Deskundigheid

Klerx Financieel Advies

Goed bedrijf!

Eerlijkheid, connecties, meedenkend

Hanoch

Mede door de inspanning die door Guido Hoogeveen is geleverd heeft Guido, binnen een paar weken, een baan voor mij gevonddn in de makelaardij. Ik ben ontzettend tevreden met de werkwijze van... Mede door de inspanning die door Guido Hoogeveen is geleverd heeft Guido, binnen een paar weken, een baan voor mij gevonddn in de makelaardij. Ik ben ontzettend tevreden met de werkwijze van 2bconeccted en in het bijzonder van Guido.

Transparant en duidelijk in de communicatie. Zeer goed bereikbaar en er wordt goed naar je geluister.

Keep up the good work

Danny van Asten / Vizion Financial Consult

Prettige en open communicatie

Concreet, duidelijk en gemakte afspraken worden nagekomen

Desiree Leenhouts

Hele goede ervaring. Heb al met veel recruitment bureaus te maken gehad en dit is de enige die ook echt een goede match kon maken. Jacqueline heeft mij super geholpen, had een goed inzicht in mijn... Hele goede ervaring. Heb al met veel recruitment bureaus te maken gehad en dit is de enige die ook echt een goede match kon maken. Jacqueline heeft mij super geholpen, had een goed inzicht in mijn kwaliteiten en wensen en heeft daar iets passends voor gevonden.

De daadkracht en het enthousiasme van Jacqueline.

Ik kan geen verbeterpunten bedenken

Ronald Bakker

Prima, korte accurate lijnen

Rechtstreeks contact

?

Evert Perton EHP Consultants

Prettige en open benadering van Olaf, to the point en duidelijk in wat de bedoeling is

direct contact op het juiste niveau

J. Siesling

Ik ben zeer professioneel en met duidelijke kennis van de branche geholpen aan mijn nieuwe plek. Heb het er reuze naar mijn zin en de match is zeer goed gekozen.

Inleving in kandidaat en opdrachtgever.

Geen.

Robert

Super in 1 woord

Olof en het gesprek

Nog meer doorvragen dan hij al doet wat je eigenlijk wil. Maar nu is het ook al goed

Robin Ezendam

2BConnected heeft mij erg goed geholpen. Een fijne ervaring met Olof. Na gebeld te hebben een dag erna direct op gesprek geweest. 1 week later had ik een nieuwe baan en het contract getekend en daar... 2BConnected heeft mij erg goed geholpen. Een fijne ervaring met Olof. Na gebeld te hebben een dag erna direct op gesprek geweest. 1 week later had ik een nieuwe baan en het contract getekend en daar werk ik nu 1 jaar met heel veel plezier!

Snelheid, communicatie zeer goed en prettig, goed advies, al met al erg goed!

Rik van den Bosch

Binnen 1 dag de juiste match gemaakt !

Persoonlijke aandacht staat op een hoog peil

Ik kreeg een mailing voor een baan terwijl ik net een paar maanden werkzaam was, beetje snel