netwerk en positief contact.

Danny van Voorst (hypotheekshop)

Prima ervaring!

Ben gebeld door Marc Valkenburg. Ik was niet heel erg op zoek, we hebben samen gekeken naar de mogelijkheden die meer bij mij aansluiten. Erg prettig gesprek waarin Marc volledig en duidelijk was.... Ben gebeld door Marc Valkenburg. Ik was niet heel erg op zoek, we hebben samen gekeken naar de mogelijkheden die meer bij mij aansluiten. Erg prettig gesprek waarin Marc volledig en duidelijk was. Ook naderhand is de nazorg goed geweest. Het zijn van die kleine dingen een appje sturen op je eerste werkdag. Ik kan iedereen 2bconnect van harte aanbevelen.

Robert van de Pol

Ik zocht een nieuwe uitdaging en reageerde op een vacature. Binnen een uur werd ik gebeld door Olof Raas en binnen een paar dagen een kennismakingsgesprek waaruit vervolgens een week later al een... Ik zocht een nieuwe uitdaging en reageerde op een vacature. Binnen een uur werd ik gebeld door Olof Raas en binnen een paar dagen een kennismakingsgesprek waaruit vervolgens een week later al een sollicitatie uit voort vloeide. Veel recruiters hebben maar benaderd (ook grote partijen) maar ik kreeg de indruk dat je daar als "bestandsvlees" wordt gebruikt. 2BConnected gaat er echt voor. Snel schakelen en de vinger aan de pols houden. Ik heb weer een baan en die had ik al na een gesprek met de 2e opdrachtgever. Dus ik ben een zeer tevreden kandidaat die per 1 maart weer werknemer is.

Snel schakelen en ze doen wat ze zeggen. Weten echt een goede match te maken.

Nee, de grotere partijen als Brunel en Randstad zouden 2BConnected als voorbeeld kunnen nemen.

Jolande Kavelaars

Ilja heeft met haar enthousiasme een bijzonder geslaagde match gerealiseerd tussen mij en mijn nieuwe werkgever.

Ilja is erin geslaagd om duidelijk de sfeer van het bedrijf weer te geven aan mij maar vooral ook duidelijk kunnen uitleggen wat ik zoek en wie ik ben bij de mogelijk nieuwe werkgever. Zoals tijdens... Ilja is erin geslaagd om duidelijk de sfeer van het bedrijf weer te geven aan mij maar vooral ook duidelijk kunnen uitleggen wat ik zoek en wie ik ben bij de mogelijk nieuwe werkgever. Zoals tijdens het gesprek is aangegeven: Ilja heeft je duidelijk omschreven"

Patrick Mel

Professioneel en zeer klantvriendelijk. Recruiter is toegankelijken leeft zich goed in bij zoektocht nieuwe baan.

Zeer klantvriendelijk.

Ga zo door.

Ik was opzoek naar een nieuwe uitdaging als (erkend) hypotheekadviseur. Op een zeker moment werd ik benaderd door Marc Valkenburg. Ik heb met hem een zeer prettig, open gesprek gehad. Ik voelde mij... Ik was opzoek naar een nieuwe uitdaging als (erkend) hypotheekadviseur. Op een zeker moment werd ik benaderd door Marc Valkenburg. Ik heb met hem een zeer prettig, open gesprek gehad. Ik voelde mij direct op mijn gemak bij hem. Na ons gesprek is hij met mijn wensen opzoek gegaan naar een geschikte functie. Mijn uiteindelijke keuze is op een functie gevallen waar ik zelf op gereageerd had. Marc, je verdient een dikke pluim, super!

Snelle manier van communiceren. Marc gaf mij echt het gevoel hard opzoek te gaan voor me. Ik ben ook door andere recruiters gebeld, maar niemand was zo driftig opzoek naar een baan dan Marc. Mijn... Snelle manier van communiceren. Marc gaf mij echt het gevoel hard opzoek te gaan voor me. Ik ben ook door andere recruiters gebeld, maar niemand was zo driftig opzoek naar een baan dan Marc. Mijn keuze is uiteindelijk op een baan gevallen waar ik zelf op had gesolliciteerd, maar dat staat los van de manier waarop ik door Marc geholpen ben.

Geen.

Lisette

Ilja gaat er helemaal voor! Is begripvol, communiceert goed, handelt snel en zorgt voor een goede introductie bij werkgevers.

Snelle opvolging, goede communicatie en goede adviezen. Meerdere leuke banen aangeboden gekregen.

2B Connected is echt zoals alle recruitment-organisaties zouden moeten zijn! Ze werken snel, communiceren goed, komen afspraken stipt na en geven vertrouwen. Ze gaan echt actief op zoek naar een... 2B Connected is echt zoals alle recruitment-organisaties zouden moeten zijn! Ze werken snel, communiceren goed, komen afspraken stipt na en geven vertrouwen. Ze gaan echt actief op zoek naar een nieuwe werkgever. Het enthousiasme van Paula Tuinenbreijer en Peter Kraaijeveld was erg fijn. Na het intakegesprek met Paula heeft zij alles goed en compleet overgedragen aan Peter ivm haar vakantie. Het proces ging zonder onderbrekingen door en ik heb een leuke nieuwe baan gevonden. Ook Paula heeft na haar vakantie nog contact met mij gezocht en dat maakt het extra persoonlijk.

Communicatie; nakomen afspraken; enthousiasme; persoonlijk; snelheid; samenwerking; openheid.

Ik heb geen verbeterpunten. Ga zo door!

agnes spijkers

Via mijn netwerk in contact gekomen met de heer Olof Raas; een enthousiaste, correcte en leuke recruiter die op een doordachte wijze omgaat met kandidaten.

De mate van zorgvuldigheid en begrip ben ik niet vaak in een recruitment proces tegengekomen

nee

Jan Lemson

Mijn ervaringen met de vertegenwoordigers van 2BConnected Pieter Witte en Sylvie van den Meerendonk tijdens en na mijn gesprek heb ik als zeer prettig ervaren, met echt aandacht en inzet voor mijn... Mijn ervaringen met de vertegenwoordigers van 2BConnected Pieter Witte en Sylvie van den Meerendonk tijdens en na mijn gesprek heb ik als zeer prettig ervaren, met echt aandacht en inzet voor mijn persoon. Hou dit vast!

Met name de communicatie heb ik als zeer positief ervaren. Snel, adequaat, enthousiast en to the point.

Vloerbedekking en iets aan de muur in de omgeving waar de intake gesprekken plaats vinden, maar misschien is dat inmiddels gerealiseerd.