24pharma

privé

24 in de naam en zelf niet in staat om binnen 24u te leveren. Nog jullie nog Post NL bood enige hulp. Nooit meer en niet aan te raden.

Jacqueline De Bruijn

Het product wat ik bij u besteld hebt blijkt niet te voldoen aan de eisen vd warenwet. Ik heb geen mail van u mogen ontvangen en mijn vriendin heeft ernstige diarhee klachten.

John van Landschoot

Met verzendkosten te duur.

Mathieu Van Belleghem

Perfect

Ria Ebbing

Goeie bezorging en snel.

Dick

Goede service, vlotte verzending. Ik ben heel tevreden.

Jos De Koster, Beevaartweg 6 in 1602 Vlezenbeek

Beste, mijn bestelling is op een verkeerd adres geleverd. Ik had een foutje gemaakt in mijn adres : ik had als adres opgegeven Bedevaartweg 6 in Vlezenbeek ipv Beevaartweg 6 in Vlezenbeek. De... Beste, mijn bestelling is op een verkeerd adres geleverd. Ik had een foutje gemaakt in mijn adres : ik had als adres opgegeven Bedevaartweg 6 in Vlezenbeek ipv Beevaartweg 6 in Vlezenbeek. De koerier heeft mijn pakje geleverd op de Bedevaartweg 6 in een andere gemeente. Dit is toch niet aanvaardbaar. Men ging mijn bestelling opnieuw leveren nadat ik een betaling zou doen voor de verzendkosten wat ik gedaan heb maar ik heb nog steeds niets ontvangen. Als ik aanstaande woensdag 5 mei ofwel mijn pakje niet heb ofwel mijngeld niet terug heb, dien ik klacht in bij politie of testaankoop.aub kunnen jullie interveniëren. Mvg Jos de koster