Deskundigheid
Advies
Medewerkers
Nazorg
Communicatie

Een zeer goed en gerenommeerd bedrijf. Heel erg hulpvaardig!

Zeer hulpvaardig en reageren snel. Vriendelijke en betrouwbare recruiters.

Geen verbeterpunten.

Zeer goede begeleiding en ook snel. de opdrachtgevers zijn zeer professionele bedrijven.

veel ervaring binnen de makelaardij en hypotheek

Zeer goede ervaring. Professioneel en er wordt snel geschakeld

Betrokkenheid gedurende het proces.
Snel schakelen naar de volgende fase.
Open communicatie.

nvt

Iwana Puhalovic

Een fijne organisatie! Open en hartelijk! Direct contact en snelle actie! Ik raad 2B Connected dan ook iedereen aan die op zoek is naar een baan in de makelaardij!

Ik ben direct na het versturen van mijn sollicitatie gebeld door Olof Raas en kon meteen een afspraak maken voor een kennismakingsgesprek. Het lijntje is kort, de communicatie open, het... Ik ben direct na het versturen van mijn sollicitatie gebeld door Olof Raas en kon meteen een afspraak maken voor een kennismakingsgesprek. Het lijntje is kort, de communicatie open, het kennismakingsgesprek heb ik ervaren als zeer prettig (én ze drinken goede koffie ;-)

Kim

Ik kwam in contact met Ilja Wansink. Na telefonisch contact had ik binnen 2 dagen een orientered gesprek met haar, waarin zij je vraagt waar je precies naar op zoek bent. Uiteindelijk heeft zij... Ik kwam in contact met Ilja Wansink. Na telefonisch contact had ik binnen 2 dagen een orientered gesprek met haar, waarin zij je vraagt waar je precies naar op zoek bent. Uiteindelijk heeft zij binnen 2 weken een match gevonden! Na mijn eerste werkdag nam Ilja heel attent contact op om te vragen hoe mijn eerste indruk was. Prettige samenwerking. Ilja doet haar uiterste best en op een menselijke manier, niet opdringerig. Zij gaat echt voor de beste match voor langere termijn.

Bart Willems

Prima bedrijf, goed gedaan Marc.

Marc Valkenburg heeft me benaderd voor een kennismakingsgesprek, had mijn gegevens gevonden via linkedin. Hij had snel door wat voor functie en bij welk bedrijf voor mij geschikt was, en prima... Marc Valkenburg heeft me benaderd voor een kennismakingsgesprek, had mijn gegevens gevonden via linkedin. Hij had snel door wat voor functie en bij welk bedrijf voor mij geschikt was, en prima bemiddeld. Ben nu 1 1/2 week bij mijn nieuwe werkgever aan de gang en het bevalt prima. Goed gedaan Marc, bedankt.

Joshua

Als starter die naar de andere kant van Nederland was verhuisd was de vastgoedmarkt en waar ik precies wou werken me onbekend. Wel wist ik dat ik de makelaardij wou werken. Gelijk had ik een klik... Als starter die naar de andere kant van Nederland was verhuisd was de vastgoedmarkt en waar ik precies wou werken me onbekend. Wel wist ik dat ik de makelaardij wou werken. Gelijk had ik een klik met een van de medewerkers, die goed luisterde naar wat ik wilde maar ook rekening hield met mijn toekomstperspectief. Vervolgens op gesprek geweest bij zeer hoog aangeschreven kantoren. Namens 2bconnected heeft Olof raas mij iedere keer succes gewenst, gebeld hoe het was gegaan en goed teruggekoppeld. Uiteindelijk heb ik de keuze gemaakt voor het kantoor die liet zien dat ze me echt wilden hebben en waar ik het beste gevoel had. Olof heeft daarnaast geholpen met de onderhandelingen over de arbeidsvoorwaarden en Ik ben iedere dag nog blij met mijn baan! Ik kon zelf gaan solliciteren en zoeken. Maar met 2bconnected achter sta je al gewoon al 1-0 voor.

Bedankt Olof en 2bconnected

Betrokkenheid en nazorg

Door zijn uitgebreide netwerk en de kennis over wat er gevraagd wordt in de markt, heeft Nathan Harder mij heel snel kunne helpen naar mijn nieuwe baan. Bedankt!

Super geholpen door Leroy Mearns. Direct nadat ik hem had gesproken had hij wellicht een geschikte werkgever voor mij gevonden. Een week later kon ik bij deze werkgever op gesprek en direct had ik... Super geholpen door Leroy Mearns. Direct nadat ik hem had gesproken had hij wellicht een geschikte werkgever voor mij gevonden. Een week later kon ik bij deze werkgever op gesprek en direct had ik een klik. Echt top gedaan door Leroy!

Zeer snel handelen met een snel resultaat.

Neen.

Tim

Absoluut naar tevredenheid geholpen! Zeer kundige en mensgerichte aanpak.

Blijven zeer betrokken. Geven frequente ondersteuning en feedback. Komen afspraken na.

Ga vooral zo door!