Deskundigheid
Medewerkers
Nazorg
Communicatie

Angeliene

De persoonlijke benadering en betrokkenheid van Jacqueline heb ik als zeer prettig en waardevol ervaren. Alhoewel ik niet op zoek was naar een nieuwe baan, ben ik onlangs bij een heel leuk... De persoonlijke benadering en betrokkenheid van Jacqueline heb ik als zeer prettig en waardevol ervaren. Alhoewel ik niet op zoek was naar een nieuwe baan, ben ik onlangs bij een heel leuk makelaarskantoor gestart. Dit kwam tot stand dankzij haar pro-actieve benadering, in combinatie met haar gevoel voor wat passend zou kunnen zijn voor zowel het kantoor als voor mij.

pro-actief en betrokken

Jerney

Ik heb een heel prettig intake gesprek gehad met Olof waarin alle opties, wensen, doelen etc zijn besproken. Binnen een week had hij al een sollicitatiegesprek geregeld en volgende week ga ik al... Ik heb een heel prettig intake gesprek gehad met Olof waarin alle opties, wensen, doelen etc zijn besproken. Binnen een week had hij al een sollicitatiegesprek geregeld en volgende week ga ik al beginnen bij mijn nieuwe werkgever.

Vriendelijk, eerlijk, duidelijk, goede en snelle communicatie.

M. Ardizzone

N.a.v. mijn cv werd ik uitgenodigd op het kantoor in Amsterdam.
Daar heb ik uitvoerig met Olaf gesproken.
Ik heb wel vaker met recruiters te maken gehad waarbij mij allerlei beloftes...
N.a.v. mijn cv werd ik uitgenodigd op het kantoor in Amsterdam.
Daar heb ik uitvoerig met Olaf gesproken.
Ik heb wel vaker met recruiters te maken gehad waarbij mij allerlei beloftes werden gedaan die vervolgens niet werden opgevolgd. Olaf is wel meteen aan de slag gegaan voor mij. Hij heeft een heel groot netwerk en kent zijn klanten goed. Doordat hij de tijd heeft genomen mij goed te leren kennen heeft hij mij binnen een week ergens voor kunnen stellen. Daar mocht ik op gesprek komen en ben ik aangenomen. Kortom top!

Afspraken worden nagekomen. Olaf is een hele prettige gesprekspartner met een groot netwerk.

Dorine Juffermans

Dankzij 2BConnected heb ik mijn droombaan gevonden. Ik raad iedereen aan die een baan in de makelaardij zoekt met hen contact op te nemen.

Snel schakelen en goede communicatie

Dankzij 2b connected nu sinds een aantal weken aan de slag bij een heel leuk bedrijf. De bemiddeling ging zoals een bemiddeling zou moeten lopen. Vriendelijke en open persoonlijkheden.

Lieke

Dankzij 2bconnected heb ik in zeer korte tijd mijn droombaan gevonden. Zelfs tijdens mijn verblijf in het buitenland waren ze flexibel genoeg om op afstand middels skype een gesprek te voeren en mij... Dankzij 2bconnected heb ik in zeer korte tijd mijn droombaan gevonden. Zelfs tijdens mijn verblijf in het buitenland waren ze flexibel genoeg om op afstand middels skype een gesprek te voeren en mij voor te stellen aan potentiele werkgevers. Contact verliep altijd vriendelijk en je kunt merken dat ze echt kennis en ervaring hebben. Kortom, alleen maar lof!

Mark

Vriendelijke mensen die mij in zeer korte tijd geholpen hebben aan een baan.

Schakelen snel en komen afspraken na.

Tim van Besouw

Prettige samenwerking gehad en meteen het eerste gesprek een positief vervolg gekregen!

Persoonlijke aanpak

Snel aan een leuke baan geholpen.

Duidelijke communicatie,

Ook na de bemiddeling interesse tonen

Ik heb een positieve ervaring met 2B Connected gehad

Alles ging vrij snel.